Gå til innhold

Vegghengt stellebord

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Sikkert litt tidlig å tenke på dette, men....

Er det noen som vet hvor man får tak i vegghengt stellebord som ikke tar for mye plass?

Vi må få det opp på veggen over vaskemaskinen, tror jeg, og den åpnes oppover, så det må fremdeles gå an, selv med stellebord på veggen over.

Kan ikke ha stellematte på maskinen, for den er bare 50 cm bred.

Har tidligere sett på det på IKEA, men det blir for bredt.

Noen tips?

PS, jeg var sikker på jeg postet denne under graviditet, men den havnet visst under bryllup, derfor ble den flyttet.

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Binna
Kan ikke ha stellematte på maskinen, for den er bare 50 cm bred.

Ok, men det var ment som et svar på dette. De siste innleggerne der skriver at de legger en benkeplate over, eller har festet på en del som kan vippes opp, og vips er den lang nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det var ment som et svar på dette. De siste innleggerne der skriver at de legger en benkeplate over, eller har festet på en del som kan vippes opp, og vips er den lang nok..

OK, men vaskemaskinen min åpnes oppover, så det er dumt å legge en plate oppå. (Tror ikke helt jeg tør å feste noe i siden på vaskemaskinen heller! ;) )

Takk for tanken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brio har,de fås på babyshop

Skal ta meg en tur på babyshop og se jeg, kosejenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna

Ok, da skjønner jeg. Evt er det mulig å feste et vippebord på veggen over vaskemaskinen, og bare vippe det ned ved bruk. Men da må du isåfall ha alt feste på veggen, slik at den ikke hviler på lokket. Plassbesparende om man har mulighet ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta meg en tur på babyshop og se jeg, kosejenta!

Når jeg tenker etter husker jeg vi holdt på å kjøpe i en vanlig briobutikk også....men det er sikkert få de har inne og sikkert ikke i alle butikkene.

Du kanjo sjekke www.babyproffsen.se. Vet de hadde der før, men da må du jo til sverige da....Der har de i allfall myyyyye.Vi har mulighet, så vi har handlet litt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme problem, så her ble det stellekommode fra Ikea på rommet til tassen (blir senere en kjempeflott kommode). Kjøpte noen vaskebaljer som man henger på kanten av stellebordet på ikea. Har fungert kjempefint :) Man får også tak i stelleplater til å legge på sprinkelsenga. Bare en ide for deg som tydeligvis har liten plass på badet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...