Gå til innhold

rekkeviddeangst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha valium i bilen om jeg får angst,2-3 stk så er jeg angstfri på langtur.

Anonymkode: e7f1b...ebf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg pleier alltid å ha valium i bilen om jeg får angst,2-3 stk så er jeg angstfri på langtur.

Anonymkode: e7f1b...ebf

Er vel ikke så lurt å kjøre rusa på valium..

Anonymkode: 4cd0e...a1b

Skrevet

Ha ha, i dag  er det ingen god grunn til å ha rekkeviddeangst, i 2014 var det tidvis realistisk angst. kjøpte en Citroen c-zero, på en god dag rakk den 120 Km. kjørte 150 000 Km med den før den gikk til Ukraina, billigste bilen jeg har kjørt. kjøpte også en Kia Soul, på en god dag klarte den 180 Km, den kjørte jeg land og strand rundt med, Oslo- Stavanger var litt spennende, om ladern i Lillesand ikke virket, ble det overnatting i bilen (dette var i 2015), da har en skikkelig ladeangst. lengste dags etappe med den bilen var litt over 700 Km. 5 ladestopp.

i dag har jeg en bil med 550 Km rekkevidde, kjørte Oslo-Vesterålen på 22 timer, (1370 Km) 4 ladestopp. ikke noe stress.

Anonymkode: ed991...3a4

Skrevet

De fleste elbilsjåfører er litt pinglete i psyken. Direkte motsatsen av robuste dieselkusker. 

Anonymkode: 31674...be3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare glad jeg slipper å kjøre til en bensinstasjon, stå ute i -30 å fylle diesel…

rekkeviddeangst har jeg aldri opplevd, plugger jo i laderen når jeg parkerer hjemme.. 

Anonymkode: 1970b...8f7

Skrevet

Da jeg fikk elbil så var det nytt det med lading og hvor langt jeg kunne kjøre. Du lærer bilen å kjenne etter hvert så nå har jeg ytterst sjeldent rekkeviddeangst. Det er noen ganger hjem fra flyplassen at jeg skjønner at jeg kanskje ikke kommer helt hjem, men da holder det med en 10 minutters lading. 

Lading når du kan og ikke når du må. 

Anonymkode: 2f61c...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...