AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:38 #1 Skrevet søndag kl. 21:38 Jeg er ganske ny når det gjelder å ha sex uten kondom med kjæresten min, mens han har mye mer erfaring enn meg. I går hadde vi sex, og da jeg kjente at han begynte å komme, ba jeg ham om å trekke seg ut i stedet for å komme inni meg (noe han har gjort alle de andre gangene frem til nå). Han virket litt skuffet og også litt forvirret. Jeg forklarte at det var fordi jeg ikke orket å styre med å vaske og presse ut og at det lekker sæd når vi skulle rett ut og spise middag etterpå. Han gjorde selvfølgelig som jeg ba om og kom på magen min, men reaksjonen hans fikk meg til å føle at det kanskje var en rar forespørsel? Etterpå sa han at han ble overrasket, fordi de tidligere kjærestene hans aldri hadde bedt ham om det. Er det virkelig uvanlig at kvinner noen ganger foretrekker at mannen trekker seg ut? For å slippe sølet når man skal noe rett etterpå, liksom? Anonymkode: 1df04...093 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:41 #2 Skrevet søndag kl. 21:41 Jeg vet ikke hva som regnes som normalt i andre menneskers sexliv 🤷🏼♀️ jeg ber aldri samboeren min om å trekke seg ut, rett og slett fordi jeg tenner veldig på at han kommer i meg, og ofte leder det til at jeg får en orgasme selv. Jeg rekker alltids en rask kattevask i dusjen, eller med klut og vann etterpå, og litt lekkasje plager meg ikke. Anonymkode: 31aff...735 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:46 #3 Skrevet søndag kl. 21:46 Jo det er helt normalt å ikke ville gå med allt klisset i trusa resten av kvelden! Anonymkode: fcc3f...b6f 20 1 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:47 #4 Skrevet søndag kl. 21:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo det er helt normalt å ikke ville gå med allt klisset i trusa resten av kvelden! Anonymkode: fcc3f...b6f Har du ikke muskulatur nok til å holde det inne? Eventuelt ta en dusj etter sex som normale mennesker? Anonymkode: e6fbb...c6a 6
SlemUlv Skrevet søndag kl. 21:48 #5 Skrevet søndag kl. 21:48 Jeg ville kanskje ha snakket om det FØR sexen, og ikke idet det kjennes ut som han skal til å komme. Men ellers så skjønner jeg hvorfor. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #6 Skrevet søndag kl. 21:49 Vi kvinner er så ulike 😫 Noen renner alt ut med en gang. Noen merker ikke noe til sæden i det hele tatt (vet ikke om jeg tror helt på det 🤔) mens andre som meg og deg misliker klissete gris i truse lang tid etter sexen 😅 Her har vi helt sluttet å komme inni med mindre det brukes kondom. Sæden forstyrrer også min naturlige bakterieflora, så har det så mye bedre uten 🤩 (Liker å bli sprutet på puppene eller i munnen da, så vi har god og pirrende sex selv om han ikke får komme i vagina! ) Anonymkode: e7d6a...de3 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:52 #7 Skrevet søndag kl. 21:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du ikke muskulatur nok til å holde det inne? Eventuelt ta en dusj etter sex som normale mennesker? Anonymkode: e6fbb...c6a Klarer du å holde mensenblodet inne? I såfall er du et unikum! Sæden blir i tillegg mer tyntflytende inni meg enn mensen, så nei, det kan ikke holdes inne! Jeez! Anonymkode: e7d6a...de3 30 19
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:55 #8 Skrevet søndag kl. 21:55 Den renner jo sakte og rolig ut i løpet av flere timer på meg. Jeg dusjer jo ikke langt oppi der heller! Så det ville vært utelukket for meg å få sånn ut å spise. Han får finne et annet sted å kommer eller brukt kondom. Anonymkode: fcc3f...b6f 9 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:55 #9 Skrevet søndag kl. 21:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du ikke muskulatur nok til å holde det inne? Eventuelt ta en dusj etter sex som normale mennesker? Anonymkode: e6fbb...c6a Hilsen mann? Anonymkode: 69700...443 20 10
firetoen Skrevet søndag kl. 21:55 #10 Skrevet søndag kl. 21:55 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke hva som regnes som normalt i andre menneskers sexliv 🤷🏼♀️ jeg ber aldri samboeren min om å trekke seg ut, rett og slett fordi jeg tenner veldig på at han kommer i meg, og ofte leder det til at jeg får en orgasme selv. Jeg rekker alltids en rask kattevask i dusjen, eller med klut og vann etterpå, og litt lekkasje plager meg ikke. Anonymkode: 31aff...735 Som jeg skulle sagt det selv, er jeg ikke langt unna så kommer jeg samtidig. Ja, ts - du er litt "rar" her, alle har sine preferanser og jeg forstår hva du mener, men her forstår jeg kjæresten din sin reaksjon langt bedre! Endret søndag kl. 21:57 av firetoen Endret setning 2 1
starken Skrevet søndag kl. 21:56 #11 Skrevet søndag kl. 21:56 Enig med deg. Hvis jeg skal noe etter vi har hatt sex, så foretrekker jeg å ikke ha masse sæd i skjeden som stadig vekk renner ned i trusa. 10 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:56 #12 Skrevet søndag kl. 21:56 Dere prøver å få barn, men plutselig ba du han om å ikke komme inni deg? Anonymkode: 7f3a1...c6f 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:06 #13 Skrevet søndag kl. 22:06 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klarer du å holde mensenblodet inne? I såfall er du et unikum! Sæden blir i tillegg mer tyntflytende inni meg enn mensen, så nei, det kan ikke holdes inne! Jeez! Anonymkode: e7d6a...de3 Det er veldig forskjell på oss kvinner, men så sant jeg ikke nyser eller lignende skjer så kan jeg fint holde det inne. Jeg kan sovne full av sperm og gå på toalettet og kvitte meg med det dagen etter uten at noe renner ut. Jeg bruker heller ikke bind eller tamponger med mindre jeg skal være fysisk aktiv. Tror ikke jeg er ett unikum. Så det er faktisk mulig. Jeg hadde følt det var mere gris å få det på magen enn å la det renne ut i toalettet etterpå faktisk. Prøver alltid å tisse etterpå så jeg ikke får uvi. Anonymkode: 74e34...8b7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:09 #14 Skrevet søndag kl. 22:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig forskjell på oss kvinner, men så sant jeg ikke nyser eller lignende skjer så kan jeg fint holde det inne. Jeg kan sovne full av sperm og gå på toalettet og kvitte meg med det dagen etter uten at noe renner ut. Jeg bruker heller ikke bind eller tamponger med mindre jeg skal være fysisk aktiv. Tror ikke jeg er ett unikum. Så det er faktisk mulig. Jeg hadde følt det var mere gris å få det på magen enn å la det renne ut i toalettet etterpå faktisk. Prøver alltid å tisse etterpå så jeg ikke får uvi. Anonymkode: 74e34...8b7 Wow, jeg tror du er den første kvinnen jeg hører om, som klarer å kontrollere blødningen sin når hun har mensen.. Anonymkode: 31aff...735 15 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:14 #15 Skrevet søndag kl. 22:14 Normalt å ikke ville ha sæd lekkende i trusen. Men også normalt å informere om det på forhånd og ikke midt i sexen. Han kan jo ikke vite hva du tenker så skjønner det kom overraskende på han. Vil tro de forrige kjærestene har tørket det verste, gått i dusjen og vært good to go til middagsbesøk. Anonymkode: 8e977...1f4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:17 #16 Skrevet søndag kl. 22:17 Skjønner både deg og ham. For min del så synes jeg det går greit, sitter bare noen minutter lengre på do rett etterpå og tar på et truseinnlegg. Anonymkode: f91da...e3c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:17 #17 Skrevet søndag kl. 22:17 Hvis han kom på magen din så måtte du vel dusje / vaske fordi det ble søl uansett? Jeg hadde nå dusjet etter sex med kondom og om jeg skulle noe etterpå ,men .. skjønner jo han ble forvirret, både fordi dette kanskje var like lite logisk for han som det er for meg, men og fordi du informerte underveis? Jeg har bedt menn om og ikke komme hvis vi sex et sted uten tilgang på dusj , men sier jo ifra først . Anonymkode: 64caf...15b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:20 #18 Skrevet søndag kl. 22:20 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du ikke muskulatur nok til å holde det inne? Eventuelt ta en dusj etter sex som normale mennesker? Anonymkode: e6fbb...c6a Haha tror du kvinnekroppen bare absorberer alt sammen? Eller at alt sæd hun noensinne har fått blir igjen der? Anonymkode: 50ba8...2f8 10 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:21 #19 Skrevet søndag kl. 22:21 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg er ganske ny når det gjelder å ha sex uten kondom med kjæresten min, mens han har mye mer erfaring enn meg. I går hadde vi sex, og da jeg kjente at han begynte å komme, ba jeg ham om å trekke seg ut i stedet for å komme inni meg (noe han har gjort alle de andre gangene frem til nå). Han virket litt skuffet og også litt forvirret. Jeg forklarte at det var fordi jeg ikke orket å styre med å vaske og presse ut og at det lekker sæd når vi skulle rett ut og spise middag etterpå. Han gjorde selvfølgelig som jeg ba om og kom på magen min, men reaksjonen hans fikk meg til å føle at det kanskje var en rar forespørsel? Etterpå sa han at han ble overrasket, fordi de tidligere kjærestene hans aldri hadde bedt ham om det. Er det virkelig uvanlig at kvinner noen ganger foretrekker at mannen trekker seg ut? For å slippe sølet når man skal noe rett etterpå, liksom? Anonymkode: 1df04...093 Ja, det er jo rart når han pleier å komme inni deg, og forklaringen din på at han ikke får er at du ikke gidder å vaske og styre fordi dere skal bort på middag. Det henger jo liksom ikke sammen. Hadde det vært dere som skulle hatt middagen så kunne jeg skjønt den forklaringen. Men hvorfor dere måtte ha sex uten kondom rett før dere skulle bort, skjønner jeg heller ikke. Anonymkode: bf445...afb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:22 #20 Skrevet søndag kl. 22:22 Skjønner han godt, det ødelegger jo litt når du sier det rett før han kommer. Gå på do rett etter sex, da kommer det meste ut. Ta en kjapp dusj og putt inn et truseinnlegg hvis du vil være helt sikker. Problem løst. Anonymkode: e5675...39b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå