Gå til innhold

flaut tema, men...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! For ikke lenge siden traff jeg en ny mann. han er verdens snilleste, ømmeste mann, og det gikk en stund før vi hadde sex. før vi hadde sex, brukte vi mye tid på hverandre, og så øm og god som han er, kunne jeg ikke vente med å fullføre et samleie, det måtte bare bli fantastisk.

men nei.

da vi lå sammen for første gang, holdt han et tempo uten sidestykke - bånn pedal, følte meg som en kanin der jeg lå :roll: var fullstendig nedtur. snakket med ham etterpå, sa at jeg ville vi skulle prøve å sku ned tempoet litt. neste gang gikk det bedre i begynnelsen,men etter en stund skjedde det samme: bånn pedal. har snakket med ham flere ganger om dette, å ha sex i 100 kmt gir meg absolutt ingenting. har er flink i begynnelse, så mister han kontrollen og gyver i vei.

nå har jeg begynt å vegre meg for å ha sex med ham, sex betyr mye for meg,men gidder ikke føle meg som en vaskefille heller...han sier han prøver, men han har alltid hatt sex på denne måten.. han er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en smygepikk!

En slik egoist hadde jeg dumpet tvert; jeg hadde aldri giddet å bruke energi på å få han til å forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til de andre: Dropp han!

Kan jo begynne å lure på om det er oppblåsbare dukker han har hatt sex med så langt, siden han tydeligvis ikke ser at det er flere enn kun egne behov som skal tilfredsstilles i senga... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dumpe en fyr fordi han er dårlig i senga, synes jeg høres kaldt ut. Har dere utviklet noen følelser dere i mellom enda? Hvis ikke - vel...

Men hvis dere begynner å bli glad i hverandre, og du føler at dette er en mann for deg på alle andre plan, fortjener dere vel å legge litt arbeid i det? Han er verdens ømmeste sier du. Og han er sikkert like lei seg som deg når han har sex på den måten, og ser hva det betyr - eller ikke betyr for deg. Hva med å dra han av først - og så blir du med på andre runde?

Hva om du tar kontrollen og nekter å la ham få lov på den måten? Hva med å legge deg øverst og bare styre det hele? Uavhengig om det går for han eller ei. Nå er det din tur.

Ja, det krever arbeid, og ja, det blir mange nedturer, men er fyren verdt det, kommer du ikke til å angre den dagen du lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt plass!! :D

Om du er øverst, så er det du som bestemmer farten, dybden, ja alt! Om han begynner å peise på da, så er det bare å hoppe av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor Divel: Alle mennesker har noe å lære i sengen.

Jeg kan ikke få det til å stemme at en mann som vet å være øm og god ellers, ikke klarer å få det til i sengen også. Jeg tar kanskje feil, men han virker som en Don Juan som vet å forføre, for deretter skumme fløten av sitt forarbeide og beholde alt selv.

Både han selv og hans seksualpartner blir, etter min mening, tapere. Å unnskylde seg meg at han alltid har hatt sex på denne måten virker ikke som en innstilling til å ville forbedre/forandre seg. Han prøver riktignok til å begynne med å ta det roligere, men klarer ikke "holde seg" etter hvert og gjyver løs igjen. Here we go again... Ego, ego, ego.

Hvor vanskelig skal det være å forstå at man er to om å ha sex?

Dessuten tro jeg et menneskets opptreden i sengen under sex gjerne gjenspeiler grad av egosentrisitet ellers også.

Thumbs down.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Vibeke! Var nok lite utdypende i mitt tidligere svar: Er han virkelig øm og god må han da kunne være det i senga også?

Sex med noen en elsker skal være fint og ta hensyn til begge - en god elsker er etter mitt hode en som er like opptatt av hvordan jeg har det som av seg selv - og det er ikke han her. Selv ONSen jeg hadde på den andre siden av kloden tok mer hensyn enn dette, og der var det ikke andre følelser enn begjær med i bildet...

Alle kan ha noe å lære i senga, men når han ikke tar mer hensyn selv etter at du har tatt det opp flere ganger, tviler jeg sterkt på om noe lærdom når inn...

Den dagen man anser seg selv som ferdig utlært er man ikke utlært - man er bare ferdig! - det gjelder på de fleste av livets områder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kanskje feil, men han virker som en Don Juan som vet å forføre, for deretter skumme fløten av sitt forarbeide og beholde alt selv.

Jeg tror heller på at han mangler erfaring i senga enn at han er en Don Juan!

Forsøk å lære ham opp nå. Ikke gi opp så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det Grand, at han mangler erfaring.

Men jeg synes det er rart, jeg, at han kan være verdens ømmeste ellers og ikke klare akkurat det samme i sengen.

Selv uten erfaring.

Etter at hun til og med har bedt han om å ta det med ro.

Selv ved bare å ha runket på egenhånd vet en hva som skal til for å styre tempo. Et raskt runk versus et noe roligere et, ikke sant?

Om han er uerfaren, ja vel. Da tar man imot tips partneren kommer med, og unnskylder seg ikke med at man alltid har hatt sex på denne måten. Og i tillegg gjentar samme feil gang på gang på gang.

Da er man ikke bare uerfaren, men heller ikke villig til å lære.

Fremdeles thumbs down.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bli "sjefen" da.

Bind han fast i senga og gjør ting i ditt eget tempo.  :sjarmor:

F.eks. ja :D

Kanskje han etter en slik omgang vil forstå at det kan være minst like deilig å ta det "litt rolig" innimellom?

Noen ganger er det faktisk helt oki å ligge passiv å kjenne og se på når damen tar for seg av godene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da noen lite hensynsfulle holdninger !

skal man bare droppe en person fordi man ikke er helt samstemt seksuelt ?

Hva med å prøve å finne en løsning begge kan leve med istedenfor ?

dessuten er det sjelden sexen er på topp med et nytt menneske med en gang likevel.

Snakk med han og fortell han hvordan du vil ha det, og føler det, og gi det litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann blandt menn.

Høres ikke noe kjekt ut. For at dere skal ha det deilig sammen har dere et felles ansvar. Kanskje du kan bruke din kvinnelige list og vise han hvor deilig dere kan ha det sammen. Opplever han dette og du er god, vil han aldrig tilbake til sine gamle metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tusenfryd her, men jeg syntest denne fyren ikke "lærer" i det hele tatt! I et kjærlighets forhold hører god sex til! Føler man seg ikke bra i senga, da er det jo noe som blir helt feil. Og deler av forholdet faller i sammen. Hun sier jo at hun har tatt det opp gjentatte ganger, det blir veldig slitsomt til slutt.

Men følg rådene, jente og bind han fast :wink:

Liker han ikke det, så..... :kul:

liten lærepenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...