Snok1 Skrevet 15. desember 2025 #81 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sønnen min har fått sin første «seriøse» kjæreste. Vi har ikke møtt henne enda, men skulle få møte henne før jul. Har lyst å kjøpe henne en liten ting. Noen som har tips? 🙂 Hun er 17 år 🙂 Anonymkode: bb96d...526 Om to år husker dere ikke hva hun heter. Gi en liten gave dersom hun er tilstede på julaften, ellers ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #82 Skrevet 15. desember 2025 Rødvinsfilosofen skrev (5 timer siden): Og du vil helt sikkert finne en 6 år gammel gutt som blir kjempeglad for å få en ullstrømpebukse i pakkekalenderen. Men jevnt over vil det være en nedtur. 😅 Gud bedre Anonymkode: ef21b...9a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #83 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, nei, nei, ikke gjør det. Det er aaaaltfor voldsomt altfor for tidlig. Du kjenner henne ikke en gang, og hun kjenner ikke deg. Det vil bare skape stress. For nå vil jo hun føle at hun må gi noe til deg også. TS: Helt ærlig: slapp av litt. Du høres altfor gira ut over å få en «datter». Men hun er bare den første av en lang rekke kjærester. Det beste du kan gjøre for at hun skal trives hjemme hos dere er å være avslappet og vennlig og la ungdommen være i fred. ikke engasjer deg så voldsomt. Anonymkode: 51113...b35 Må du slutte , herlighet Anonymkode: ef21b...9a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #84 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle er som deg. Men du skjønner i hvert fall at hun nå føler at hun må kjøpe gave til deg også? Det kan føles ganske klamt å bli «inkludert» på denne måten av noen man ikke kjenner. Synes absolutt du skal vente til neste år. Anonymkode: 51113...b35 For noe tull du lirer ut av deg Anonymkode: ef21b...9a8
Rødvinsfilosofen Skrevet 15. desember 2025 #85 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forventer overhodet ingen gaver fra henne, å jeg forventer heller ikke at sønnen min skal få gave med foreldrene hennes. Folk er forskjellige. Jeg gir ikke gaver for at dem føler dem må gi noe tilbake, jeg forventer det heller ikke. Jeg velger å gi julegave for at jeg syns det er en fin gest, å for at hun skal føle seg velkommen. Hadde det vært ellers i året hadde ikke jeg gitt «velkomst-gave». Men jula er jo for å glede andre, å da syns jeg det er en fin tanke å gi henne en liten oppmerksomhet 🙂 Anonymkode: bb96d...526 Sorry, men på KG blir det fort feil uansett hva du gjør. Bare å opprette en tråd om at du ikke har kjøpt gave til henne. Da blir du fort stemplet som svigermor fra helvete…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #86 Skrevet 15. desember 2025 Koselig å kjøpe en liten ting da Vi har kjøpt gaveeske fra rituals til sønnens kjæreste. Den minste esken koster rundt 300, hun er 19. Til datterens kjæreste på 19 skal vi også kjøpe en liten ting. Synes det er koselig, de er jo her døgnet rundt Anonymkode: 39fad...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #87 Skrevet 15. desember 2025 Koselig å kjøpe en liten ting da Vi har kjøpt gaveeske fra rituals til sønnens kjæreste. Den minste esken koster rundt 300, hun er 19. Til datterens kjæreste på 19 skal vi også kjøpe en liten ting. Synes det er koselig, de er jo her døgnet rundt Anonymkode: 39fad...6a6
Aryin Skrevet 15. desember 2025 #88 Skrevet 15. desember 2025 Koselig å kjøpe en liten ting da Vi har kjøpt gaveeske fra rituals til sønnens kjæreste. Den minste esken koster rundt 300, hun er 19. Til datterens kjæreste på 19 skal vi også kjøpe en liten ting. Synes det er koselig, de er jo her døgnet rundt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #89 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er problemet med å kjøpe en gave til kjæresten til sønnen? Vi gjorde det her. Gjorde at ho følte seg som en del av familien. Ser og på kjærestene til de 2 vi er tante til de har fått gave hvert år av søstre til mannen og dems foreldre. Det behøver ikke være store tingen her så ga vi noe spisbart første året. Når vi ble mer kjent så har det blitt strikke sokker, strikket genser, og andre ting jenta har ønsket seg Anonymkode: 436be...8bc Ja, da jeg ble sammen med han jeg i dag er samboer med, fikk både jeg og barnet mitt gave fra hans foreldre❤️ Vi hadde da vært kjærester ett par måneder bare, og jeg hadde ikke møtt hans foreldre mer enn to-tre ganger. Jeg syns det var utrolig koselig, og følte at de tok oss inn som en del av familien med en gang. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her går ikke ungdommene på kino.. Anonymkode: d97a1...608 Gjør de ikke? Her jeg bor gjør de det. Men ts vet vel om ungdommen der de bor går på kino eller ikke. Anonymkode: 43bd9...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #90 Skrevet 15. desember 2025 Bare ikke kall henne svigerdatter så hun hører det 🙂. Jeg hadde rømt om foreldre til noen av ungdomskjærestene hadde kalt meg det. Sånn jeg husker det, så var vi null interessert i foreldrene til kjærester. Vi ville bare være mest mulig i fred. Hadde jeg fått julegave, ville jeg syns det var flaut, og jeg hadde styrt fælt med å få kjøpt noe tilbake. Kanskje den nye kjæresten til sønnen din ikke er som jeg og venner var i den alderen da. Du får se det litt an. Anonymkode: 45d79...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #91 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare ikke kall henne svigerdatter så hun hører det 🙂. Jeg hadde rømt om foreldre til noen av ungdomskjærestene hadde kalt meg det. Sånn jeg husker det, så var vi null interessert i foreldrene til kjærester. Vi ville bare være mest mulig i fred. Hadde jeg fått julegave, ville jeg syns det var flaut, og jeg hadde styrt fælt med å få kjøpt noe tilbake. Kanskje den nye kjæresten til sønnen din ikke er som jeg og venner var i den alderen da. Du får se det litt an. Anonymkode: 45d79...2ca Det er deg , ikke alle som er sånn. Her spiser vi sammen innimellom , spiller brettspill osv Anonymkode: ef21b...9a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #92 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bare ikke kall henne svigerdatter så hun hører det 🙂. Jeg hadde rømt om foreldre til noen av ungdomskjærestene hadde kalt meg det. Sånn jeg husker det, så var vi null interessert i foreldrene til kjærester. Vi ville bare være mest mulig i fred. Hadde jeg fått julegave, ville jeg syns det var flaut, og jeg hadde styrt fælt med å få kjøpt noe tilbake. Kanskje den nye kjæresten til sønnen din ikke er som jeg og venner var i den alderen da. Du får se det litt an. Anonymkode: 45d79...2ca Alle er jo ikke slik. Kjæresten til sønnen her spiste middag her 3 ganger i uka, lå over her, var her i helger. De så film med oss osv Og sønnen her var hos hennes foreldre hjalp der til i fjøset osv Anonymkode: 436be...8bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå