Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Hva ville dere ment om at kjæresten gikk på byen med kamerater hver helg? Drikker mye alkohol og går på ”sjekkesteder”. Selv blir jeg rett og slett sjalu og litt lei meg selv om jeg prøver ikke å bli det. Kjæresten min er nemlig veldig morsom og utadvendt og kjekk og det mangler ikke tilbud når han er ute uten meg … Vi ser hverandre mye, og er alltid sammen en av kveldene i helgen, så det er ikke tid sammen som er noe problem. Har prøvd å si fra, men vil jo ikke at han skal slutte å treffe kompisene heller, og deres sosiale omgangsform er å dra på sjekkesteder på byen. Selv er jeg på byen uten ham ca en gang i måned og syns det er mer enn nok. Har det like hyggelig med venninner på ost og vin- kvelder, kino e.l. Hvordan hadde dere taklet dette? Er det normalt at gutter i midten av 30-årene i seriøse forhold ønsker å gå ut slik hver helg?? Er det et dårlig tegn?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jepp, det er et dårlig tegn. Desperados på byen er det tristeste jeg kan tenke meg. Jeg har vært sammen noen sånne opp gjennom åra, og forholdet går til helvete før eller senere. Når man i midten av 30- åra fortsatt syns det å fly på sjekkesteder er kult, så handler det om at man ikke ønsker å binde seg, men få i pose og sekk. Kompiser kan man treffe utenfor sjekkbuler i sentrum. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått i tenkeboksen, og tenkt lenge og vel på om dette er det du gidder å vie livet ditt til. Å sitte hjemme hver natt til søndag med uro i magen.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Tusen takk for svar. Er så innmari lei den klumpen i magen.... Stoler jo på min kjære, og vet han er veldig betatt av meg, men likevel er det ikke moro. Har hendt at jeg har gått på byen selv om jeg ikke har hatt lyst bare for å kunne flørte selv og slippe å ha klumpen i magen. Egentlig er det jo fryktelig trist, for vi har det så bra ellers...
Gjest GreenSky Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Er det normalt at gutter i midten av 30-årene i seriøse forhold ønsker å gå ut slik hver helg?? ← Ville sagt at det er vanlig for menn i begynnelsen og midten av 20-åra, men ikke 30-årene. Ikke hver helg, i alle fall.
liv Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Min er i midt 20 åra og har ikke vært ute på byen siden i sommer Så alle er forskjellige.. Men det å fly på byen hver helg er vel en uting samme hvor gammel en er mener nå jeg.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Hver helg er ikke normalt, nei. Hvertfall ikke når man har kjæreste. Kjæresten min er ute med gutta rundt én gang i måneden. Han er tidlig i tjueårene da. Før han ble sammen med meg var det én til to ganger i uka. Han er sammen med de en god del ellers og da, men da ikke ute på byen. Hvor lenge har dere vært sammen og bor dere sammen? Virker som om han vil ha i pose og i sekk som en over her skriver. De fleste guttevennene han går ut med er vel kanskje single i tillegg?
Donnie Darko Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 hver helg?.. Nei det er unormalt. Selv går jeg på byen hver dag.
Mossa Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Dersom vennene hans foretrekker å gå på byen (og sikkert er single) så er det kanskje hans eneste måte å få vært sammen med dem på. Hva om du hiver deg med dem ut? Så slipper du å sitte hjemme med klump i magen! Det er sikker ikke enkelt å være den eneste etablerte i en gjeng med single partyløver! Det skal liksom passe på alle kanter. Og siden dere tilbringer hele uka ellers sammen, blir det nok litt vanskelig for han og si nei til den eneste omgangen (?)han har med vennene sine!
Buster Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 Det er en stor forskjell på å være singel, og det å være i forhold. Når man er singel har man ingen man skal stå til rette for eller ta hensyn til, og da kan man stort sett gjøre som man vil. Er man i forhold med noen, så synes jeg som man det er ubehagelig å skulle reke på byen uten min kjære med meg. Selvfølgelig kan man ta en tur ut med kompiser for å feire noe eller lignende. Jeg ville aldri gått ut med kompiser på sjekke steder bare for å skulle gå ut, dette er uaktuelt for min del. Så jeg mener at du ikke burde akseptere dette fra din type, og sette foten ned. Det finnes mye man kan gjøre sammen med kompiser som ikke innebærer alkohol, sjekkesteder og vonde mageføleser for deg. Sett han på plass
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Det er en stor forskjell på å være singel, og det å være i forhold. Når man er singel har man ingen man skal stå til rette for eller ta hensyn til, og da kan man stort sett gjøre som man vil. Er man i forhold med noen, så synes jeg som man det er ubehagelig å skulle reke på byen uten min kjære med meg. Selvfølgelig kan man ta en tur ut med kompiser for å feire noe eller lignende. Jeg ville aldri gått ut med kompiser på sjekke steder bare for å skulle gå ut, dette er uaktuelt for min del. Så jeg mener at du ikke burde akseptere dette fra din type, og sette foten ned. Det finnes mye man kan gjøre sammen med kompiser som ikke innebærer alkohol, sjekkesteder og vonde mageføleser for deg. Sett han på plass ← Tenk hadde alle menn tenkt som deg :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #11 Skrevet 4. april 2006 Det er en stor forskjell på å være singel, og det å være i forhold. Når man er singel har man ingen man skal stå til rette for eller ta hensyn til, og da kan man stort sett gjøre som man vil. Er man i forhold med noen, så synes jeg som man det er ubehagelig å skulle reke på byen uten min kjære med meg. Selvfølgelig kan man ta en tur ut med kompiser for å feire noe eller lignende. Jeg ville aldri gått ut med kompiser på sjekke steder bare for å skulle gå ut, dette er uaktuelt for min del. Så jeg mener at du ikke burde akseptere dette fra din type, og sette foten ned. Det finnes mye man kan gjøre sammen med kompiser som ikke innebærer alkohol, sjekkesteder og vonde mageføleser for deg. Sett han på plass ← Trådstarter her Tenk om han hadde tenkt som deg! Vil jo gjerne at kjæresten min skal være sosial og holde kontakt med vennene side, men tenk om de kunne gjort det på en annen måte. Gått på pub, spist middag hos hverandre, kino, restauranter osv og bare gått på byen en gang i blant. Tenker vel egentlig at det vitner om en vanvittig umodenhet
Buster Skrevet 4. april 2006 #12 Skrevet 4. april 2006 Synes faktisk litt synd på deg i den situasjon du er i nå, da det å skulle ta opp dette helt sikkert bare bunner ut i sure konflikter. Han vil garantert hevde at du legger bremser på for hans kontakt med hans venner, dette vil garantert skje selv om du sier at det er greit at de tar en tur på pub eller lignende. Håper at du dog sier ifra til han om hva dette betyr for deg, det er ikke slik at man skal måtte sitte med klump i magen hver helg, og spesielt ikke om denne klumpen lages av den man er glad i. Lykke til
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #13 Skrevet 4. april 2006 Synes faktisk litt synd på deg i den situasjon du er i nå, da det å skulle ta opp dette helt sikkert bare bunner ut i sure konflikter. Han vil garantert hevde at du legger bremser på for hans kontakt med hans venner, dette vil garantert skje selv om du sier at det er greit at de tar en tur på pub eller lignende. Håper at du dog sier ifra til han om hva dette betyr for deg, det er ikke slik at man skal måtte sitte med klump i magen hver helg, og spesielt ikke om denne klumpen lages av den man er glad i. Lykke til ← Signerer denne. Jeg har og en mistanke om at uansett hvordan du fremlegger dette, så vil han forsøke å "kreve" sin rett og påstå at det er du som "overreagerer" eller lignende. Siden han så tydelig ønsker dette helg etter helg. Kanskje det er meg som er litt negativ, men er noe skadeskutt når det kommer til menn som er egoistiske og som bare gjør som de selv vil, uavhengig av om du ikke trives med det. Han og vet at det er en fair sak at du føler som du gjør, han velger bare å la være å ta hensyn til det. Det beste, og som nok må skje, er at du tar stilling til om du kan ha det slik eller ikke, etter å ha gitt han en sjangse til å legge om vanene. Men en ting som er helt sikkert, er at det er ikke en situasjon du kan være i for lenge, det vil overhodet ikke gjøre deg godt. Lykke til......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå