Gå til innhold

Sluttet plutselig og blø under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei damer . Jeg fikk nylig mensen( torsdag) og nå har jeg plutselig sluttet og blø..bruker og ha den 6-7 dager.. samboer og jeg har ubeskyttet sex. Sorry hvis for my info😬 ( Kommer litt på utsiden av skjeden)  Kan det være et tegn på at jeg er gravid? 

Wæææ🤪

Anonymkode: 0f427...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg var gravid så var seg slik. Jeg begynte å blø som vanlig, og trodde ikke at jeg var gravid den mnd heller.. Så sluttet det plutselig, og jeg småblødde litt de neste to dagene. Bare bittelitt. Det var såpass annerledes enn vanlig at jeg til slutt tok en test. Og ja, jeg var gravid.. Håper det ikke er krise om du er det, siden du har samboer og dere tar sjansen 🫰

Anonymkode: 671b4...389

Skrevet (endret)

Er ikke krise, men aldrig stoppet helt opp lissm, blødde som vanelig igård så ble litt sjokkert når det plutselig stoppet helt opp😅 får ta en test og se.

Endret av kari H
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Første gang jeg var gravid så var seg slik. Jeg begynte å blø som vanlig, og trodde ikke at jeg var gravid den mnd heller.. Så sluttet det plutselig, og jeg småblødde litt de neste to dagene. Bare bittelitt. Det var såpass annerledes enn vanlig at jeg til slutt tok en test. Og ja, jeg var gravid.. Håper det ikke er krise om du er det, siden du har samboer og dere tar sjansen 🫰

Hvor mange dager gikk det fra du startet og blø til det plutselig stoppet?

Skrevet
kari H skrev (4 timer siden):

Hvor mange dager gikk det fra du startet og blø til det plutselig stoppet?

Tror det var dag 2.. litt usikker. Men jeg blør mye de to-tre første dagene, så det var veldig annerledes. Fra mye til stopp, liksom..

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror det var dag 2.. litt usikker. Men jeg blør mye de to-tre første dagene, så det var veldig annerledes. Fra mye til stopp, liksom..

Blødde også mye di første dagene før det sa stopp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...