AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden når man har passert 40? Anonymkode: 6e1d2...04b
Kålrota Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Ingen, for et teit spørsmål. Jeg handler ikke på New Yorker, for eksempel, men det er fordi jeg ikke liker klærne eller kvaliteten. Ikke fordi jeg er over 40. 5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Jeg synes det er litt trist med voksne damer som ikke har økonomi eller dømmekraft til å ligge unna de store billigkjedene, det må jeg innrømme. Anonymkode: 6c76a...f34 4 1
Kålrota Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er litt trist med voksne damer som ikke har økonomi eller dømmekraft til å ligge unna de store billigkjedene, det må jeg innrømme. Anonymkode: 6c76a...f34 Heh? Hvorfor det? 9
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er litt trist med voksne damer som ikke har økonomi eller dømmekraft til å ligge unna de store billigkjedene, det må jeg innrømme. Anonymkode: 6c76a...f34 Enig. Jeg handler der selv og synes det er trist men pris og utvalg i størrelser er bedre enn hos butikkene jeg helst skulle handla hos. Brukt er skjeldent et alternativ heller så da handler jeg heller så lite som mulig og så mye naturmaterialer jeg kan der jeg kan. Anonymkode: 61ecc...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er litt trist med voksne damer som ikke har økonomi eller dømmekraft til å ligge unna de store billigkjedene, det må jeg innrømme. Anonymkode: 6c76a...f34 Sorry ass, men jeg vil bruke penger på å leve livet, ikke fasaden/klær. Anonymkode: d927f...338 4 2 4
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry ass, men jeg vil bruke penger på å leve livet, ikke fasaden/klær. Anonymkode: d927f...338 Sorry ass men jeg vil også leve livet, varm og tørr helst om vinteren og ikke ihjelsvetta om sommeren eller ved aktivitet. Da er det lite å finne som ikke også er svindyrt. Det er trist å bare måtte forholde seg til fast fashion og kjip etikk når det finnes alternativer men lommeboka hyler. Anonymkode: 61ecc...0ef
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Kålrota skrev (7 minutter siden): Heh? Hvorfor det? De klærne føles utrolig dårlige på kroppen i forhold til klær av bedre kvalitet, og de ser også mye verre ut. Så derfor er det trist for meg å se på at folk reduseres til å gå med dette skrotet som tilbys så billig. Jeg håper på en reform av klesindustrien, og før det kanskje en holdningsreform, som gjør at folk innser at én genser av ordentlig god kvalitet er bedre enn en håndfull av ordentlig dårlig. Anonymkode: 6c76a...f34 2 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jeg handler jo ikke på h&m og Cubus og sånn lenger. Skal ikke ha midlertidig plagg for neste fest. Ellers tenker jeg mest på hva jeg trenger i min garderobe, og at det må være mest mulig naturmaterialer og godt snitt heller enn hvilken butikk jeg kjøper det i. Kan ofte lete lenge før jeg finner noe. I 20 - årene handlet jeg mer spontant og så mer på pris enn « hva kommer dette plagget til og bety for meg de neste 10- 20 - 30 årene « . Anonymkode: 90a72...0fd
-stina Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden (endret) Bik Bok er den eneste butikken jeg føler jeg har vokst fra. Store kjeder som f.eks. Cubus og HM har vel noe for folk i alle aldre, men handler lite der pga dårlig kvalitet. Endret 19 timer siden av -stina
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Bikbok, Gina Tricot, Only, Vero Moda, HM sluttet jeg med når jeg var sånn 25. Anonymkode: 299a4...49c
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden Ingen. Jeg kjøper det jeg liker, uavhengig hva butikken heter. Så er jeg også helt uinteressert i mote, kjører min egen stil men basisplagg må man jo uansett ha. Enig med AB…338, jeg legger mye mer penger i andre ting enn klær og fasade, og erfaringen viser at en tohundrekroners bomullstopp fra Cubus holder minst like lenge som den til tusen fra FiseFineFruersForretning. Anonymkode: 5f6d9...331 3 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Sorry ass, men jeg vil bruke penger på å leve livet, ikke fasaden/klær. Anonymkode: d927f...338 Er ikke nesten alle kvinner veldig fokusert på fasaden da? Ikke bare klær, men sminke, fillers osv. Anonymkode: 1c7bf...694
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden Bik Bok og dens like. Det vil si de fleste influenser-merker. Anonymkode: f60b0...e2c
Grønnsaksvaffel Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Ingen. Det er butikker jeg ikke handler i, men det er fordi jeg ikke liker klærne der. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): De klærne føles utrolig dårlige på kroppen i forhold til klær av bedre kvalitet, og de ser også mye verre ut. Så derfor er det trist for meg å se på at folk reduseres til å gå med dette skrotet som tilbys så billig. Jeg håper på en reform av klesindustrien, og før det kanskje en holdningsreform, som gjør at folk innser at én genser av ordentlig god kvalitet er bedre enn en håndfull av ordentlig dårlig. Anonymkode: 6c76a...f34 Jeg har nå på meg en hettegenser i bomull fra H&M, den fikk jeg i gave av datteren min for 8 år siden. Jeg har brukt den mye, og den er like fin, myk og god. Nå handler jeg lite på H&M, men man kan finne ting i god kvalitet der og. Og jeg er 47 år. Anonymkode: 5e6a6...af3 3 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke nesten alle kvinner veldig fokusert på fasaden da? Ikke bare klær, men sminke, fillers osv. Anonymkode: 1c7bf...694 Jaja, selvfølgelig. Det er vi kvinner bryr oss om. Vi har ingen andre interesser enn dette. Anonymkode: f4953...c1d 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): når man har passert 40? Anonymkode: 6e1d2...04b WoW, moncl, newyorker f.eks Anonymkode: 94afc...84f
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Når jeg trenger noe så ser jeg innom de fleste klesbutikker her jeg bor, en gang fant jeg den perfekte buksa på bikbok faktisk, fint snitt og passa til dame og ikke bare ungjente. Anonymkode: 0f5b0...92d 2
Kålrota Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er ikke nesten alle kvinner veldig fokusert på fasaden da? Ikke bare klær, men sminke, fillers osv. Anonymkode: 1c7bf...694 Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå