baremeg007 Skrevet tirsdag kl. 16:56 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:56 Hvorfor foregår det massesletting i tråden? På hvilket grunnlag gjør dere dette? Eksempelvis ble en kommentar som lød «Der var Helene historie» slettet! Hva i all verden tilsier at en enkel setning om et faktum skal slettes?
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 18:34 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:34 Hei, Grunnen til at innlegg ble slettet var fordi barnets navn/kallenavn ble nevnt i samme innlegg. Vi tillater ikke bruk av barns navn på forumet. Innleggene som svarte på dette innlegget ble dermed også slettet. Sol, admin.
Sharp75! Skrevet tirsdag kl. 19:45 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:45 (endret) Sol Rampelyset skrev (1 time siden): Hei, Grunnen til at innlegg ble slettet var fordi barnets navn/kallenavn ble nevnt i samme innlegg. Vi tillater ikke bruk av barns navn på forumet. Innleggene som svarte på dette innlegget ble dermed også slettet. Sol, admin. Hvorfor får barnets navn stå igjen i flere innlegg i Stina tråden da etter opprydding? Endret tirsdag kl. 19:46 av Sharp75! 1 3
Roe Skrevet tirsdag kl. 22:56 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:56 Sharp75! skrev (3 timer siden): Hvorfor får barnets navn stå igjen i flere innlegg i Stina tråden da etter opprydding? Ser i enkelte tråder får også diskusjon rundt barns følelsesliv stå, selv om det står i regelverket at det ikke er tillatt. Så stusser litt på disse tingene jeg også 1 4
Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl. 19:21 #5 Skrevet onsdag kl. 19:21 Sharp75! skrev (23 timer siden): Hvorfor får barnets navn stå igjen i flere innlegg i Stina tråden da etter opprydding? Hvilke innlegg er det snakk om? Jeg finner ingen etter 1. desember, er det før dette?
Sharp75! Skrevet onsdag kl. 22:07 #6 Skrevet onsdag kl. 22:07 (endret) Måne Rampelyset skrev (2 timer siden): Hvilke innlegg er det snakk om? Jeg finner ingen etter 1. desember, er det før dette? Etter 1.des. Innlegg 19062. 2 bilder hvor barnets navns står. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1129933-stina-bakken/page/954/#findComment-36950851 Endret onsdag kl. 22:08 av Sharp75!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå