Ruby Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Hei på dere! Jeg og mannen min er nygifte, og har derfor lyst til å starte en del nye tradisjoner til jul. En av dem er en julekalender hvor vi kjøper små gaver til hverandre og legger i annenhver luke/pose..... Det jeg gjerne vil ha tips til er ideer til disse gavene til mannen min. De må være rimelig små, og ikke så veldig dyre. Det blir jo 12 stk. til hver. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg og min kjære kjører den barnslige lingja når det gjelder julekalender. Vi pakker inn sjokolade til hverandre. Kjøper litt dyr sjokolade på spesialbutikk. Ingenting er som sjokkis før frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tonje Helene Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan for eksempel kjøpe kjøleskapsmagneter (finnes mange med sitater og koselige ord), sjokolader, gavekort på deilig massasje(du masserer), bilder, krus. Gaver du har lagd selv burde også bli populært. Male på glass, sy noe, strikke noe osv. Trenger han noe du kan lage? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Til min kjære fant jeg endel billig småtteri på ikea. Bl.a brikker ( i julerødt -til å spise julefrokost på ), telysholdere, pepperkakeformer, rammer ( som jeg har satt bilde av oss inni ). Så har jeg 'gavekort' på massasje og romantisk middag... Og endel snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Til min kjære fant jeg endel billig småtteri på ikea. Bl.a brikker ( i julerødt -til å spise julefrokost på ), telysholdere, pepperkakeformer, rammer ( som jeg har satt bilde av oss inni ). Så har jeg 'gavekort' på massasje og romantisk middag... Og endel snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #6 Del Skrevet 25. november 2002 En venninne av meg laget en julekalender til sin samboer som bokstavlig talt falt i smak. Hun kjøpte 24 forskjellige flasker øl, pakket inn alle og satte de på stuegulvet. Hun måtte gå i en butikk med godt utvalg for å få så mange forskjellige typer, men det gikk bra. Det så utrolig kult ut med alle de forskjellige flaskene pakket inn i julepapir. Denne varianten fordrer selvsagt at man liker øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 Generelt er nok de fleste forslaga kommet her allerede. Det vanlige til sambo/kjæreste er ofte snop, billige småting han trenger (sokker?) samt gavekort på masasje fra deg, hans favorittmiddag etc. Bare fantasien setter grenser der. Hos oss blir det i år snop. Jeg har en brodert kalender mamma laget til meg da jeg var lita, og vi henger opp små pakker på den, to på hver dag, med en liten snop i hver. Ikke noe mye eller dyrt (vi er blakke) men bare en liten ting, for gledens skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 Mannfolkene skal jo lukte godt de og, så hva med parfymeprøver? Ellers er jo alt slags dilldall kjekt å få, men jeg tror det er litt enklere å lage til venninner, jenter er glad i småting, eller trenger flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. november 2002 #9 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg pakker inn endel ting som vi trenger i disse tider. (det er vel ikke bare "husmoren" som skal stå for sånt av eget budsjett og egen tankegang?) * Til-og-fra-lapper * Gavebånd * Telys * Div. julepynt, som juleservietter etc. * Pakker også inn smågodt og litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not connected Linnie! Skrevet 26. november 2002 #10 Del Skrevet 26. november 2002 -flax lodd -gavekort på alt mulig fra deg -sokker -blader -cd- gavekort, klippet opp i biter og lagt i forskjellige konvolutter til forskjellige dager -masasje olje -undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 26. november 2002 #11 Del Skrevet 26. november 2002 Hva med kondomer med julelukt/smak?? Hmm... dårlig idè kanskje, men den beste jeg kunne komme på i farten som ikke var nevnt fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 26. november 2002 #12 Del Skrevet 26. november 2002 Hei! Jeg har laget kalender til min kjæreste i år, riktignok bare med 18 luker, da han drar til india 18 desember og ikke kan pakke med seg mer enn akkurat det nødvendige.. Men jeg har fylt den med følgende: godis sokker julehefter to andre magasiner jeg vet han kommer til å like en brent cd der jeg har samlet alle favorittlåtene hans "real turmat", sånn at han skal overleve i india, forrige gang han var der var han drittlei maten der nede:) hjemmelaget marsipan pakket i cellofan med sløyfer i sidene importert øl (som jeg fikk tips om fra noen andre her, takk!) gavekort på kinobilletter og i tillegg har jeg ordnet han fri en dag tidligere fra jobb, han tror han må jobbe den 17 desember, men han får fri med lønn, og jeg har planlagt en laaang og koselig dag for oss begge to før han drar, dette er da gaven den 16 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. november 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 28. november 2002 Tusen takk for alle tips! Likte spesielt godt tipset fra Newt om cd med alle favorittlåtene hans. Det er i alle fall et kjempetips. Ellers så kan jeg si at kalenderen nå er ferdig, og jeg har brukt flere av tipsene. Godis, marsinpangris, deodorant, bilderamme med bilde av oss, olje m/gavekort fra meg på massasje osv. I den siste luken ligger det et nydelig sølvkjede, og det vet jeg at han absolutt ikke aner eller forventer. Så det blir spesielt moro å se at han åpner denne luken. Å, jeg gleder meg til JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå