AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #1 Skrevet 14. desember 2025 Trenger råd, skal jeg gå for dette eller ikke? Dater en flott og hyggelig fyr jeg er svært tiltrukket av, men det er noen røde flagg. Og jeg er for gammel ( 49) til at jeg orker å begynne på noe som ikke er liv laga. Men har datet over lang tid, han vil noe seriøst. Og jeg er svært skeptisk Det jeg reagerer på er: -dårlig økonomi og rotete arbeidsforhold -«gammel pappa» i den forstand at vi er like gamle og han har en 6 år gammel sønn som han har nesten på heltid. Mine barn er voksne og jeg er ferdig med småbarn -han forteller at han har en tilknytningsforstyrrelse og strever med relasjoner over tid. Han har mange ekser, ingen forhold over 5 år. -mange kortvarige bekjentskaper med venninner, som jeg lurer på om er mer enn venninner. Men jeg har opplevd grov utroskap og er derav litt ødelagt mtp å stole på folk igjen. -følger tusenvis av lettkledde damer på snap og insta, og liker bare bikinibilder. Dette syns jeg ikke «passer seg» for en mann i slutten av 40 årene. Prøve å gå videre eller la det gå over? Anonymkode: 1513f...138
enkefru Skrevet 14. desember 2025 #2 Skrevet 14. desember 2025 Denne ville jeg gått videre fra ja… 16 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #3 Skrevet 14. desember 2025 Jeg tror helhjerta at du kan finne bedre! Anonymkode: 7181c...f0d 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #4 Skrevet 14. desember 2025 Hjelpes! Anonymkode: bbeb2...303 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #5 Skrevet 14. desember 2025 Dette må være tull Anonymkode: bbeb2...303 6
Valeriouz Skrevet 14. desember 2025 #6 Skrevet 14. desember 2025 Hvor mange "røde flagg" har du da? 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #7 Skrevet 14. desember 2025 Valeriouz skrev (4 minutter siden): Hvor mange "røde flagg" har du da? Dette! Når man har levd ett langt liv så har man nok samlet noen erfaringer selv på godt og vondt. Jeg hadde aldri flyttet samme med denne fyren, men dere kan da være særboere. Anonymkode: 35e00...087 1
exictence Skrevet 14. desember 2025 #8 Skrevet 14. desember 2025 Følger mange lettkledde damer, og har tilknytnigsforstyrrelse, du er skeptisk, nei, følg magefølelsen og ikke involver deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #9 Skrevet 14. desember 2025 Bare det første du ramser opp er nok til at jeg hadde avsluttet. Man trenger ikke være stinn av penger i den forstand, men for meg er det et krav at voksne mennesker jeg skal dele livet med, har økonomien i orden. Anonymkode: 5e801...db1 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #10 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Trenger råd, skal jeg gå for dette eller ikke? Dater en flott og hyggelig fyr jeg er svært tiltrukket av, men det er noen røde flagg. Og jeg er for gammel ( 49) til at jeg orker å begynne på noe som ikke er liv laga. Men har datet over lang tid, han vil noe seriøst. Og jeg er svært skeptisk Det jeg reagerer på er: -dårlig økonomi og rotete arbeidsforhold -«gammel pappa» i den forstand at vi er like gamle og han har en 6 år gammel sønn som han har nesten på heltid. Mine barn er voksne og jeg er ferdig med småbarn -han forteller at han har en tilknytningsforstyrrelse og strever med relasjoner over tid. Han har mange ekser, ingen forhold over 5 år. -mange kortvarige bekjentskaper med venninner, som jeg lurer på om er mer enn venninner. Men jeg har opplevd grov utroskap og er derav litt ødelagt mtp å stole på folk igjen. -følger tusenvis av lettkledde damer på snap og insta, og liker bare bikinibilder. Dette syns jeg ikke «passer seg» for en mann i slutten av 40 årene. Prøve å gå videre eller la det gå over? Anonymkode: 1513f...138 Hm thats gonna be a No... Anonymkode: 64268...631 4
Ullvott Skrevet 14. desember 2025 #11 Skrevet 14. desember 2025 Både det første og det tredje punktet alene ville fått meg til å bryte. Når de finnes i kombinasjon hadde jeg ikke vært det minste i tvil. Men det gjelder meg. Hva som er viktigst for deg kan du selvsagt bare besvare selv, men måten du uttrykker deg på får meg til å tenke at du har bestemt deg, du også. I den virkelige verden har vi selvsagt alle noen røde flagg, men det er ikke dermed sagt at vi skal slå oss til ro med uakseptable forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #12 Skrevet 14. desember 2025 Ullvott skrev (1 minutt siden): I den virkelige verden har vi selvsagt alle noen røde flagg, men det er ikke dermed sagt at vi skal slå oss til ro med uakseptable forhold. Ja det handler om å prøve å bli en bedre versjon av seg selv, en fyr som ikke forandrer seg men legger til rette for å være seg selv ved å si at "jeg er sånn og sånn ferdig med det", er helt uinteressant. Anonymkode: 64268...631 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #13 Skrevet 14. desember 2025 Denne fyren er det bare å styre unna Anonymkode: 6e9bf...8ab 3
Salamandra Skrevet 14. desember 2025 #14 Skrevet 14. desember 2025 Bare du som kan svare på om «det er verdt det» med denne mannen, perfekte mennesker finnes jo ikke men om du er villig til å leve med hans dårlige sider mtp hans appetitt på damer kan bare du svare på. Men for min egen del hadde det vært dealbreakere at han har dårlig/rotete økonomi og et lite barn. Jeg er på samme alder som deg og på et sted i livet hvor jeg har mye frihet, både økonomisk og på andre måter og har derfor lyst på en kjæreste som har mulighet til å reise og finne på ting sammen med meg. Jeg hadde ikke kunnet få det livet jeg ønsker meg med en mann som ikke har den samme friheten, så jeg hadde latt han gå. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 14. desember 2025 #15 Skrevet 14. desember 2025 (endret) Han har ihvertfall mange dealbreakers, syns jeg. Endret 14. desember 2025 av Grønnsaksvaffel Rette skrivefeil 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #16 Skrevet 14. desember 2025 Allerede på pubkt én var skeptisk, men på punkt tre var det absolutt ruvende NEI fra min side. Det er et helvete du ikke ønsker å leve i. Så fortsatte lista bare med enda flere bekreftelser på det ruvende nei'et... Anonymkode: 356a2...ad8 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #17 Skrevet 14. desember 2025 Når noen presenterer at de har en tilknytningsforstyrrelse som gjør at de ikke kan ha et forhold over tid. Hva tenker du da? For det jeg tenker er at jeg hadde droppet denne mannen som en glovarm potet. Finnes jo nok kalde mannfolk som sliter med relasjoner om en ikke skal gå for de som på forhånd advarer om det. Anonymkode: 64268...631 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #18 Skrevet 14. desember 2025 Å ha barn er jo ikke et rødt flagg, men kan være en dealbreaker for noen. Anonymkode: c1ab4...156
makkapakka Skrevet 14. desember 2025 #19 Skrevet 14. desember 2025 Hadde ikke vært i tvil om denne, ikke engang behøvd å få KG sin uttalelse 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #20 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Trenger råd, skal jeg gå for dette eller ikke? Dater en flott og hyggelig fyr jeg er svært tiltrukket av, men det er noen røde flagg. Og jeg er for gammel ( 49) til at jeg orker å begynne på noe som ikke er liv laga. Men har datet over lang tid, han vil noe seriøst. Og jeg er svært skeptisk Det jeg reagerer på er: -dårlig økonomi og rotete arbeidsforhold -«gammel pappa» i den forstand at vi er like gamle og han har en 6 år gammel sønn som han har nesten på heltid. Mine barn er voksne og jeg er ferdig med småbarn -han forteller at han har en tilknytningsforstyrrelse og strever med relasjoner over tid. Han har mange ekser, ingen forhold over 5 år. -mange kortvarige bekjentskaper med venninner, som jeg lurer på om er mer enn venninner. Men jeg har opplevd grov utroskap og er derav litt ødelagt mtp å stole på folk igjen. -følger tusenvis av lettkledde damer på snap og insta, og liker bare bikinibilder. Dette syns jeg ikke «passer seg» for en mann i slutten av 40 årene. Prøve å gå videre eller la det gå over? Anonymkode: 1513f...138 Du er 49 og har voksne barn - og dette er noe du ikke selv klarer å vurdere? Har du historisk hatt vanskelig for å vurdere hvem du velger å dele livet med? Anonymkode: e8e47...788 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå