Gå til innhold

KK mila/jentemila

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har vært på disse ? lurer litt å melde meg på neste år. Står at startnummer kan hentes hos løplabbet, mer info nærmere. Men pleier det å gå smidig? har ikke mulighet for å være der dagen før for å hente liksom, så hvor mye tid må beregnes til slik før løpet? Greit å vite før man melder seg på å betaler, om det er praktisk mulig for min del. evt må det bli hotell, men da blir det fort dyrt for å løpe noen km :ler: 

Anonymkode: ba0b7...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å gå veldig fint, de har jo gjort det før. I fjor fikk vi en spritz i baren etter løpet (vi som hadde betalt for det), det var veldig digg med kald spritz rett etter løp! Var fin goodiebag og. Inne på stadion er det felles oppvarming, den var bra i fjor i hvert fall. 

Anonymkode: 43cde...c77

Skrevet

Ville anbefalt å hente det nødvendige dagen før…. 

Anonymkode: 50a3c...d6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ville anbefalt å hente det nødvendige dagen før…. 

Anonymkode: 50a3c...d6b

ja, det jeg kan tenke meg og som kan bli litt vanskelig...derfor jeg lurte på hvor mye stress det vil bli å gjøre det samme dag...

Anonymkode: ba0b7...777

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Pleier å gå veldig fint, de har jo gjort det før. I fjor fikk vi en spritz i baren etter løpet (vi som hadde betalt for det), det var veldig digg med kald spritz rett etter løp! Var fin goodiebag og. Inne på stadion er det felles oppvarming, den var bra i fjor i hvert fall. 

Brunkrem og glidemiddel i år (og litt annet), jeg endte opp med å gi bort det meste 😄

Skrevet
Runnah skrev (25 minutter siden):

Brunkrem og glidemiddel i år (og litt annet), jeg endte opp med å gi bort det meste 😄

Fikk ingen av de jeg. 😆

Fikk nøtter og dadler som jeg spiste med en gang, også byttet jeg bort noen sånne rabattkode greier til venninnen min som ville ha det også fikk jeg enda mer nøtter og dadler. 😎 Også var det en fuktighetskrem, og knekkebrød og te. Mer husker jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...