AnonymBruker Skrevet i går, 01:34 #1 Skrevet i går, 01:34 Hva tror du blir moderne i sminkeverdenen i 2026? Hva vil du se mere av og mindre av? Hvilke farger på øyenskygger, rouge/blush, leppestifter, kajaler, osv. tror du kommer til å prege året? Anonymkode: 5d961...ab3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Håper vi er over den jævla drag-trenden. Anonymkode: e77fc...344 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Håper vi er over den jævla drag-trenden. Anonymkode: e77fc...344 Hvordan si du ikke er med på hvilke trender som gjelder, uten å si du ikke er med på hvilke trender som gjelder 😂 Anonymkode: 38d11...343
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Jeg gjetter at vi snart er tilbake på det matte og pudrete. Altså 20 år tilbake i tid. De siste årene har vi vært gjennom at highlight er det store, i alle former. Deretter glas-skin. Og kremprodukter, særlig krem rouge. Øyeskygge har vært "ute" for kort. Men samtidig tror jeg det snart er på vei inn igjen, etter noen år der hud har fått all oppmerksomhet. Bryn tror jeg at vil holde seg i en mer naturlig periode en stund nå. Både brede/mørke bryn, deretter brynlaminering, har vært alt for mye. Anonymkode: 38d11...343 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Håper det blir uten den fæle lipliner trenden Anonymkode: ffe08...760
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Tror det blir mer «clean girl», med fokus på pen hud som ikke trenger å dekkes til. Koreansk/kinesisk inspirert minimalisme. Mindre vipper, lettere bryn. Lepper og rogue tror jeg hovedsakelig kommer til å være utført med lip stains. Anonymkode: 422dd...272
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Har merket at å droppe maskara er en trend som vokser. Dette er innenfor clean girl trenden. Anonymkode: 16c22...700
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Har også sett at det er en trend om å bevare særtrekk mer. Spesielt særtrekk knyttet til etnisitet. Innenfor k beauty og k pop industrien vokser det frem stadig nye teknikker og trend produkter. Anonymkode: 16c22...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå