Gå til innhold

Har jeg bollemus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør jo ingenting det!

Menn flest liker det jo.

Det er bare plagsomt for de som har såpass at det syns gjennom klær.Hvis det plager de.

Men det er jo helt naturlig.

Khloe Kardashian er jo kjent for det, og har vel kalt bollemusa si for Camille 😅

Og det er jo så mange fitnessinfluensere som drar shortsen opp både foran og bak, og tydelig venusberg foran er nå veldig in.

Anonymkode: 9de87...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva er problemet ang mannen din.

Han er garantert ikke perfekt fra alle vinkler selv.

Anonymkode: 9de87...671

Skrevet

Hvor enkelt det må være å bryte ned en kvinne. 

Det blir enklere og enklere for hver dag som går. 

Hvis meg ansiktet ditt ts så skal jeg få deg til å oppsøke hjelp for rynkene og leppa. 

Anonymkode: 87f51...74b

Skrevet

Ikke spør spørsmål du ikke vil vite svaret på. Problemet her er verken mannen eller utseendet av din mus. Løsningen er definitivt ikke operasjon. 

Du får ikke gjort med dette, så det er bare å akseptere det først som sist. 

Anonymkode: 8f22c...e4d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du sikker på at mannen din ser på dette som negativt? Og at det ikke bare er du som tolker det som at han mener det er en dårlig ting?

• Liker 1
Skrevet

TS, er du 14?

Anonymkode: 4a477...5ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. 
MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. 

Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne.

Anonymkode: c53d7...753

Lær deg å elske kroppen din slik den er. Bollemus er helt fantastisk 🙌 Virker bare som han er redd for å si noe galt til deg.

Kroppens funksjonalitet er helt suveren! Den hadde ikke jeg turt å begynne og tukle med, ikke at jeg vil det heller.

Om du så må henge opp lapper til deg selv der det står at bollemusa di er unik, spesiell og deilig så gjør det! 

Bollemusa di er ekspert i å gi deg og han nytelse 🙌 

Altså...

Hvorfor begynne å tukle med noe som er så vakkert og unikt? 

Jeg forstår angsten din. Har hatt slike tanker selv, den gangen jeg ikke var glad i meg selv...Det er heldigvis et tilbakelagt kapittel. 

Jeg har friskmeldt meg selv og bollemusa mi 😂❤️

• Hjerte 3
Skrevet

Anonymkode: 3fabb...47a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

TS, bollemus er ikke engang en brøkdel av problemet her. 

Du viser fullstendig mangel på følelsesregulering - du er emosjonelt umoden og det har du ansvar for å jobbe med. Din selvfølelse bryter du selv ned med dine tanker og dine spørsmål. 

Og å stille samme spørsmål til sin partner tre ganger på den måten, ville for mange seriøse og stabile mennesker vært nok til å revurdere din modenhet i et forhold. Du legger opp til skuffelse og ødelagt dag, fordi din selvfølelse ikke er stødig overhodet. 

Du må aktivt jobbe med deg selv og din selvfølelse, men det går mye raskere enn du tror! Det krever daglig arbeid. Er du klar for det? Eller ønsker du å fprtsette som du gjør, og ødelegge relasjoner mer og mer? 

Anonymkode: 27a41...af2

• Liker 8
Skrevet

I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig

Hvorfor synes DU det er galt å ha bollemus?

Denne praten bør du ta med psykologen din og ikke forlovede.

Anonymkode: 66c8f...b7e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men er det så negativt å ha bollemus? Det er da menn som liker det også!

Anonymkode: cf7e5...3af

Det tenkte jeg også.

Anonymkode: 56e02...a75

Skrevet

Altså.. 

Bollemus er ikke negativt. Det kan sitte på alle kroppsformer og enten har man det eller ikke. Hvorfor går du i kjelleren for det? 

Hva i alle dager skal skje med deg når du runder tretti pg kroppen over natta endrer seg?? 

Dette burde du finne noen å prate med om! 

Anonymkode: 16fa5...a23

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. 
MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. 

Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne.

Meget bra trolling, 9/10

Alternativt er dette en tråd som krever bilde-bevis 

Anonymkode: 6fcb8...0be

• Liker 2
Skrevet

Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko.

Vet du i det heletatt hva bollemus er!?

Stakkars kjæresten din som må/prøver å forholde seg til dette(les: deg)

Jeg glemmer aldri musa til ei jeg var sammen med et års tid i ungdommen, skikkelig god puffy bollemus! Jeg fikk aldri slikke henne, og kun 'fingre'/kose utpå tanga'en, men aldri noe kontakt rett på, utenom puling. Den er nok den vakreste jeg har sett av 50++

Etter denne har jeg vært borti det meste av størrelser og fasonger. Noe ekstra fett på venusbegeret, har fremdeles vært en del av jenta jeg ble tiltrukket av og ville ha. Hadde det vært for mye, eller et problem hadde det aldri blitt noe som helst, og ihvertfall ikke som du beskriver noe langvarig!

*Et gratis stalltips til deg, vet du at det desidert mest sexy du kan gjøre, er å eie og vise du er trygg i din egen kropp? Han er med deg, fordi han vil ha deg. Gjør deg selv en tjeneste og gi deg selv til han, og kjenn hvor godt det er ;)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men er det så negativt å ha bollemus? Det er da menn som liker det også!

Anonymkode: cf7e5...3af

Vi er i en enorm overvekt av menn som liker bollemus.

Anonymkode: 2b058...821

• Liker 2
Skrevet
MiaW. skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke problemet. Er det negativt å ha bollemus nå?

Nei ikke i det hele tatt. Bollemus eller ei. Helt irrelevant. Fitte er fitte for å si det enkelt. Lange lepper? Korte lepper? Vi menn bryr oss ikke. Det hele er en ikke sak. Må ikke finne på å bruke et gram energi på dette. Ferdig snakka. Nå legger vi den død. Hilsen mann, slutten av 30 årene.

Anonymkode: f9f57...c58

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS, er du 14?

Anonymkode: 4a477...5ce

Det er det ingen grunn til å tro. 14åringer har ingen ektemann. Hallo.

• Liker 1
Skrevet

"er jeg i feil forhold"? Altså. DU stilte han et spørsmål. Høres jo ut som at du skulle ønske han løy? For det er jo DIN egen feil at du stiller et sånt spørsmål. Det blir liksom så tullete. 

Forstår godt at du er lei deg pga bollemusen, men du må faktisk tåle å få et svar når du stiller så dumme spørsmål. 

Man stiller jo ikke spørsmål for å bli løyet til som regel? Jeg gjør ikke det. Hvis jeg er REDD for svaret, så stiller jeg heller ikke spørsmålet.

Hadde han sagt helt ut av det blå "du har bollemus" så hadde jeg sagt du var i feil forhold, men dette er din egen feil. 

Skrevet
Comfy Pysjamas skrev (2 minutter siden):

Hadde han sagt helt ut av det blå "du har bollemus" så hadde jeg sagt du var i feil forhold, men dette er din egen feil. 

Du er enig med TS at det er noe galt med å ha bollemus?

Anonymkode: 66c8f...b7e

• Liker 1
Skrevet

For det første: Du har nå lært det viktigste av alt ved å være kvinne (og spesielt en kvinne med såpass dårlig selvtillitt som du tydeligvis har): Ikke still spørsmål du ikke tåler å få ærlige svar på!

For det andre: Hvorfor har du bare bestemt deg for at bollemus er en negativ ting?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...