AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #1 Skrevet 14. desember 2025 Hei damer . Jeg fikk nylig mensen( torsdag) og nå har jeg plutselig sluttet og blø..bruker og ha den 6-7 dager.. samboer og jeg har ubeskyttet sex. Sorry hvis for my info😬 ( Kommer litt på utsiden av skjeden) Kan det være et tegn på at jeg er gravid? Wæææ🤪 Anonymkode: 0f427...eca
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #2 Skrevet 14. desember 2025 Første gang jeg var gravid så var seg slik. Jeg begynte å blø som vanlig, og trodde ikke at jeg var gravid den mnd heller.. Så sluttet det plutselig, og jeg småblødde litt de neste to dagene. Bare bittelitt. Det var såpass annerledes enn vanlig at jeg til slutt tok en test. Og ja, jeg var gravid.. Håper det ikke er krise om du er det, siden du har samboer og dere tar sjansen 🫰 Anonymkode: 671b4...389
kari H Skrevet 14. desember 2025 #3 Skrevet 14. desember 2025 (endret) Er ikke krise, men aldrig stoppet helt opp lissm, blødde som vanelig igård så ble litt sjokkert når det plutselig stoppet helt opp😅 får ta en test og se. Endret 14. desember 2025 av kari H
kari H Skrevet 14. desember 2025 #4 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Første gang jeg var gravid så var seg slik. Jeg begynte å blø som vanlig, og trodde ikke at jeg var gravid den mnd heller.. Så sluttet det plutselig, og jeg småblødde litt de neste to dagene. Bare bittelitt. Det var såpass annerledes enn vanlig at jeg til slutt tok en test. Og ja, jeg var gravid.. Håper det ikke er krise om du er det, siden du har samboer og dere tar sjansen 🫰 Anonymkode: 671b4...389 Hvor mange dager gikk det fra du startet og blø til det plutselig stoppet?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #5 Skrevet 14. desember 2025 kari H skrev (4 timer siden): Hvor mange dager gikk det fra du startet og blø til det plutselig stoppet? Tror det var dag 2.. litt usikker. Men jeg blør mye de to-tre første dagene, så det var veldig annerledes. Fra mye til stopp, liksom.. Anonymkode: 671b4...389
kari H Skrevet 14. desember 2025 #6 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tror det var dag 2.. litt usikker. Men jeg blør mye de to-tre første dagene, så det var veldig annerledes. Fra mye til stopp, liksom.. Anonymkode: 671b4...389 Blødde også mye di første dagene før det sa stopp..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå