Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dusjer de ikke, vasker ikke de klærne sine??

Ikke rasistisk ment ... Men de lukter jo alle sammen! DÅRLIG ånde har alle ...

Ikke særlig gøy i rushtiden på toget ... En person kan få en hel vogn til å stinke ...

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De spiser jo ofte litt annerledes mat, og bruker krydder som ikke er daglidags i norsk husmannskost. Kostholdet vårt kan påvirke kroppslukter og ånde.

Jeg vil tippe at de syns vi etniske nordmenn lukter like rart for dem. Det kommer jo helt an på hvilke kroppslukter vi er vant med :)

Endret av Majka
Gjest Binna
Skrevet

De spiser gjerne SVÆRT godt krydret mat. Vi "nordmenn" lukter det visst søtlig smør- aktig av..

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Endel utlendiger synes vi lukter melk. En slags søtlig kvalmende lukt. Så det går nok begge veier. har ikke noe med hygiene å gjøre, vi nordmenn dusjer jo mer enn vi har godt av.

Endret av pulverheksa
Gjest gjest1
Skrevet
De spiser gjerne SVÆRT godt krydret mat. Vi "nordmenn" lukter det visst søtlig smør- aktig av..

Sur melk, har jeg hørt at det lukter av nordmenn...

Det blir som å bo i Moss, de som bor der kjenner ikke lukta lenger... vi andre dør hver gang.

Gjest Elfrida
Skrevet
Dusjer de ikke, vasker ikke de klærne sine??

Ikke rasistisk ment ... Men de lukter jo alle sammen! DÅRLIG ånde har alle ...

Ikke særlig gøy i rushtiden på toget ... En person kan få en hel vogn til å stinke ...

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Jeg her helt uenig med deg, jeg tar buss og t-bane hver dag, og jobber sammen med folk med innvandrerbakgrunn (1. og 2. generasjon innvandrere) og syns faktisk at det er veldig få som lukter sterkt av krydder eller annet.

Skrevet

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har en følelse av at en del ikke har de samme rutinene på hygiene som vi har. Samtidig som de spiser sterkt krydret mat.

Jeg jobber med noen med en annen bakgrunn, og vedkommende lukter ikke vondt. Men er veldig opptatt av å være ren og å ha rene klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...