AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Tenkte jeg skulle starte en utdanningstråd her, etter å ha sett noen påstå at det er BARE, morsmelk som har både fett og karbohydrater. Atte hæ? Men kanskje det er flere som tror det? Jeg husker jo tråden der så mange ble sjokkerte over at kjøttstykker på butikken var muskler... Så her er fakta: All mat inneholder de tre makronæringsstoffene, men selvsagt, åpenbart ikke i lik mengde. Noen har mer fett, noen mer protein, og noen mer karbohydrater. Men alle har alle tre. Og om noen mener det er en type mat - altså hel mat, ikke produkter som olje eller sukker som er tatt ut av maten - som ikke gjør det, så kan de komme med den maten så skal vi få rede på det sammen. Anonymkode: d59d3...f85
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Hvor mange karbohydrater er det i laks? Anonymkode: 3c4b6...36e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Tråden burde flyttes til "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål". Anonymkode: 70d5d...ef2 1 1
Mezzosoprena Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tenkte jeg skulle starte en utdanningstråd her, etter å ha sett noen påstå at det er BARE, morsmelk som har både fett og karbohydrater. Atte hæ? Men kanskje det er flere som tror det? Jeg husker jo tråden der så mange ble sjokkerte over at kjøttstykker på butikken var muskler... Så her er fakta: All mat inneholder de tre makronæringsstoffene, men selvsagt, åpenbart ikke i lik mengde. Noen har mer fett, noen mer protein, og noen mer karbohydrater. Men alle har alle tre. Og om noen mener det er en type mat - altså hel mat, ikke produkter som olje eller sukker som er tatt ut av maten - som ikke gjør det, så kan de komme med den maten så skal vi få rede på det sammen. Anonymkode: d59d3...f85 Å herlighet - dette er jo feil 🤣 De fleste matvarer inneholder en eller to, men veldig sjelden alle tre.
Mezzosoprena Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvor mange karbohydrater er det i laks? Anonymkode: 3c4b6...36e Eller rent kjøtt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå