Mint Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg har SÅ utrolig lyst til å ha karamellfargede striper i håret, evnt farge hele håret gyldent/karamell. Er naturlig askeblond, men har i alle år stripet håret helt lyst. Har blå øyne og er nok finest i kalde farger og sølvsmykker. Mulig jeg også går for å være ganske "nøytral", vet ikke.. Karamell er jo en ganske varm farge, kan jeg likevel se bra ut tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Ja, det tror jeg, tror du er ganske lik som meg egenltig
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Jeg har varme farger i huden, men kler aller best kalde hårfarger (jeg ser fort syk ut i varme hårfarger), så jeg tror også det motsatte er tilfelle, at kalde hudfarger kler varme hårfarger. Hårfargen blir da en kontrast til huden, og får den til å stråle.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Noen som har forslag eller tips til hårfarge for hjemmebruk som gir karamellfarget hår? Har også så lyst på, men ikke råd til dyr frisørbehandling nå..
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Jeg ser for meg at det kan bli kjempefint hvis du farget underhåret i en relativt mørk brunfarge, f.eks moccabrun, og så legger inn karamellfargede og gyldne striper oppå. Tror det blir mer "liv" i håret da enn om du farger hele håret karamellfarget.
Gjest Alea Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Noen som har forslag eller tips til hårfarge for hjemmebruk som gir karamellfarget hår? ← Lurer i grunnen på dette jeg også.. Noen som har erfaringer? Går helst til frisør når håret skal farges/stripes, men kunne i grunnen vært på sin plass med en oppfrisking av farge nå. Karamellfarge høres forlokkende ut.
Gjest Tristessa Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Jeg tror faktisk det har noe for seg, det Elphaba sier... Jeg så nettopp gjennom noen gamle bilder, hvor jeg hadde en varm, mørk brunfarge på håret. Så betraktelig mer sparkly ut på de bildene enn det jeg gjør nå med kommunefarget hår med blonde striper i. Så jeg tror det er noe i det.
Mint Skrevet 5. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2006 Takk for svar, dere Jeg får se om jeg våger meg på å skifte hårfarge.. Har veldig lyst, men det er skummelt og
Gjest Donna Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Jeg sverger også til kalde farger og store sølvsmykker - men håret valgte frisøren allikevel å farge med karamellfargede striper. Det ble kjempefint og jeg har fått veldig mye skryt.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Og hvem har sagt at karamell automatisk er en varm farge? Det finnes kalde og varme nyanser av alle farger vet dere?
Mint Skrevet 6. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2006 Og hvem har sagt at karamell automatisk er en varm farge? Det finnes kalde og varme nyanser av alle farger vet dere? ← Sant. Men det er likevel det varme karamellen jeg synes er finest
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 Sant. Men det er likevel det varme karamellen jeg synes er finest ← Ok. Men jeg blir aldri klok på det der.. Noen sier at man skal velge kalde farger til håret når man har kalde undertoner i huden. Mens andre igjen sier at man skal velge det motsatte i håret av hva man har i huden, at man skal skape kontraster. Fatter ingenting jeg.
Mint Skrevet 17. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2006 Jeg satt og studerte en kollega her om dagen.. Hun har naturlig karamellfargethår (heldiggrisen) og er noe sånt som en "mild rødtopp", hvis man kan kalle noen dette.. Hun har ganske tydelig ROSAtoner i huden. Det vil si kald hudtone og varm hårfarge. Eller? Da er det kanskje håp for meg også Selv om jeg nok er mer nøytral i huden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå