AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #1 Skrevet 14. desember 2025 Jeg har kun hatt sex med en kvinne tidligere og fitta hennes luktet så og si ingen ting mens ei jeg har datet et par ganger luktet ganske mye etter vi hadde sex i går, litt vanskelig å beskrive lukten. har jo hørt om kvinner som lukter reke osv men luktet ikke direkte reke heller, men intensiteten på lukten var sterkere enn reker. Er det bevis på at noe er galt eller er det normalt? Anonymkode: 49ead...2e9
Bålkaffe Skrevet 14. desember 2025 #2 Skrevet 14. desember 2025 Det er normalt at lukta endrer seg litt etter å ha hatt sex, ja. Om lukta vedvarer selv etter vask, så kan det være tegn på noe, men ikke rett etter. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #3 Skrevet 14. desember 2025 Bålkaffe skrev (15 minutter siden): Det er normalt at lukta endrer seg litt etter å ha hatt sex, ja. Om lukta vedvarer selv etter vask, så kan det være tegn på noe, men ikke rett etter. Takk for svar. det ble kanskje litt uklart skrevet men det luktet fra før vi hadde sex, jeg merket ikke om lukten forandret seg eller ikke. Jeg nevnte ikke noe til hu om det ettersom jeg ikke kan noe om det, det eneste jeg har av erfaring er fra min ex og hu luktet omtrent ingen ting. skal ta å teste meg for kjønnssykdommer Anonymkode: 49ead...2e9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #4 Skrevet 14. desember 2025 Lukt og smak kan variere gjennom syklusen. Fra kvinne til kvinne, er det også individuelle forskjeller i bakteriekultur etc, uten at det nødvendigvis er noe galt. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): skal ta å teste meg for kjønnssykdommer Det bør du gjøre uansett, hvis dere hadde ubeskyttet sex. Anonymkode: cb7c1...aec
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #5 Skrevet 14. desember 2025 Hun kan ha bakteriell vaginose. Det er ikke en kjønnssykdom, men en bakteriell ubalanse i underlivet som må behandles med antibiotika. Typisk tegn er at det lukter ekstra sterkt og vondt etter sex. Fiskeaktig lukt. Kanskje hun bør sjekke seg for det? Anonymkode: 27245...142 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #6 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har kun hatt sex med en kvinne tidligere og fitta hennes luktet så og si ingen ting mens ei jeg har datet et par ganger luktet ganske mye etter vi hadde sex i går, litt vanskelig å beskrive lukten. har jo hørt om kvinner som lukter reke osv men luktet ikke direkte reke heller, men intensiteten på lukten var sterkere enn reker. Er det bevis på at noe er galt eller er det normalt? Anonymkode: 49ead...2e9 Er det deg Kristian? Anonymkode: bacee...bc6 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #7 Skrevet 14. desember 2025 Fitte lukter kjønn. Men kjønn kan jo lukte diverse og i ulike grader. Kommer an på hva de spiser/drikker (til en viss grad, noen er uenig), hvor de er i syklusen, hygiene, deres egen normare kroppslukt og så videre. Det kan også være at du har forhøyet luktesans. Det trenger ikke være noe feil bare fordi noen lukter annerledes enn andre. Anonymkode: e796f...3b0
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #8 Skrevet 14. desember 2025 Forskjellig fra person til person, men at det lukter dagen etter er normalt. Anonymkode: 6a44e...0d6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #9 Skrevet 14. desember 2025 Etter sex er jo en ting, men det skal ikke lukte noe særlig før dere setter i gang. Ingenting til svak duft. Anonymkode: e5022...992
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #10 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har kun hatt sex med en kvinne tidligere og fitta hennes luktet så og si ingen ting mens ei jeg har datet et par ganger luktet ganske mye etter vi hadde sex i går, litt vanskelig å beskrive lukten. har jo hørt om kvinner som lukter reke osv men luktet ikke direkte reke heller, men intensiteten på lukten var sterkere enn reker. Er det bevis på at noe er galt eller er det normalt? Anonymkode: 49ead...2e9 Verre enn reker? Å fysj! 🤢. Høres ut som hun har bakteriell vaginose el noe i den dur. Lukter det så sterkt der nede er det i alle fall noe som ikke er som det skal være, med mindre det «bare» skyldes dårlig hygiene. Anonymkode: e991b...bc2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #11 Skrevet 14. desember 2025 Hvis det ikke lukter gammel fisk av musa så er det noe galt, da er det bare å styre unna. Anonymkode: 3b0f9...740 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #12 Skrevet 15. desember 2025 Lukten varierer ofte fra dag til dag. Dette lærer du hvis du noen gang får et langvarig forhold. Anonymkode: 1db6b...142
tøydokka Skrevet 15. desember 2025 #13 Skrevet 15. desember 2025 skal ikke lukte noe om man er nydusjet. viss det lukter reker og fisk så er det noe galt på gang.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #14 Skrevet 15. desember 2025 Fitte skal lukte sæd. Den er som kjent laget for å ta i mot sperm. Anonymkode: 85690...dc0 1 1
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2025 #15 Skrevet 15. desember 2025 (endret) Vanligvis skal jo ei lukket vagina, kun lukte ren hud. Altså.. samme lukt som på puppene. Det er når vaginaen åpner seg, den hærlige lukta kommer frem. Lukten av ferske lystdråper❣️ Kvinner av KG: Ikke hør på de landkrabbene, som mener fitta lukter like ille som reker. De har mest sannsylig spist fordervet reker, og aldri spist ei nykokt reke fra havet. Ferske reker derimot, lukter salt/søtt og smaker fortreffelig.. Så enkelt forklart, at alle foretrekker så ferske reker som mulig.. Derfor er enkelte av oss fra havgapet, gal etter både ferske reker og ferske fitter😄 Derfor.. ei åpen fitte skal lukte fitte.. et festbord av havets delikatesser, lukter fersk åpen fitte❣️ Endret 15. desember 2025 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Bimbo Skrevet 15. desember 2025 #16 Skrevet 15. desember 2025 Vi snakker et fuktig miljø med litt folder og diverse som er innestengt hele dagen og som man også tisser fra her- det er ikke uvanlig at det kan lukte litt selv om man har dusjet samme dag. Veldig kraftig lukt kan tyde på infeksjon eller dårlig hygiene. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #17 Skrevet 15. desember 2025 Fitta er ikke steril nei, så den har en egen lukt, akkurat som resten av kroppen. Lukta vil variere mellom kvinner, syklus, kosthold og helse. Stinker den, selv når man er nyvasket er det gjerne tegn på sykdom, sterke endringer i lukt bør også sjekkes. Etter sex kan blandingen av fittesaft og sæd lukte funky, men det går bort med vask. Anonymkode: 3d252...2dd 1
Soft mann Skrevet 15. desember 2025 #18 Skrevet 15. desember 2025 De gangene eg kommer i henne . Så kommer det en fiskeaktig ( ikke fersk fisk siden noen påpeke de og😅)lukt en eller to dager etter. vanligvis ingen lukt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #19 Skrevet 15. desember 2025 Min lukter kun om den har gammel sæd i/på seg. Fiskeaktig. Anonymkode: 2b39b...d11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #20 Skrevet 15. desember 2025 En grepa dame skal lukte tang og tare etter du har hatt sex med henne. Anonymkode: 5ac9c...450
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå