Nattdamene Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hvorfor teller ikke pengene jeg har stående på BSU konto som formue på skattekortet? Jeg har fått beskjed om at pengene som er på BSU kontoen ikke skal legges på forumen på skattekortet. Hvorfor er det slikt? På Skattemeldingene fra tidligere er BSU pengene tatt med, men ikke på skattekortet.
newman01 Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Spiller det noen rolle om du har dem registrert på skattekortet? Har du over 2 millioner i skattbar formue? Kan føre opp renteinntekter fra BSU. All formue teller, men det har kun hensikt dersom du er en av de heldige som betaler formuesskatt 1 1
LeneXCII Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Nattdamene skrev (27 minutter siden): Jeg har fått beskjed om at pengene som er på BSU kontoen ikke skal legges på forumen på skattekortet. Hvorfor er det slikt? Hvem har sagt det? Jeg mener det er feil og innskudd på BSU skal telle med som din formue.
Nattdamene Skrevet 14 timer siden Forfatter #4 Skrevet 14 timer siden LeneXCII skrev (2 minutter siden): Hvem har sagt det? Jeg mener det er feil og innskudd på BSU skal telle med som din formue. Hun jeg snakket med over telefonen far skatteetaten. Det vel ifjor engang, kan jeg ha blitt feil infomert? De siste årene har jeg fått penger igjen på skatten og aldri gått på noe smell heller.
Nattdamene Skrevet 14 timer siden Forfatter #5 Skrevet 14 timer siden newman01 skrev (22 minutter siden): Spiller det noen rolle om du har dem registrert på skattekortet? Har du over 2 millioner i skattbar formue? Kan føre opp renteinntekter fra BSU. All formue teller, men det har kun hensikt dersom du er en av de heldige som betaler formuesskatt Ikke over 2 nei
LeneXCII Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Nattdamene skrev (13 minutter siden): Hun jeg snakket med over telefonen far skatteetaten. Det vel ifjor engang, kan jeg ha blitt feil infomert? De siste årene har jeg fått penger igjen på skatten og aldri gått på noe smell heller. Men betaler du formuesskatt da?
Nattdamene Skrevet 14 timer siden Forfatter #7 Skrevet 14 timer siden LeneXCII skrev (Akkurat nå): Men betaler du formuesskatt da? Ikke ennå, men om 1-2 år vil jeg
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Nattdamene skrev (4 minutter siden): Ikke ennå, men om 1-2 år vil jeg For da har du så mye på konto og ingen gjeld så du netto formue har 2 millioner ? Anonymkode: da3e3...c55 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden BSU er formue på lik linje med andre innskudd i banken.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Hva er det verste tenkelige som kan skje her om det skulle være feil? Restskatt? Anonymkode: 93e5b...1ce
newman01 Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva er det verste tenkelige som kan skje her om det skulle være feil? Restskatt? Anonymkode: 93e5b...1ce Man kan lyve så mye man vil på skattekortet. Har ingen vesentlig betydning. Mange prøver å holde skattetrekket så nært null kroner som overhodet mulig. Å lyve og jukse på skattemeldingen derimot, det er litt mer straffbart. Folk i dette forumet her bruker urovekkende mye tid på å fikle med skattekortet, mens skattemeldingen glir gjennom uten kontroll så lenge man får litt tilbake på skatten Endret 13 timer siden av newman01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå