Gå til innhold

Trump har ikke reddet Ukraina

Fremhevede innlegg

Skrevet
AdonisFFM skrev (33 minutter siden):

Norge har nok med "bykonflikter". Det er vel fortsatt tryggere ved Surin sin østgrense ennå ta T-banen i Oslo en lørdagsnatt. 

Selvsagt. Fiffig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AdonisFFM skrev (17 timer siden):

Trump ønsker å ikke blande seg inn i ting på andre siden av kloden og det samme med det Amerikanske folk.

Europa burde jo klare dette selv?

450 millioner forlanger at 350 millioner skal beskytte dem mot 150 millioner. 

Ikke så rart at flere i USA finner dette merkelig. 

ergo NATO er jo det som terger Russland, men uansett å drepe mennesker og ødelegge et land, er ikke verdig i det hele tatt. Selvsagt anbefaler jeg å ha en hver russer for det er det verdt, for hele nasjonen er skyldig. 

Skrevet

Mitt håp og det jeg regner som sannsynlig, er at Trump-regimet faller. Han er i stigende grad upopulær også blant republikanerne og det er vel åpenbart for de fleste at han en en korrupt skurk som prøver å bygge opp et kongedømme ved å innsette gamle golfkompiser og svigersønner og fandens oldemor i stillinger de ikke er kvalifisert til og som de heller ikke mestrer.

NÅR Trump kollapser, går med sikkerhet lufta ut av AfD og andre høyreekstreme partier i Europa.

Den gale gamle mannen ønsker jo høyreekstreme partier og et splitta Europa, så uten ham faller nok resten av den hel- eller helfascistiske galskapen vi ser i Europa.

Skrevet
Egenskap skrev (3 timer siden):

Selvsagt anbefaler jeg å ha en hver russer for det er det verdt, for hele nasjonen er skyldig. 

Russland er et diktatur. Det er en liten elite som bestemmer. De aller fleste russere er uskyldige i krigen 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...