Maleficenta Skrevet 16. desember 2025 #21 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 9.21): Hei. I romjulen skal vi ha slekten til lunsj, vi blir ca 15 personer. Maten har jeg kontroll på, det blir rundstykker, godt brød og masse pålegg. Tenker å ha ha mat som metter, bla karbonader, eggerøre, julepålegg, oster mm. Har også julekaker som: berlinerkranser, kransekake, lefser, pepperkaker, julebrød og krumkaker + sjokolade/konfekt Men...bør jeg lage en ordentlig kake i tillegg? For eksempel ostekake? Eller holder det med julekaker og sjokolade? Jeg ble veldig usikker nå. Er ikke så glad i bake, men kan absolutt få til en ostekake. Tenker å invitere til ca kl 14 om det har noe å si😊 Anonymkode: 666bb...77f Syns det høres ut som at det holder
Natttåke Skrevet 16. desember 2025 #22 Skrevet 16. desember 2025 Synes det du har planlagt er mer enn godt nok.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #23 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 9.53): Men er ikke klokka to litt vel sent å invitere til lunsj…? Selv om det er jul og fri. Vil jo kræsje med middagsplaner/middagsinvitasjoner for folk. Anonymkode: ad1d3...a93 Det er vel stor julelunsj? Da er 14 helt vanlig tidspunkt, så kan man eventuelt spise noe lett til kvelden. Man takker vel ikke ja til invitasjoner til både lunsj og middag samme dag? Ts: kake er ikke nødvendig. Når vi har sånne lunsjer bruker jeg å bare ta meg litt blåmuggost og pepperkake til «dessert», men frukt og bær er også veldig godt. Du kan jo eventuelt servere litt is eller krem ved siden av, om du ønsker litt mer dessertpreg over det. Anonymkode: a0d74...603 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #24 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel stor julelunsj? Da er 14 helt vanlig tidspunkt, så kan man eventuelt spise noe lett til kvelden. Man takker vel ikke ja til invitasjoner til både lunsj og middag samme dag? Ts: kake er ikke nødvendig. Når vi har sånne lunsjer bruker jeg å bare ta meg litt blåmuggost og pepperkake til «dessert», men frukt og bær er også veldig godt. Du kan jo eventuelt servere litt is eller krem ved siden av, om du ønsker litt mer dessertpreg over det. Anonymkode: a0d74...603 Det blir noen slike i jula. Men man tilpasser jo hva man spiser til hva man vet kommer senere på dagen Anonymkode: 08ac8...eff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå