Gå til innhold

Nytt bad fikset kveldsknullet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dusjvegg med bedre plass enn det gamle dusjkabinettet ble en upgrade på mange måter. Hos oss har vi begge lyst på og har glede av sex, men jeg er ikke så glad i kveldssex og i hvert fall ikke hvis jeg må opp igjen etter å ha lagt meg. Men han liker gjerne en kjappis før soving og akkurat der matcher vi ikke. Når vi pusset opp badet ga det en løsning. Et par minutter stående doggy - og så er jeg uansett i dusjen. Det er hans utløsning som er det viktige, da, bare unntaksvis er jeg opptatt av å få orgasme. Og siden vi er i dusjen er det ikke krise med et spontant bytte (har glid på såpehyllen). Så kan han kysse meg i nakken og gå og tørke seg, mens jeg får badet for meg selv. Når jeg kommer på soverommet er han mer enn halvveis inne i drømmeland. Dette skulle de visst, de som pusset opp badet vårt i fjor.

Anonymkode: ab37e...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare dyrere og dyrere å få seg et knull

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Merket dette var info om ditt privatliv jeg kunne levde fint uten😅

Anonymkode: 658d8...385

• Liker 9
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (10 minutter siden):

Var det første jeg og tenkte. 

Anonymkode: de498...ae6

Skrevet

Tipper de som fikset badet skjønner at det kan foregå sex der, men at de ikke tenker nevneverdig over sånt. Og noe mer inngående informasjon om hvordan og hvorfor dere har sex der, trenger de neppe å vite noe om.

Går du kanskje selv og tenker over alle plassene familiemedlemmer og venner kan ha sex i sitt eget hjem, når du er på besøk? Eller bare skjønner du at det kan foregå ulike plasser i hjemmene til de du besøker, uten at akkurat det er noe du faktisk tenker noe særlig over? 

Anonymkode: 87265...e21

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tipper de som fikset badet skjønner at det kan foregå sex der, men at de ikke tenker nevneverdig over sånt. Og noe mer inngående informasjon om hvordan og hvorfor dere har sex der, trenger de neppe å vite noe om.

Hadde de montert opp handtak uoppfordret som du som dame kunne ha holdt i mens han tok deg i doggy, så hadde jeg tenkt at håndverkene hadde en helhetlig tanke om hva som ville foregå der når de monterte badet.

Anonymkode: fd71f...073

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sikkert derfor du aktivt gikk inn i tråden med den rimelig altsigende overskriften.

Anonymkode: 7a993...0ce

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det vet de nok garantert.

Anonymkode: 6be93...675

Skrevet

merkelig at DET var alt som skulle til gitt: materialmen tar nye høyder.. :P

Anonymkode: 533e0...c9d

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (1 time siden):

Et knull er gratis. Koster ingenting...Det aller beste i livet er gratis. Det er min filosofi 👌

• Liker 1
Skrevet
Strigiformes skrev (10 timer siden):

Et knull er gratis. Koster ingenting...Det aller beste i livet er gratis. Det er min filosofi 👌

Hvor får man øl gratis?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Anonymkode: 87265...e21

De fleste som selger senger veit at de både er for soving og knulling.
De fleste av oss har sikkert sittet i en sofa det har vært pult i... kanskje til og med spist taco på et bord det har blitt knullet på.

Vi mennesker har sex på og med stort sett det som finnes av rom og objekter.

Det er absolutt ingen som løfter et halv øye engang over at noen puler i dusjen. Omtrent like vanlig som fredagstaco.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor får man øl gratis?

Godt spørsmål. Heldigvis liker jeg ikke øl 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var det første jeg og tenkte. 

Anonymkode: de498...ae6

Eller en mann som vil ligge mer og er villig til å bygge bad😅

Anonymkode: 8f53e...5d6

Skrevet

Tviler på at de som bygget badet bryr seg døyten om dette…

Lurer også på hvorfor du gidder å ha sex kun for at han skal få tømt seg…

Anonymkode: 3423b...2aa

Skrevet

Gratulerer med nytt og større bad.😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dusjvegg med bedre plass enn det gamle dusjkabinettet ble en upgrade på mange måter. Hos oss har vi begge lyst på og har glede av sex, men jeg er ikke så glad i kveldssex og i hvert fall ikke hvis jeg må opp igjen etter å ha lagt meg. Men han liker gjerne en kjappis før soving og akkurat der matcher vi ikke. Når vi pusset opp badet ga det en løsning. Et par minutter stående doggy - og så er jeg uansett i dusjen. Det er hans utløsning som er det viktige, da, bare unntaksvis er jeg opptatt av å få orgasme. Og siden vi er i dusjen er det ikke krise med et spontant bytte (har glid på såpehyllen). Så kan han kysse meg i nakken og gå og tørke seg, mens jeg får badet for meg selv. Når jeg kommer på soverommet er han mer enn halvveis inne i drømmeland. Dette skulle de visst, de som pusset opp badet vårt i fjor.

Anonymkode: ab37e...fc8

Inspirerende å se hvordan dere løser sexen, med større plass i dusjen🤭
Hadde jeg visst dette på forhånd.. hadde jeg nok gitt deg en ekstra vannkrane, som har pekt oppover til å sette på en vanndildo.. Det er å få kjøpt.. både til innvendig spyling, og utvendige dyser til klittmassasjen.
Om mulig litt større dimensjon i sluket, så ikke sluket går så ofte tett pga sæd.. Men men.. Mudin fungerer også bra👏 

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...