AnonymBruker Skrevet 16. desember #1 Skrevet 16. desember Datet en fyr en stund, og jeg føler han ble en hekt. Jeg ble dratt inn fort, også plutselig fikk han kalde føtter. Vi bestemte oss for å være venner, og har holdt kontakten siden det. Jeg har prøvd å bruke chatGPT mye for å komme meg videre, men den har nesten vært mer på hans side. Det som jeg syntes er vanskelig er at jeg ikke forstår. Når vi bestemte oss for å være venner har han fortsatt å flørte med meg, gi meg miksa signaler, leke sloss, stirre på meg på sånn typisk interessert måte. Når han var og så på serie hos meg så dro han meg slik at jeg ble liggende på han. For meg er ikke dette normal «venne» oppførsel? Jeg fant ut at han har fått seg dame, men han ville ikke si det til meg. Jeg sa til han at som venner så kan man være ærlig med hverandre. Og når jeg spør om han vil se serie hos meg, så burde han heller sagt nei enn å si ja også blir det ikke noe (han bor langt unna meg). Jeg måtte dra svar ut av han, og han sier at han bare vil være venner med meg, men jeg føler han er hverken ærlig med meg eller seg selv. Det har vært mye greier for han uten at jeg vil skrive så mye om det her. Jeg føler virkelig han er interessert i meg på en annen måte enn venn. Til og med magefølelsen sier dette. Jeg trenger mest tips til å komme meg videre. For jeg har jo blitt veldig glad i han over tiden, og jeg må fortsatt ha kontakt med han pga noe felles greier. Syntes ikke chatGPT hjalp så mye med han, for den appen syntes mer synd på han. Jeg vil ha han som en venn, eller er det kanskje ikke mulig? Fins det noe selvhjelps sider, for det spiser meg opp innvendig. Har prøvd å møte andre, men jeg klarer ikke. Prøvde å ha noen til å sove hos meg, men da ble jeg bare trist over at det ikke var han og det er ikke rettferdig for noen. Anonymkode: 18ffc...f7c
AnonymBruker Skrevet 16. desember #2 Skrevet 16. desember Lekeslossing slik blir som regel flørting. Det blir ikke riktig ovenfor den nye dama hans. Gjør han det igjen så si at det ikke blir riktig ovenfor dama hans og slutt deretter å ha kontakt med han utover det som er høyst nødvendig. Ikke sett deg i en posisjon som dette vil skje. Om man lekesloss slik er det fordi han fremdeles savner å være nær deg og det blir ikke riktig for hverken den nye kjæresten eller deg. Anonymkode: 3e8c3...dd2 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember #3 Skrevet 16. desember Kun en ting å gjøre, null kontakt, blokker overalt og hold deg unna uansett hvor mye han ønsker å ha deg på gress. Eller som en god nr 2. Selvrespekt er et ord å tygge på. Anonymkode: 3836f...21a 11 9
Phoenix Heart Skrevet 16. desember #4 Skrevet 16. desember Ikke sett din lit til kunstig intelligens 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember #5 Skrevet 16. desember Blokk, slett, gå videre. Anonymkode: e67ca...a44 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember #6 Skrevet 16. desember Man kan like noen, ved at de er greie å henge med og ha sex med. Men man er ikke forelsket eller forholdsintressert. Det er jo lett å skjønne. Anonymkode: b97de...b40 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember #7 Skrevet 16. desember Jeg har ikke brukt chat gpt sånn, men bruker den til å hjelpe meg med å reflektere selv etc. Du kan instruere den i hva du ønsker, hvilken tone du vil den skal svare deg i. Gi den en innstruks om at du vil ha hjelp til å komme deg videre og ikke ha sympati med han, og se hva som skjer. Anonymkode: 49910...941
AnonymBruker Skrevet 16. desember #8 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lekeslossing slik blir som regel flørting. Det blir ikke riktig ovenfor den nye dama hans. Gjør han det igjen så si at det ikke blir riktig ovenfor dama hans og slutt deretter å ha kontakt med han utover det som er høyst nødvendig. Ikke sett deg i en posisjon som dette vil skje. Om man lekesloss slik er det fordi han fremdeles savner å være nær deg og det blir ikke riktig for hverken den nye kjæresten eller deg. Anonymkode: 3e8c3...dd2 Takk for svar.. Det ble jo mye lekeslåssing når jeg møtte han denne uka (jobb), men jeg visste ikke om hun da. Jeg fikk bare en mistanke når jeg så på tlf hans og konfronterte han senere på dagen. Selvfølgelig hadde jeg aldri gjort det hvis jeg visste om hun. Og det er ikke riktig ovenfor henne eller meg, det er jeg enig i. Tror de til og med var sammen sist han var hos meg. Altså jeg vil jo ikke være sammen med en slik fyr, men har jo blitt så glad i han. ts Anonymkode: 18ffc...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #9 Skrevet 16. desember Du må kutte han helt ut. End vennskapet og blokkere han overalt og så går du videre. Han her er ikke interessert, han bare liker at du liker han. Og så er du en dørmatte fordi du finner deg i det. Aldri vær en dørmatte. Ha respekt for deg selv. En fyr som er interessert i deg er sammen med deg, ikke en annen. Beskytte deg selv med å kutte han helt ut og lær av feilene. Anonymkode: b8520...c09 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember #10 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan like noen, ved at de er greie å henge med og ha sex med. Men man er ikke forelsket eller forholdsintressert. Det er jo lett å skjønne. Anonymkode: b97de...b40 Har aldri hart sex med han. Forstår det jeg også, men jeg flørter ikke med de som jeg bare liker å henge med. ts Anonymkode: 18ffc...f7c
AnonymBruker Skrevet 16. desember #11 Skrevet 16. desember det kan jo hende at han genuint liker dere begge. Anonymkode: 064aa...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #12 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det som jeg syntes er vanskelig er at jeg ikke forstår. Når vi bestemte oss for å være venner har han fortsatt å flørte med meg, gi meg miksa signaler, leke sloss, stirre på meg på sånn typisk interessert måte. Når han var og så på serie hos meg så dro han meg slik at jeg ble liggende på han. For meg er ikke dette normal «venne» oppførsel? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg føler virkelig han er interessert i meg på en annen måte enn venn. Til og med magefølelsen sier dette. Du har rett i det. Han holder deg varm. Han vil ikke ha deg som kjæreste, han vil ha deg som pulekompis. Han ser ikke på deg som en venn. Husk på det. Han bruker deg nå. For din egen del, slutt å ha kontakt med han. Slutt å bruke tid med han og på han. Om det må blokkering til for at det skal skje, så gjør du det. Anonymkode: 68366...f7e 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #13 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må kutte han helt ut. End vennskapet og blokkere han overalt og så går du videre. Han her er ikke interessert, han bare liker at du liker han. Og så er du en dørmatte fordi du finner deg i det. Aldri vær en dørmatte. Ha respekt for deg selv. En fyr som er interessert i deg er sammen med deg, ikke en annen. Beskytte deg selv med å kutte han helt ut og lær av feilene. Anonymkode: b8520...c09 Jeg sa klart og tydelig fra til han i dag, at jeg finner meg ikke i sånn flørting, miksa signaler osv hvis vi skal være venner. jeg må dessverre ha litt kontakt med han pga jobb ts Anonymkode: 18ffc...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #14 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har rett i det. Han holder deg varm. Han vil ikke ha deg som kjæreste, han vil ha deg som pulekompis. Han ser ikke på deg som en venn. Husk på det. Han bruker deg nå. For din egen del, slutt å ha kontakt med han. Slutt å bruke tid med han og på han. Om det må blokkering til for at det skal skje, så gjør du det. Anonymkode: 68366...f7e Har ikke hatt sex med han. Sa tydelig i fra når vi skulle være venner at sex ødelegger vennskapet og det vil jeg ikke. Eneste som er trist i alt dette er han er den eneste personen jeg har møtt i mitt liv som jeg kan være 100% meg selv med, og han vet alt som har skjedd som jeg aldri har fortalt noen. Det har skjedd mye greier med han også, så tror det er mye traumer hos han som ikke er fikset opp i. Ts Anonymkode: 18ffc...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #15 Skrevet 16. desember Prøv å bli sammen med chatgpt? Anonymkode: 6c4fd...25e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #16 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg føler virkelig han er interessert i meg på en annen måte enn venn. Til og med magefølelsen sier dette. Men hva betyr det? At han vil gifte seg eller at han vil ha litt ekstra på siden mens han leter etter den rette? Det du beskriver i HI har jeg også opplevd, skulle tro det var samme fyr. Og han fikk seg også dame, og det var ikke meg. Det tok meg altfor lang tid å finne ut at det å prøve å finne ut om menn er interessert i det uendelige er totalt og fullstendig bortkastet tid. Om de er interesserte så vet du det. Anonymkode: 169d2...341 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #17 Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar.. Det ble jo mye lekeslåssing når jeg møtte han denne uka (jobb), men jeg visste ikke om hun da. Jeg fikk bare en mistanke når jeg så på tlf hans og konfronterte han senere på dagen. Selvfølgelig hadde jeg aldri gjort det hvis jeg visste om hun. Og det er ikke riktig ovenfor henne eller meg, det er jeg enig i. Tror de til og med var sammen sist han var hos meg. Altså jeg vil jo ikke være sammen med en slik fyr, men har jo blitt så glad i han. ts Anonymkode: 18ffc...f7c Hva slags jobb har du der du lekesloss med folk? Lekeslossing er ganske fysisk aktivitet som fort kan bli intim, for å si det sånn, du bør sette grensen ved å IKKE være fysisk med ham. Anonymkode: e67ca...a44 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #18 Skrevet 16. desember Bruker du spiste versjon av ChatGPT? Den er for tam. Anonymkode: a3e82...d99
AnonymBruker Skrevet 16. desember #19 Skrevet 16. desember «han vet alt som har skjedd som jeg aldri har fortalt noen». Til en annen gang deler du ikke så mye med noe du dater. Dating skal være lett og ledig, spenning, og bli kjent med hverandre. Å være venner betyr ikke nødvendigvis venner når dere har datet. Det betyr at han ikke vil være kjæreste med deg. En høflig måte å avslutte datingen på. Som i at han ikke ønsker deg noe vondt. Men lykke og hel videre på veien osv. Nok av flørtete menn. Og som tenker det er greit å flørte og eventuelt ligge med noen når de har vært åpne om at de ikke ønsker forhold. Han er ikke interessert i deg. Da hadde han valgt deg og ikke hun andre. Så enkelt, og så kjipt. Han liker kanskje oppmerksomheten han får, men det er det. Du bør kutte kontakten med han. Enig i at han bør prioritere dama si. Anonymkode: 52541...900 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember #20 Skrevet 16. desember På jobb kan du være 100 % profesjonell, du må være høflig og saklig om arbeidsrelaterte oppgaver, men utover det trenger du faktisk ikke snakke med ham eller ha mer med ham å gjøre. Å være venn med ham fungerer ikke, som du allerede har funnet ut. Han har lite respekt for deg, han har lite respekt for hun stakkars dama han er samme med. Hjelper ikke hvor mye traumer han ev. har hatt tidligere i livet. Han er voksen, da får han også oppføre seg behandle andre mennesker med respekt og omtanke. Det gjør han ikke med deg (og heller ikke den nye dama). Si fra at du ikke lenger vil være venn med ham, at på jobb skal dere kun ha en profesjonell, saklig og høflig kommunikasjon om det dere absolutt må snakke om, bortsett fra det vil du ikke snakke med ham hverken på jobb eller privat. Eneste måte å komme deg ut av dette hektet nå, det er å kutte all kontakt med ham. Vil du ikke det, så velger du å nærmest selvskade deg selv, for dette psyker deg ned og vil få deg til å miste troen på både deg selv og menn. Han er ikke verdt det! Anonymkode: 4dcbf...fc8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå