AnonymBruker Skrevet 15. desember #1 Skrevet 15. desember Damer; når typen deres skal kjøpe seg nye klær/sko, går han å finner seg noe på egenhånd, eller blir dere med og hjelper og har et ord med i laget? Anonymkode: 63a54...ddd
Kålrota Skrevet 15. desember #2 Skrevet 15. desember Nei, bare hvis han spør. Jeg har full tiltro til at han klarer det fint selv, som han med meg. Han er en stilig mann. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember #3 Skrevet 15. desember Han foretrekker å ha meg med når det er finere klær og sko. Ikke når det gjelder enkle hverdagsklær eller treningsklær. Anonymkode: a05c2...d05
AnonymBruker Skrevet 15. desember #4 Skrevet 15. desember Nei han er veldig flink til det selv og er mer fasjonabel enn meg 😅 Anonymkode: 8446e...3db 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember #5 Skrevet 15. desember Mannen syns det er kjedelig å kjøpe klær, så i mange av tilfellene er det jeg som handler inn det meste av hverdagsklærne. Fyller på med t-skjorter osv når det trengs. Men jeg vet jo hva han liker, så han får klær han ville valgt selv. Når det gjelder penklær vil han gjerne ha meningene mine, men han er fult i stand til å handle selv og. Anonymkode: 92fa6...654
Natttåke Skrevet 15. desember #6 Skrevet 15. desember Nei, han er flink selv. Men selvfølgelig kan det vanke ei skjorte i julegave
AprilLudgate Skrevet 15. desember #7 Skrevet 15. desember Nei. Han har veldig spesifikke ønsker. Samme med meg. Vi kunne ikke kjøpt noe til hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember #8 Skrevet 15. desember Min klarer det egentlig helt fint på egenhånd, men det er noe av det absolutt verste og kjedeligste han vet. Jeg syns ikke det er like ille, derfor blir jeg med han som støtte eller bestiller ting på nettet for han. Ikke fordi han ikke klarer, men fordi jeg syns det er hyggelig å hjelpe han med ting han ikke liker, akkurat som han støtter meg når jeg må gjøre ting jeg ikke liker. Hyggelig å være der for hverandre i småtingene i hverdagen. Anonymkode: c3679...528 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember #9 Skrevet 15. desember Han handler kun klær hvis jeg blir med. Bryr seg VELDIG lite om klær 🙂 Anonymkode: 1a37e...da7
Ullvott Skrevet 15. desember #10 Skrevet 15. desember Han handler på egenhånd, og han fikser det helt fint.
AnonymBruker Skrevet 15. desember #11 Skrevet 15. desember Han er mer opptatt av klær enn meg, så det klarer han helt selv. Anonymkode: caf0c...54e
Snok1 Skrevet 15. desember #12 Skrevet 15. desember Vi misliker shopping sterkt begge to. Å bruke en dag på shopping ville spise uforholdsmessig mye av deilig puletid. Siden vi ikke bor sammen er tiden sammen verdifull. Vi har begge mer enn akseptabel boevne og klarer å bestille det vi vet vi liker på nett, og så dukker det opp i postkassa. Ved forsiktig bruk holder klærne lenger, og vi slipper å bruke mer enn nødvendig tid på forbrukskarusellen.
AnonymBruker Skrevet 15. desember #13 Skrevet 15. desember Nei, her er det han som hjelper meg. Anonymkode: 00ecb...5ba
AnonymBruker Skrevet 15. desember #14 Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han foretrekker å ha meg med når det er finere klær og sko. Ikke når det gjelder enkle hverdagsklær eller treningsklær. Anonymkode: a05c2...d05 Må forresten legge til dette, slik at han ikke fremstår helt hjelpesløs; Jeg har dresscode på jobb. Så er rundt velkledde menn, og får med meg hva det går i, ulike stiler, snitt som er inn, butikker som gjelder, etc. Mannen går med hvitt på jobb. Så da føler både jeg og han det er veldig nyttig at jeg er involvert når finere klær og sko skal handles inn Anonymkode: a05c2...d05
AnonymBruker Skrevet 15. desember #16 Skrevet 15. desember Da jeg var gift så kjøpte jeg nesten alle klærne til han, noe han ønsket. Anonymkode: aa477...6b5
AnonymBruker Skrevet 15. desember #17 Skrevet 15. desember Nei, han er en voksen mann og har greid dette helt selv i mer enn tjue år. Vi har også helt ulik smak, så jeg har ingenting å bidra med. Anonymkode: dd462...bae 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember #18 Skrevet 15. desember Nei, han vet hva han liker og klarer helt fint å kjøpe klær selv. Jeg kan av og til være med og hvis han spør så kan jeg si min mening. Jeg kjøper klær i gave til han, men jeg vet hva han liker og vil ha. Anonymkode: 7f989...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember #19 Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei han er veldig flink til det selv og er mer fasjonabel enn meg 😅 Anonymkode: 8446e...3db Flink? Flink gutt, liksom? Anonymkode: 7d12a...72c
AnonymBruker Skrevet 15. desember #20 Skrevet 15. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flink? Flink gutt, liksom? Anonymkode: 7d12a...72c Ja, det er vel mulig å være mann å være flink til å kjøpe fine klær? Både flinke og mindre flinke. Akkurat som det finnes kvinner som er flinke, og mindre flinke til å kjøpe fine stilige klær? Mannehatet ditt skinner ikke gjennom. Det lyser med spotlight Anonymkode: d1f72...acc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå