Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Skal snart på ferie til Paris, derfor lurer eg på om det er noen som vet hva som lønner seg å kjøpe der. Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Har vært i Paris endel ganger, men det hadde ikke gjort noe om du hadde gått litt nærmere inn på hva du er ute etter...? Klær, kosmetikk, suvernirer ( ), kunst.....
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Det er ikke så billig i Paris. Og selv om du kanskje sparer noen kroner på å handle på "asch e em" (det er slik H&M uttales ), ville jeg heller kjøpt med meg noe som vi ikke har her i Norge. Vil anbefale deg å gå i basarhallene som ligger ikke så langt unna Centre Pompidou. Der har de Zara, Naf-naf og andre ganske billige butikker. Hold deg unna La fayette hvis du ikke har veldig mye penger (men det er jo morsomt å kikke da).
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Vet ikke om noe det lønner seg å kjøpe, men jeg finner alltid morsomme ting på Les Halles.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Vet ikke om noe det lønner seg å kjøpe, men jeg finner alltid morsomme ting på Les Halles. ← Jeg skrev innlegget over deg, og det var dette stedet jeg tenkte på (="basarene"). Vær obs på at man ikke trekker over s'en når man uttaler det. Dvs man sier "le all". (jeg som trodde man trakk over s'en slik man gjør før andre vokaler uttalte jo dette så feil at franskemmenene ikke skjønte hva jeg spurte om )
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 Ikke noe som lønner seg økonomisk mer der enn her i Norge....men vil du ha andre produkter er det jo flott å handle der! Kult med klær fra alle klesbutikkene langs hovedgaten, alt fra The Gap til andre mer designershops.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå