Gjest Hjelp Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg må printe et par sider fra nettbanken min men jeg har ikke printer hjemme. Banken min vil ha penger for å sende meg utskrifter... Fins det ikke noe sted jeg kan printe selv gratis eller billig? Går det an hos Aetat?
Dolly_WoW Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 bibliotekene pleier å ha pc'er til brukerne med printer... Ring å hør med aetat også, det kan hende de har...
minienthe Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 bibliotekene pleier å ha printer, hos meg tok de vel rundt en femmer for utskrift men husker ikke helt for det er en stund siden. aetat... vel, lykke til med å finne en ledig pc
Gjest *Datafrelst* Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Jeg har lagt inn noe som kalles PDFCreator... det er en virituell skriver. Den er freeware. Da lager du et dokument i stedet for å skrive til en vanlig skriver. Da har du det på pc'en, og kan enten sende det som e-post, ta det på en diskett eller minnepinne, det avhenger av hva du skal bruke det til da, selvfølgelig. Jeg synes dette er veldig praktisk, for da kan jeg ta vare på det jeg trenger uansett om jeg ikke har skriver, så kan jeg bare ta det med meg når jeg har anledning, og få skrevet det ut andre plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå