AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hvor handler dere på 35+? Jeg har ikke peiling på klær, og trenger å fornye garderoben. Anonymkode: d41e2...b0a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg har ikke en fast butikk. Men jeg er svært opptatt av materialet og snitt i plagg. Jeg handler en del av de ulike spesial kolleksjonene til h&m som studio collection, design samarbeid og noe premium quality når de har gode materialer. I tillegg liker jeg arket for basis plagg. Handler også noe på Zalando og andre nett butikker. Handler også ull fra norske merker. Til hverdags bruk er vel Kasmina og Woolland de mest aktuelle. Under lin/sommer sesongen handler jeg fra ulike kjede butikker da det har blitt et stort utvalg av 100% lin. Veldig fornøyd med en genser jeg kjøpte fra gant. Handler også noe vintage. Da har jeg personlig et merke jeg er veldig opptatt av og samler på. Finner det på ebay. Det merket et ikke så kjent og i vinden om dagen så prisene er gode og det er ikke mye penger å hente på å lage kopier men kvaliteten er upåklagelig da det er håndlaget og i silke. Jeg har brukt flere år på å opparbeide meg en garderobe og min stil så nå er min shopping mer supplement til eksisterende garderobe. Selve butikken er ikke det viktigste. Men fasongen din. Hvilke snitt kler deg best og hvilke butikker tilbyr dette snittet. Farger som kler deg og material valg. De siste årene har det kommet mye produktet i natur materialer også i de typiske high fashion butikkene. På YouTube er det mange gode videoer i forhold til farge analyse og hva slags klær som kler ulike kropper. I tillegg finnes det god info om ulike materialer, hvordan mann velger plagg med bedre søm og kvalitet i alle prisklasser. Hva mann skal se etter osv. Å få en forståelse for dette vil gi deg et stort forsprang i å bygge opp en garderobe. Det beste er å starte med noen klassiske basis plagg også bygge seg utover over tid. Lag en liste over dine behov. Hva slags liv lever du og hva trenger du? Anonymkode: bf0c1...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Cos, Arket, Stories, Vakre vene, Smuk, Boozt, Zalando, Companys. Enig med forrige taler. Bruk litt tid til å se på inspirasjon ute i gata, på jobb, og utvalgte sosiale medier. Prøv å finne en kapselgarderobe som fyller dine behov, eller en kapselgarderobe for jobb, en for hobbyer, osv. For min del akkurat nå er stilen basert på løse dressbukser, men det er veldig upraktisk nå som det er kaldt og snø... Så nå ser jeg etter noen bukser som er smalere nederst. Skulle ønske jeg gikk mer med skjørt, fordi jeg synes det er kjempefint, men ikke så fint på meg og utrolig upraktisk til hverdags. Anonymkode: 9815c...afd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå