MAcy Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Hva samler folk på i dag egentlig??? Jeg samler på servietter og kongekort. Noen som samler på noe av det samme eller anner vil gjerne høre...
Gjest Smusseliten Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jeg samler på kosedyr - små og store !!!
Arkana Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Jeg samler på postkort, og så kan man nesten si at jeg samler på bøker også.
Gjest Binna Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg samler på søte metall- bokser og på alt som kan brukes til å lage noe av... Endret 3. april 2006 av hæxa
Majka Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Tja, samler og samler. Har kjøpt masse perler nå og da. Ikke fått laget så mange smykker ennå. Føler meg som en samler når jeg kikker nedi perleposen iallfall
MAcy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2006 Jeg samler på postkort, og så kan man nesten si at jeg samler på bøker også. ← Hva slags postkort samler du på?? Jeg samler på postkort med bilde av kongefamilien i Norge og ellers i verden
Arkana Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 Hva slags postkort samler du på?? Jeg samler på postkort med bilde av kongefamilien i Norge og ellers i verden ← Vanlige postkort av byer og/eller landemerker. Overtok Mammas samling for flere år siden, og synes det er artig å sammenligne eldre og nyere postkort siden byer forandrer seg.
Gjest -eline- Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Jeg og kjæresten samler på emaljearbeider fra 50-60-tallet og kunstglass fra samme periode. I tillegg begynner vi få litt for mange stoler...
MAcy Skrevet 4. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2006 Ingen som samler servietter i våre dager lengre?? ellers mye spennende folk samler på...
MAcy Skrevet 6. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2006 Jeg har samlet servietter siden jeg var lita jente, godt over 12 år, og nå har jeg ca 12000 stk og bytter med fler i posten og på serviett treff som blir arrangert. Ingen andre sm samler her?
carro Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 jeg samler på terninger i alle fasonger og str. begynner å nærme meg ca 200 nå, men jeg har jo noen like da. ellers samler jeg på alt av hobbygreier. mønster, klistremerker og andre ting jeg kan bruke til scrapping og kort. oi, glemte å nevne perler. går mest i rocailles og grønnlandsperler som jeg lager små 3d dyr av osv. (og selvfølgelig mønster til disse da)
Gjest meloveshopping Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 samler på parfyme-flasker jeg har over 2000 miniatyrer , og mange store flasker. parfymepins,parfymebøker osv..
Ugla Skrevet 29. april 2006 #13 Skrevet 29. april 2006 Jeg samler på eggeglass... Har flere hyllemeter, nærmer meg 100 forskjellige glass. Gamle og nye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå