Gå til innhold

Hemorider

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har opplevd revnet hemoride? Min datter har så vondt at hun bare ligger og gråter. Fikk paracet som smertelindring og xylocain salve av legen. Ser ikke ut til å funke. Er det noe annet som kan gjøre livet litt mer levbart for henne nå?

Anonymkode: 4541a...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinksalve eller inotyol

Anonymkode: 30972...b0c

Skrevet

Sittebad, 10-15 min- lunkent vann

Anonymkode: 30972...b0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei, er det noen som har opplevd revnet hemoride? Min datter har så vondt at hun bare ligger og gråter. Fikk paracet som smertelindring og xylocain salve av legen. Ser ikke ut til å funke. Er det noe annet som kan gjøre livet litt mer levbart for henne nå?

Be fastlegen skrive ut reseptbelagt salve mot hemoroider. Xylocain er ikke nok. Jeg hadde en skikkelig vondt hemoroide en gang og ikke noe av det reseptfrie hjalp. Jeg holdt på å bli gal. Da fastlegen skrev ut salve på resept så var alt borte på 2-3 dager og siden har jeg aldri hatt det igjen.

Hemorioder ER veldig vondt og de sprekker opp gang etter gang. Når de sprekker så er det iallfall en lettelse for smertene avtar da, helt til de fylles opp igjen.

Anonymkode: 196dd...ff1

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Be fastlegen skrive ut reseptbelagt salve mot hemoroider. Xylocain er ikke nok. Jeg hadde en skikkelig vondt hemoroide en gang og ikke noe av det reseptfrie hjalp. Jeg holdt på å bli gal. Da fastlegen skrev ut salve på resept så var alt borte på 2-3 dager og siden har jeg aldri hatt det igjen.

Hemorioder ER veldig vondt og de sprekker opp gang etter gang. Når de sprekker så er det iallfall en lettelse for smertene avtar da, helt til de fylles opp igjen.

Anonymkode: 196dd...ff1

Husker du hva salven het? Og hva skal man egt gjøre hvis det er sånn at de fylles opp igjen? 

Skrevet

Kjøp Scheriproct reseptfritt på apoteket. 

Anonymkode: 922df...601

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjøp Scheriproct reseptfritt på apoteket. 

Anonymkode: 922df...601

Takk, men den er prøvd uten noe effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...