Trine bb Skrevet i går, 11:03 #1 Skrevet i går, 11:03 Hei. jeg søker erfaringer fra dere som har vært i retten ang barnefordeling vedrørende små barn - under 1 år. jeg har stevnet far for retten og krevd 0 samvær eller samvær med tilsyn. grunnen er vold mot meg , lite tilknytning til barnet og vold mot min sønn fra tidligere forhold. Forholdet har vært preget av høy konflikt og vi er i dag ikke på talefot. jeg har inntrykk av at far ofte får samvær uansett, og lurer på hva som skal til for at samvær med tilsyn blir aktuelt.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #2 Skrevet i går, 11:08 Kjenner noen som var i samme situasjon. Far fikk samvær, men under tilsyn. Er rettsystemet fornuftig og oppegående der du bor, så får ikke denne faren være alene med et barn. Skal nevnes at i den saken jeg kjenner til hadde ikke far lagt én hånd på noe barn, det var vold mot mor. Anonymkode: b6603...7e5
Trine bb Skrevet i går, 11:35 Forfatter #3 Skrevet i går, 11:35 Det er ikke relevant om jeg synes det var lurt å få barn med denne mannen. For de som ikke har opplevd fysisk og psykisk vold så er det kanskje vanskelig å forstå. Det er derfor jeg spesifikt søker erfaringer - ikke synsing og personlige meninger fra folk som ikke har peiling. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #4 Skrevet i går, 11:44 Normalt betaler man egne saksomkostinger i barnefordelingssaker selv om man vinner saken. Kan bli veldig dyrt. Anonymkode: 9c4a9...99c 1
Brøleapen Skrevet i går, 11:49 #5 Skrevet i går, 11:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Normalt betaler man egne saksomkostinger i barnefordelingssaker selv om man vinner saken. Kan bli veldig dyrt. Anonymkode: 9c4a9...99c Og poenget er? Er det en ting man burde være villig til å bruke mye penger på så er det tryggheten til barna sine Beklager avsporingen, men å komme med en kommentar om økonomi her, når TS ikke lar spurt om det er ganske fjernt…. 2 1
Christina82 Skrevet i går, 11:51 #6 Skrevet i går, 11:51 Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #7 Skrevet i går, 18:51 Brøleapen skrev (6 timer siden): Og poenget er? Er det en ting man burde være villig til å bruke mye penger på så er det tryggheten til barna sine Beklager avsporingen, men å komme med en kommentar om økonomi her, når TS ikke lar spurt om det er ganske fjernt…. Ja, din kommentar tilførte tråden mer... Anonymkode: 9c4a9...99c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå