Gå til innhold

Har jeg bollemus?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 10.24):

Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. 
MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. 

Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne.

Anonymkode: c53d7...753

Bollemus er jo deilig, myk og god, fint å se på også.

Anonymkode: 1f62c...b0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 15.12.2025 den 4.39):

Vel.. jeg synes samliv og sexliv = Samarbeid..
Begge må jobbe like mye med selvbildet hennes, og det gjøres med best med forståelse og oppmuntring❣️
Overtenkende kvinner, har ødelagt mye for seg selv og andre. 
Men menn er ofte årsaken til det, fordi de er ikke tydelige eller samarbeider nok..

Det enkelte menn ikke forstår med kvinner, er at han kan ikke si bollemus uten mening..
Han må jo si til kvinnen at hun har en fantastisk fin bollemus, og som tenner han.. eller noe annet positivt.
Poff.. så er all grubling, overtenking borte, før det blir et problem.

Det er da ikke han som uoppfordret snakker om bollemus? Det er ts som er opptatt av det og synes selv det er negativt. Det er derfor ikke et godt råd at han skal begynne å snakke om ”fantastisk fin bollemus” når ordet er en trigger for henne, ts må jobbe med selvfølelsen og snakke med psykologen først og fremst. Hvis han gjør slik du sier, vil en person som ts kunne oppfatte dette som erting.

Anonymkode: b4786...0c1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er høy og slank, men har litt bollemus, stor, fin munn, litt bollete rumpe og ganske bollete pupper. Føler meg sykt heldig.

Har du egentlig sett ei skikkelig skrinn mus, flat som en planke?  Pris deg lykkelig for ei raus, bollete mus!

Anonymkode: 671b9...332

Helt enig med deg bollemus er sexy

• Liker 1
Skrevet

Må nesten se bilde et bilde før jeg kan uttale meg. 

Uansett, bollemus er sexy. 

Anonymkode: 60f6e...9ad

• Liker 1
Skrevet

"Bollemus", altså utstående venusberg, er da pent? Tror de fleste menn foretrekker dette.

Høres ut som om det er vanskelig å være kjæresten din.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 7.07):

Bollemus er jo deilig, myk og god, fint å se på også.

Anonymkode: 1f62c...b0d

Ja, og myk og god å klemme seg inntil 💕

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. 
MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. 

Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne.

Bollemus er jo bra….

Anonymkode: 4d518...709

Skrevet

Aldri hørt at bollemus er negativt? Og hvorfor har du spurt fyren om dette TRE ganger?

Anonymkode: 0c6f5...c88

Skrevet

Litt synlig venusberg synes jeg er rå-sexy. Tenner på det som bare det. Har du spurt mannen din hva han synes om det? Det er slett ikke sikkert han synes det er negativt? Han har holdt sammen med deg i mange år, så vidt jeg forstår, og hvis dette var et problem for han, ville han nok gitt uttrykk for det for lenge siden. 

Anonymkode: 73332...791

Skrevet

Her trengs det terapi ja. Det er da ikke noe negativt å ha bollemus. Hvor i all verden har du det i fra?

Skrevet

Du reagerte ikke på det før du leste et annet innlegg her inne om bollemus? Var du fornøyd med musa di før dette?

Grunnen til at han svarer forskjellig er jo fordi han ser reaksjonen din, og han ønsker ikke å såre deg. Viser han deg at han er fornøyd med musa di?

Har du pratet med psykologen om dette?

Du skriver at han behandler deg som en gudinne ellers. Tror du han hadde gjort det hvis han ikke elsket deg som du er?

Skrevet

Bollemus er mye bedre enn luremus 😜

Anonymkode: 5bd49...a1d

Skrevet
Cam03 skrev (6 timer siden):

Du reagerte ikke på det før du leste et annet innlegg her inne om bollemus? Var du fornøyd med musa di før dette?

Grunnen til at han svarer forskjellig er jo fordi han ser reaksjonen din, og han ønsker ikke å såre deg. Viser han deg at han er fornøyd med musa di?

Har du pratet med psykologen om dette?

Du skriver at han behandler deg som en gudinne ellers. Tror du han hadde gjort det hvis han ikke elsket deg som du er?

Bollemus?

600324415_4054489741468552_4243919225618700746_n.jpg

Skrevet
erok skrev (10 timer siden):

Bollemus?

600324415_4054489741468552_4243919225618700746_n.jpg

Men er bollemus og cameltoe det samme? Ikke nødvendigvis tror jeg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...