Gå til innhold

Alene på the well

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør menn alene på the well? Var der nylig og registrerte veldig mange menn som var der alene, alt fra unge til gamle. 

Anonymkode: d7efd...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar sauna? Bader?

Nå bare gjetter jeg helt vilt her…..

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva gjør menn alene på the well? Var der nylig og registrerte veldig mange menn som var der alene, alt fra unge til gamle. 

Og hvorfor TRENER folk alene på treningssentre, eller reiser kollektivt ALENE 😳

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kikker? Eller gjør seg tilgjengelig for det? Er nok en del kvinner også som føler et erotiske tilsnitt av muligheten for nakenhet.

Helt sikkert seriøse brukere også, men jeg har ikke sett opphopning av enslige menn på spaanlegg hvor badetøy er påbudt. Jeg har ikke vært på The Well. Du kan jo sjekke om det er endringer i gjestesammensetning på badetøydag versus dager med selvvalgte tilstander. 

Anonymkode: c079f...6a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Må vel anta at de slapper av og nyter anlegget? 

Anonymkode: c2b9c...8fc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg så en mann gå alene på kino en gang. Helt hårreisende. 

Enda mer sjokkert ble jeg når jeg så en mann spiste på en restaurant alene. 

Hva gjør menn alene på sosiale steder? Noen må da svare! 

Anonymkode: 0c45f...e55

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er dette for noe politisk korrekte svar?  På spa er det alltid mest kvinner, og par. Menn går ikke ofte på spa alene, uansett hva svarene her antyder 

Anonymkode: f98ff...3a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives best alene på the well. Alene med mine tanker, sitte i boblebadet så lenge jeg har behov, ingen: Er du lei av sauna eller skal vi gå videre til damp? Jeg kan gå på akkurat så mange auguss jeg vil, uten "avtale" tid og sted etterpå. Alene med mine tanker, refleksjoner i varme, kulde og damp. Finnes ikke bedre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva er dette for noe politisk korrekte svar?  På spa er det alltid mest kvinner, og par. Menn går ikke ofte på spa alene, uansett hva svarene her antyder 

Min erfaring er at kvinner kommer "i flokk" eller med partner, mens menn også drar alene (altså uten vennegjeng).

Anonymkode: 8ac8a...914

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må vel anta at de slapper av og nyter anlegget? 

Anonymkode: c2b9c...8fc

Korrekt, og det er det jeg gjør selv. Fruen her er ikke glad i badstue, dampbad eller å bade så … nydelig egentid. 

Og til «Anonymkode: c079f...6a3»: Slutt å mistenkeliggjøre menn. Spesielt siden du ikke har vært der … kunnskapløse og oppdiktede fordomfulle påstander … makan!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg så en mann gå alene på kino en gang. Helt hårreisende. 

Enda mer sjokkert ble jeg når jeg så en mann spiste på en restaurant alene. 

Hva gjør menn alene på sosiale steder? Noen må da svare! 

Anonymkode: 0c45f...e55

Forstår at menn kan gjøre ting alene altså… men det er litt forskjell å gå å se en film på kino og å være 8 timer + på spa alene 

• Liker 1
Skrevet
hohumpf skrev (58 minutter siden):

Korrekt, og det er det jeg gjør selv. Fruen her er ikke glad i badstue, dampbad eller å bade så … nydelig egentid. 

Og til «Anonymkode: c079f...6a3»: Slutt å mistenkeliggjøre menn. Spesielt siden du ikke har vært der … kunnskapløse og oppdiktede fordomfulle påstander … makan!

Takk for ett fornuftig svar! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kikker? Eller gjør seg tilgjengelig for det? Er nok en del kvinner også som føler et erotiske tilsnitt av muligheten for nakenhet.

Helt sikkert seriøse brukere også, men jeg har ikke sett opphopning av enslige menn på spaanlegg hvor badetøy er påbudt. Jeg har ikke vært på The Well. Du kan jo sjekke om det er endringer i gjestesammensetning på badetøydag versus dager med selvvalgte tilstander. 

Anonymkode: c079f...6a3

Det hadde vært spennende å sjekke ut faktisk.. 

• Hjerte 1
Skrevet
Runnah skrev (23 timer siden):

Og hvorfor TRENER folk alene på treningssentre, eller reiser kollektivt ALENE 😳

Det er jo helt åpenlyse steder man kan dra alene.. men å være alene på spa i 8 + timer syns jeg er litt annerledes faktisk! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forstår at menn kan gjøre ting alene altså… men det er litt forskjell å gå å se en film på kino og å være 8 timer + på spa alene 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo helt åpenlyse steder man kan dra alene.. men å være alene på spa i 8 + timer syns jeg er litt annerledes faktisk! 

Fælt så du hang deg opp i disse 8+ timene.

Anonymkode: 93ce1...48d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bladde opp og kan ikke se de 8 timene 

Skrevet

Det er nok både menn som er der for å være på spa og noen menn som er der fordi det er andre nakne mennesker der. 

Anonymkode: 231d8...995

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er tydelig at du ikke kjenner The Well eller kontinental spakultur i det hele tatt.

Anonymkode: 0f892...a2e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kvinne, drar dit alltid alene på dagtid :)  Synes det er spennende, har møtt menn der.

Anonymkode: d006e...700

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ser en rimelig andel menn alene på the well. Ikke mange, men noen. Ikke noe rart med det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...