Gå til innhold

Priskrigen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Priskrigen.. Blir det noe mer? Føler ikke det har vært i nærheten av det som var i fjor så har ventet med å kjøpe, men det går kanskje ikke mer ned? 

Anonymkode: 2d5db...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig. I år har det vært stusslig mot tidligere år. Jeg tipper enkelte varer kan gå ned litt mer, som pepperkakedeig, men ellers har jeg ikke troen på så mye mer. 
Kanskje noen krampetrekninger på kalkun mot nyttår?  🤔 Jeg tror egentlig ikke det blir så mye mer, og har hatt en runde, og må ha en runde til til helgen. Er fint å handle inn litt grov sennep, rødkål, krydder og litt sånne ting. 

Skrevet

Jeg syns det er fantastisk! Så enkelt å handle til jul, ingenting er utsolgt, slipper å haste rundt i masse butikker for å finne alt man skal ha eller ta storhandelen på Meny og bli blakk.

Anonymkode: 35ce2...496

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er fantastisk! Så enkelt å handle til jul, ingenting er utsolgt, slipper å haste rundt i masse butikker for å finne alt man skal ha eller ta storhandelen på Meny og bli blakk.

Anonymkode: 35ce2...496

Jeg bruker å handle inn ting jeg vet jeg trenger til jul tidlig, så det ikke blir utsolgt, så kjøper jeg heller litt ekstra av varer jeg uansett vil få bruk for når det er priskrig. 

Men i år har det ikke vært priskrig, nei. Noen varer er på tilbud, og det er ett og annet gode tilbud, men det er ikke priskrig. 

Anonymkode: 78f11...6b0

• Liker 1
Skrevet

Her ble det storhandel i går. 19.90 for 400 gr Gilde kjøttpølse er et rent kupp. I tillegg har coop xtra 40% på alt av egne fryste grønnsaker. 

Anonymkode: 96c19...c99

Skrevet

Tror ikke det blir noe særlig mer. Overrasket over at de ikke ville kjøre priskrig på den nye julegrøten for å promotere den. Men når den klassiske Fjordland allerede er billigere er det ikke rart at det er den som selger best.

Anonymkode: 985d8...1ef

• Liker 2
Skrevet

Elendig priskrig i år. Prisene er mye høyere og pakningstørrelsen på det meste av godteri og snacks har krympet veldig mye.

Julebrusen kjedens egen merke har kostet bare 3,90 for 1.5l flaske. Fikk kjøpt en del julebrus både på Rema og Kiwi. Coop var dessverre tom. Synes den er veldig god faktisk, spesielt den fra Kiwi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...