Egenskap Skrevet i går, 16:53 #1 Skrevet i går, 16:53 Trump er president den sterkeste nasjon i verden, og det er tragisk hvilke lidelser Trump tillater at Russland får drive den dagen i dag å drepe og ødelegge Ukraina. Fjern Trump fra hans mandat, og angrip Russland. Det er eneste vei til fred, Russland er landet som må lide i fremtiden. 3
Abra Skrevet i går, 16:57 #2 Skrevet i går, 16:57 Krig med russland vil ikke bare være en krig mot russland. Nei, ingen vinner på det.
AdonisFFM Skrevet i går, 19:50 #3 Skrevet i går, 19:50 Å starte en verdenskrig for å "redde Ukraina" tror jeg ikke engang glertallet av Ukrainere vil. Ukraina blir ikke mindre ødelagt av at resten av verden (også) ødelegges. 2
Nymerïa Skrevet i går, 19:56 #4 Skrevet i går, 19:56 Hvorfor skal vi angripe russland før vi har prøvd ut å væpne Ukraina til tennene? Det vil sannsynligvis være en mye billigere løsning som ikke er like politisk betent som å angripe Russland. 3 2
AdonisFFM Skrevet i går, 20:16 #5 Skrevet i går, 20:16 Nymerïa skrev (17 minutter siden): Hvorfor skal vi angripe russland før vi har prøvd ut å væpne Ukraina til tennene? Det vil sannsynligvis være en mye billigere løsning som ikke er like politisk betent som å angripe Russland. Tja, vi har vel "prøvd ut" dette i flere år nå. Og økonomien i EU blir jo dårligere og dårligere. Men for all del. Det er nok av irrasjonelle folk i Brussel som vil kutte sosiale goder i hele Europa med halvparten for å sende flere kuler og krutt til Ukraina. Og resultatet vil bli det samme.... Jeg er så glad jeg kan bo i Thsilabd den dagen denne galskapen eskalerer mer. 1 1
Nymerïa Skrevet i går, 20:19 #6 Skrevet i går, 20:19 (endret) AdonisFFM skrev (4 minutter siden): Tja, vi har vel "prøvd ut" dette i flere år nå. Og økonomien i EU blir jo dårligere og dårligere. Men for all del. Det er nok av irrasjonelle folk i Brussel som vil kutte sosiale goder i hele Europa med halvparten for å sende flere kuler og krutt til Ukraina. Og resultatet vil bli det samme.... Jeg er så glad jeg kan bo i Thsilabd den dagen denne galskapen eskalerer mer. Nei, vi har ikke det. Her har du et forslag som kan beskrives som å væpne Ukraina til tennene. Endret i går, 20:21 av Nymerïa 3
AdonisFFM Skrevet i går, 20:33 #7 Skrevet i går, 20:33 (endret) Nymerïa skrev (14 minutter siden): Nei, vi har ikke det. Her har du et forslag som kan beskrives som å væpne Ukraina til tennene. Ja, det høres genialt ut. 1000 droner inn i Russland på sivile mål er nok det som skal til for at Russerne sin framrykking på BRED front i Ukraina skal stoppe. Terrorbombing på bred skala har jo ALLTID vært en suksess imot Russland. Tyskerne var vel spesielt suksessfulle her og spesielt når de svidde av mange hundre landsbyer i Hviterussland. (Samtidig er det selvsagt UMULIG) å se for seg at Russland kunne finne på å svare med samne mynt. Utrolig... . 🙄🙄🙄 Til sommers skal jeg nok gifte meg i Thailand. Her må permanent opphold sikres før det er for sent... Endret i går, 20:34 av AdonisFFM
Nymerïa Skrevet i går, 20:36 #8 Skrevet i går, 20:36 AdonisFFM skrev (2 minutter siden): Ja, det høres genialt ut. 1000 droner inn i Russland på sivile mål er nok det som skal til for at Russerne sin framrykking på BRED front i Ukraina skal stoppe. Terrorbombing på bred skala har jo ALLTID vært en suksess imot Russland. Tyskerne var vel spesielt suksessfulle her og spesielt når de svidde av mange hundre landsbyer i Hviterussland. (Samtidig er det selvsagt UMULIG) å se for seg at Russland kunne finne på å svare med samne mynt. Utrolig... . 🙄🙄🙄 Til sommers skal jeg nok gifte meg i Thailand. Her må permanent opphold sikres før det er for sent... Sikker på at du ikke heller hadde foretrukket Russland? 3
AdonisFFM Skrevet i går, 20:40 #9 Skrevet i går, 20:40 Nymerïa skrev (1 minutt siden): Sikker på at du ikke heller hadde foretrukket Russland? Huffameg, her ble det usaklig personangrep igjen. Nei, det er mange flotte steder i Russland spesielt i øst, men jeg trives veldig godt i Thailand. Ellers er det rimelige flybilletter derifra og østover og for meg er jo bussen til Murmansk ikke mange timer. Når reiser du til Ukraina da? De trenger jo folk mer enn våpen vet du. 1 1
Snok1 Skrevet i går, 20:47 #10 Skrevet i går, 20:47 AdonisFFM skrev (11 minutter siden): Til sommers skal jeg nok gifte meg i Thailand. Her må permanent opphold sikres før det er for sent... God tur. UD har utstedt reiseadvarsel for Thailand: https://www.norway.no/en/thailand/norway-region/news/reiseadvarsel-for-thailand-og-kambodsja/ 2
Nymerïa Skrevet i går, 20:47 #11 Skrevet i går, 20:47 AdonisFFM skrev (6 minutter siden): Huffameg, her ble det usaklig personangrep igjen. Nei, det er mange flotte steder i Russland spesielt i øst, men jeg trives veldig godt i Thailand. Ellers er det rimelige flybilletter derifra og østover og for meg er jo bussen til Murmansk ikke mange timer. Når reiser du til Ukraina da? De trenger jo folk mer enn våpen vet du. Det er ikke det de sier selv. Jeg stoler mer på dem enn på deg. Forøvrig reiser jeg snart til Ukraina igjen. Jeg har vært både der og i Russland. Jeg velger Ukraina når som helst. 1
Perine Skrevet i går, 20:51 #12 Skrevet i går, 20:51 Det er jo det Trump ønsker, ser det ut til. Han synes det er helt OK at de største landene bestemmer over land de grenser til, "nærområdene" som Latin-Amerika og Europa (han vil jo påvirke valgene og styre politikken her) så han synes vel det er OK at Russland bestemmer over sine "nærområder" Med stormannsgale galninger ved makten så kan jo alt skje. Måtte det finnes vett og motstand mot det... 2
AdonisFFM Skrevet i går, 20:52 #13 Skrevet i går, 20:52 Snok1 skrev (3 minutter siden): God tur. UD har utstedt reiseadvarsel for Thailand: https://www.norway.no/en/thailand/norway-region/news/reiseadvarsel-for-thailand-og-kambodsja/ Ja, du mener den grensekonflikten ved Surin og Buriram? Tilogmed i DISSE provinsene er det bare ytterst få områder som er under fare. Ellers holder jeg jo til i BKK, Chiang Mai og Pattaya da. Virker helt greit det. Og UD? 🤣🤣
AdonisFFM Skrevet i går, 20:54 #14 Skrevet i går, 20:54 Nymerïa skrev (5 minutter siden): Det er ikke det de sier selv. Jeg stoler mer på dem enn på deg. Forøvrig reiser jeg snart til Ukraina igjen. Jeg har vært både der og i Russland. Jeg velger Ukraina når som helst. Meg bekjent er det jo noen som snakker om å senke vernepliktsaldetæren til 18. Lurer på om det er fordi de har nok soldater. God tur til Ukraina. Da melder du deg vel til tjeneste tenker jeg? Det blir nok en travel Januar.
AdonisFFM Skrevet i går, 20:56 #15 Skrevet i går, 20:56 Perine skrev (3 minutter siden): Det er jo det Trump ønsker, ser det ut til. Han synes det er helt OK at de største landene bestemmer over land de grenser til, "nærområdene" som Latin-Amerika og Europa (han vil jo påvirke valgene og styre politikken her) så han synes vel det er OK at Russland bestemmer over sine "nærområder" Med stormannsgale galninger ved makten så kan jo alt skje. Måtte det finnes vett og motstand mot det... Trump ønsker å ikke blande seg inn i ting på andre siden av kloden og det samme med det Amerikanske folk. Europa burde jo klare dette selv? 450 millioner forlanger at 350 millioner skal beskytte dem mot 150 millioner. Ikke så rart at flere i USA finner dette merkelig.
Perine Skrevet i går, 21:05 #16 Skrevet i går, 21:05 AdonisFFM skrev (8 minutter siden): Trump ønsker å ikke blande seg inn i ting på andre siden av kloden og det samme med det Amerikanske folk. Europa burde jo klare dette selv? 450 millioner forlanger at 350 millioner skal beskytte dem mot 150 millioner. Ikke så rart at flere i USA finner dette merkelig. Jøss! Hva er det han IKKE blander seg inn i? Trump slakter Europa i ferskt intervju 2
Nymerïa Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden AdonisFFM skrev (19 minutter siden): Meg bekjent er det jo noen som snakker om å senke vernepliktsaldetæren til 18. Lurer på om det er fordi de har nok soldater. God tur til Ukraina. Da melder du deg vel til tjeneste tenker jeg? Det blir nok en travel Januar. Takk. 1 1
Snok1 Skrevet 23 timer siden #18 Skrevet 23 timer siden AdonisFFM skrev (21 minutter siden): Ja, du mener den grensekonflikten ved Surin og Buriram? Tilogmed i DISSE provinsene er det bare ytterst få områder som er under fare. Ellers holder jeg jo til i BKK, Chiang Mai og Pattaya da. Virker helt greit det. Og UD? 🤣🤣 Er Norge involvert i aktive gremsekonfliker? For sammenligning, mener jeg. 1
AdonisFFM Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Perine skrev (9 minutter siden): Jøss! Hva er det han IKKE blander seg inn i? Trump slakter Europa i ferskt intervju Han har jo rett, selv om du hsr et poeng i at han burde gjøre mer for å fikse eget land.
AdonisFFM Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden Snok1 skrev (Akkurat nå): Er Norge involvert i aktive gremsekonfliker? For sammenligning, mener jeg. Norge har nok med "bykonflikter". Det er vel fortsatt tryggere ved Surin sin østgrense ennå ta T-banen i Oslo en lørdagsnatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå