Gå til innhold

Skjer noe i hodet - får ikke sove

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler nervesystemet er overaktig. Føler det skiler eller kribler i hodet, det går ikke å sove noe som helst. Selv melatonin og angst dempende får meg til å sove. Ellers er jeg normal , jeg trente igår feks. Men det føles noe i hodet ( ikke vondt) men irriterende. 

Anonymkode: bed02...89b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler nervesystemet er overaktig. Føler det skiler eller kribler i hodet, det går ikke å sove noe som helst. Selv melatonin og angst dempende får meg til å sove. Ellers er jeg normal , jeg trente igår feks. Men det føles noe i hodet ( ikke vondt) men irriterende. 

Anonymkode: bed02...89b

Har det helt likt! 2 dager på rad. Føler hodet går av seg selv. For meg tror jeg det er stress og hormoner… 

Anonymkode: d1973...350

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ha mye tankekjør når jeg skal sove. Tidligere var det økonomiske bekymringer, men nå finnes ikke de lenger, så da kan det gå i absurde ting. Hvordan hadde livet mitt sett ut hvis jeg gjorde det og det, hvordan er tidenes beste lag fra den fotballklubben, hvilken nøyaktige spesifikasjoner ville jeg helst hatt på en bil osv. Mye absurde greier.

Når jeg merker at dette skjer, begynner jeg å telle samtidig som jeg visualiserer tallene. Fra 1 til 100, også starter jeg evt på nytt. Det er MEGET sjeldent at jeg når hundre. Prøv det!

Anonymkode: 10a04...73d

AnonymBruker
Skrevet

Spis mango eller bananer før du legger deg.

Anonymkode: 5cac4...c42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...