Phoenix Heart Skrevet 16. desember #1 Skrevet 16. desember Dere som har tatt fargeanalyse, hvilken årstid ble dere? Jeg ble Soft Autumn.
AnonymBruker Skrevet 17. desember #2 Skrevet 17. desember Jeg er warm autumn. Anonymkode: 99a1c...907
AnonymBruker Skrevet 17. desember #5 Skrevet 17. desember Dette husker jeg fra 80-tallet! Jeg husker ikke hva jeg ble, men jeg kler kalde og klare farger. Noe som er dumt da jeg foretrekker høst og jordfarger. Anonymkode: adaef...a69
Capazitet Skrevet 17. desember #6 Skrevet 17. desember Ho landa til slutt på sommar og haust. Seinsommar? Lol
Roci Skrevet 18. desember #8 Skrevet 18. desember Jeg har blitt både "True Winter" og "Bright Spring" hos to ulike konsulenter, men føler meg mest hjemme i Bright Spring, kler bl.a. gull bedre enn sølv, men det må være "blekt" gull, ikke veldig gult.
AnonymBruker Skrevet 18. desember #9 Skrevet 18. desember Varm høst. Vi blir visst alle sommer til slutt. Alder. Anonymkode: 2f05a...ab1 1
AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 11:35 #11 Skrevet torsdag kl. 11:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Varm høst. Vi blir visst alle sommer til slutt. Alder. Anonymkode: 2f05a...ab1 Jeg har alltid vært soft summer. Men før de ble mer grå hår kunne jeg låne enkelte farger fra høst uten at det krasjet. Nå derimot blir det ikke like innertier som summer. Men, jeg passer ikke godt ALT fra summer heller.
Natttåke Skrevet torsdag kl. 20:46 #12 Skrevet torsdag kl. 20:46 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Varm høst. Vi blir visst alle sommer til slutt. Alder. Anonymkode: 2f05a...ab1 Nei, undertonen forandrer seg aldri så du er årstiden din trass grått hår, osv.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:56 #13 Skrevet torsdag kl. 20:56 Cold summer fikk jeg (spurte AI), er det det samme som soft summer.. ? Anonymkode: 98a55...2d1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:19 #14 Skrevet fredag kl. 21:19 AnonymBruker skrev (På 18.12.2025 den 21.56): Cold summer fikk jeg (spurte AI), er det det samme som soft summer.. ? Anonymkode: 98a55...2d1 Rart siden sommer og vinter er kalde uansett. Høst og vår er varme. Så jeg skjønner ikke hvorfor du får kald sommer da. Anonymkode: 8de8b...a3a
AnonymBruker Skrevet i går, 02:07 #15 Skrevet i går, 02:07 Tok hos Wenche Veiersted som bruker en mye mer personlig analyse. Men er en blanding av sommer og høst. Gikk med et fargekart i en bok der hver farge er enkeltvis testet til huden min. Kjempekjekt å ha med seg! Jeg hadde nok blitt typet som soft sommer eller dark winter, alt etter hvem som hadde prøvd Anonymkode: 1529b...81f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå