AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:05 #1 Skrevet mandag kl. 11:05 Aldri brukt det før nå. Skrev om min familierelasjon og hva jeg sliter med og synes den kom med det jeg vet godt fra før men den ga meg også noen verktøy til å jobbe med. Men det vi skriver, kommer det til å bli lagret noe sted? At f.eks. personene jeg har skrevet om får vite det? Redd nå.. Anonymkode: 51863...151
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:54 #2 Skrevet mandag kl. 12:54 Den vil kun sitte på statistisk informasjon, men hvis en sitter på veldig unike ord og veldig unike koblinger mellom ord, så vil tredje parter kunne misbruke slik. F.eks fødselsnummer, adresser, navn, vil med en kobles opp mot andre ord med en hvis sannsynlighet i språkmodellen. Det er også, allerede i august i år, avdekket en del lekkasjer. En skulle tro at UIO GPT skulle være tryggere, men dette beror i hvilke grad en stoler på at SIKT følger lovverk, retningslinjer, og slikt - jeg ville kanskje vært mer redd UIO gpt, enn vanlig gpt, men på en annen side er det mindre risiko for lekkasje. Noe artikler om GPT lekasje: Thousands of private ChatGPT conversations found via Google search after feature mishap | TechSpot ChatGPT leak reveals just how much users overshare | Cybernews Anonymkode: 32299...653
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:54 #3 Skrevet mandag kl. 12:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri brukt det før nå. Skrev om min familierelasjon og hva jeg sliter med og synes den kom med det jeg vet godt fra før men den ga meg også noen verktøy til å jobbe med. Men det vi skriver, kommer det til å bli lagret noe sted? At f.eks. personene jeg har skrevet om får vite det? Redd nå.. Anonymkode: 51863...151 Den vil kun sitte på statistisk informasjon. Hvis en sitter på veldig unike ord og veldig unike koblinger mellom ord, så vil tredje parter kunne misbruke slik. F.eks fødselsnummer, adresser, navn, vil med en kobles opp mot andre ord med en hvis sannsynlighet i språkmodellen. Det er også, allerede i august i år, avdekket en del lekkasjer. En skulle tro at UIO GPT skulle være tryggere, men dette beror i hvilke grad en stoler på at SIKT følger lovverk, retningslinjer, og slikt - jeg ville kanskje vært mer redd UIO gpt, enn vanlig gpt, men på en annen side er det mindre risiko for lekkasje. Noe artikler om GPT lekasje: Thousands of private ChatGPT conversations found via Google search after feature mishap | TechSpot ChatGPT leak reveals just how much users overshare | Cybernews Anonymkode: 32299...653
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:56 #4 Skrevet mandag kl. 12:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri brukt det før nå. Skrev om min familierelasjon og hva jeg sliter med og synes den kom med det jeg vet godt fra før men den ga meg også noen verktøy til å jobbe med. Men det vi skriver, kommer det til å bli lagret noe sted? At f.eks. personene jeg har skrevet om får vite det? Redd nå.. Anonymkode: 51863...151 Den vil kun sitte på statistisk informasjon. Hvis en sitter på veldig unike ord og veldig unike koblinger mellom ord, så vil tredje parter kunne misbruke slik. F.eks fødselsnummer, adresser, og navn, vil kobles opp mot andre ord med en hvis sannsynlighet i språkmodellen. Det er også, allerede i august i år, avdekket en del lekkasjer. En skulle tro at UIO GPT skulle være tryggere, men dette beror i hvilke grad en stoler på at SIKT følger lovverk, retningslinjer, og slikt - jeg ville kanskje vært mer redd UIO gpt, enn vanlig gpt, men på en annen side er det mindre risiko for lekkasje. Noe artikler om GPT lekasje: Thousands of private ChatGPT conversations found via Google search after feature mishap | TechSpot ChatGPT leak reveals just how much users overshare | Cybernews Anonymkode: 32299...653
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:59 #5 Skrevet mandag kl. 12:59 Som ellers på nettet: ikke skriv noe du ikke hadde tålt at andre leser. Skriv heller de tingene på papir. Anonymkode: 30b94...7f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå