MiaW. Skrevet 14. desember 2025 #41 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei ikke i det hele tatt. Bollemus eller ei. Helt irrelevant. Fitte er fitte for å si det enkelt. Lange lepper? Korte lepper? Vi menn bryr oss ikke. Det hele er en ikke sak. Må ikke finne på å bruke et gram energi på dette. Ferdig snakka. Nå legger vi den død. Hilsen mann, slutten av 30 årene. Anonymkode: f9f57...c58 Enig. Bryr meg heller ikke. Syns bollemus er fint. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #42 Skrevet 14. desember 2025 Jeg har bollemus, og mannen min elsker det. Har foretrekker ikke det ene foran det andre, og har ingen fetisj på bollemus. Ham bare elsker meg som jeg er, og liker at jeg er myk og god. Anonymkode: 10adb...91f 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #43 Skrevet 14. desember 2025 Vet du, den delen av kroppen din ser ut som den gjør og sånn er det bare. Virkelig, sånn er det bare. Det er ingen verdens ting å tenke på. Halvparten av verdens befolkning ish har vagina og den kommer i alle former og fasonger. Ingen form eller fasong er feil, stygt, ekkelt, osv osv. Det finnes ikke noe mer naturlig enn å ha et fettlag over skambenet. Noen mer enn andre. I dagens samfunn er det heller ikke uvanlig å få dette området fettsugd for kosmetiske grunner. Det er bare å ta fatt musa si og være glad for den, så lenge den ikke gjør vondt på noe vis selvfølgelig ❤️ Anonymkode: 5a006...69a 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #44 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 Jeg har massiv bollemus. Jeg har hatt komplekser siden tidlig tenårene. Men i slutten av 30-årene møtte jeg han som nå er min kjæreste. Han elsker den så mye, han kan gripe tak i den og klemme på den og kose på den. Han ber meg parkere den på ansiktet hans regelmessig og virkelig forguder den. Jeg er fremdeles i sjokk over hele greia, helt satt ut over hans kjærlighet til den. Ikke driv å kødd med kroppen. Jeg opererte andre ting (prøvde å operere denne også men det reverserte seg selv to ganger). Jeg angrer bittert. Jeg visste ikke at noen kunne elske meg som jeg var før, men det gjorde han her. Han elsket meg da også (møttes lenge før operasjonene men ble ikke sammen før lenge etterpå). Bollemus er det mange som liker. Hilsen en som har og ikke trodde på det. Anonymkode: f3d01...469 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #45 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 Nei, du er ikke i feil forhold, men en dame med lavt selvbilde og som må jobbe med deg selv! Anonymkode: 095c4...082 1
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2025 #46 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, du er ikke i feil forhold, men en dame med lavt selvbilde og som må jobbe med deg selv! Anonymkode: 095c4...082 Vel.. jeg synes samliv og sexliv = Samarbeid.. Begge må jobbe like mye med selvbildet hennes, og det gjøres med best med forståelse og oppmuntring❣️ Overtenkende kvinner, har ødelagt mye for seg selv og andre. Men menn er ofte årsaken til det, fordi de er ikke tydelige eller samarbeider nok.. Det enkelte menn ikke forstår med kvinner, er at han kan ikke si bollemus uten mening.. Han må jo si til kvinnen at hun har en fantastisk fin bollemus, og som tenner han.. eller noe annet positivt. Poff.. så er all grubling, overtenking borte, før det blir et problem. 1 1
Iso1 Skrevet 15. desember 2025 #47 Skrevet 15. desember 2025 Hva er så ille med å ha bollemus da? Aldri skjønt det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #48 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 Klassisk umoden norsk kvinne. Å lage problemer ut av ingenting. Anonymkode: 60f6e...9ad 1 1
Bimbo Skrevet 15. desember 2025 #49 Skrevet 15. desember 2025 Aldri hørt om en mann som synes det er negativt med bollemus på en fin dame. Enten er det nøytralt, eller positivt. 1 1
mikkel99 Skrevet 15. desember 2025 #50 Skrevet 15. desember 2025 Ja, det er du som er blitt helt sinnsyk. Vi menn er enkle, vi liker mus (-10% som liker kølle). 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #51 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 10.24): Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 Hjelper det å si at mange menn simpelthen ELSKER bollemus? Anonymkode: 1a291...0d1 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #52 Skrevet 15. desember 2025 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Men menn er ofte årsaken til det, fordi de er ikke tydelige eller samarbeider nok.. Det enkelte menn ikke forstår med kvinner, er at han kan ikke si bollemus uten mening.. Synes du kvinner flest er så enkle at at man må ta alle forholdsregler i tilfelle det mistolkes? Anonymkode: 66c8f...b7e 1
erok Skrevet 15. desember 2025 #53 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 10.24): Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 Om du ikke er plaget av det med veldig stort venus berg så ta det med ro di fleste menn syntes bolle mus er sexy jeg gjør nå det. 1 1 1
Kryneren Skrevet 15. desember 2025 #55 Skrevet 15. desember 2025 Tror han er redd for å si noe som gjør at du blir lei deg. Så tenk at han er glad i deg. 🥰
Kryneren Skrevet 15. desember 2025 #56 Skrevet 15. desember 2025 Bollemus, og kanskje med hår? Absolutt ingenting feil, for å si det sånn😃
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #57 Skrevet 15. desember 2025 Jeg er høy og slank, men har litt bollemus, stor, fin munn, litt bollete rumpe og ganske bollete pupper. Føler meg sykt heldig. Har du egentlig sett ei skikkelig skrinn mus, flat som en planke? Pris deg lykkelig for ei raus, bollete mus! Anonymkode: 671b9...332 2
Bamseklemmer Skrevet 15. desember 2025 #58 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synes du kvinner flest er så enkle at at man må ta alle forholdsregler i tilfelle det mistolkes? Anonymkode: 66c8f...b7e Nnjjaa.. når det gjelder kvinners underliv, har jeg ikke vansker med å gi positive komplimenter🥰 Altså, det enkle er ofte det beste.. da slipper jeg forholdsregler og mistolking..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2025 #59 Skrevet 15. desember 2025 Hvorfor spør du samboeren din om ting du egentlig ikke vil ha et ærlig svar på? Anonymkode: dba2c...833
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #60 Skrevet 16. desember 2025 Hva i allverden? Bollemus er jo den største hedersbetegnelse man kan få. Anonymkode: 8afc4...5d5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå