AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #1 Skrevet 14. desember 2025 Jeg vet dette innlegget kan få reaksjoner som "herregud slutt", "hva i all verden", "syk verden vi lever i", "for et i-landsproblem" etc. Det er jeg fint lite interessert i, takk på forhånd. MEN. Jeg spurte min forlovede for en god stund tilbake ut av det blå "synes du jeg har bollemus?", hannes svar uten å nøle var "ja, litt". Jeg ble sjokkert fordi jeg ikke trodde det var noe å tenke på, men det ble noe å tenke på etter jeg leste et annet innlegg her om det. Vi snakket ikke mye om det etter dette. Noen uker senere spurte jeg på nytt og da fikk jeg til svar "nei det synes jeg ikke", jeg hadde jo selfølgelig følelsen av han ljugde til meg men jeg la ikke mye mer i det. I går spurte jeg på nytt "Har jeg bollemus?" Og fikk til svar igjen "ja litt". Denne gangen knuste det meg helt og fullstendig, tenk over en så liten filleting som det ødela meg. Jeg må nevne at jeg har et ganske dårlig selvbilde, sliter med depresjon og går i behandling hos psykolog. Jeg ble veldig lei meg etter han sa det og så endret han svaret sitt til "nei jeg synes ikke du har bollemus, slutt å tull" noe jeg da ikke klarer å tro ett sekund på. Hele dagen våres ble ødelagt i går og jeg sto opp trist og ødelagt i dag og han forstår ikke hvorfor. Det gikk så innpå meg og jeg har sittet å googlet masse om å minske venusberget og priser på det osv, jeg ble helt koko. Men etter han har svart Ja litt x2 så har jeg faktisk selv sett det i speilet, men han benekter for det.. Hjelp en "stakkars" jente og fortell om er det jeg som er blitt helt sinnsyk? Selvfølgelig skjønner jeg jo at folk reagerer ulikt på så mangt, men dette knuste meg. Jeg må også nevne at dette er et seriøst forhold og det er ikke noe 14 års gammel jente som forteller dette her. Jeg er snart 30 år og har vært i dette forholdet mange år. Men etter dette har jeg begynt å tenke "er jeg i feil forhold?", mannen behandler meg ellers som en gudinne. Anonymkode: c53d7...753 1
AprilLudgate Skrevet 14. desember 2025 #2 Skrevet 14. desember 2025 Du skjønner jo selv at du må ta dette med psykolog? 1. Det å ha fettpute på venusberg regnes ikke som noe negativt, særlig ikke om det er litt/moderat 2. Du setter spørsmål ved en relasjon på bakgrunn av et helt uvesentlig spørsmål i en relasjon 3. Hva tenker du gjøre om du får usikkerhet rundt øyenfargen din og han bekrefter «ja, den øyenfargen har du»? Eller noe helt annet? Skal du bli seriemonogam og bytte ut partner konstant? 21 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #3 Skrevet 14. desember 2025 I alle dager. Du har bollemus. Det kommer du til å ha i alle forhold - og som singel. Han har da ikke sagt noe negativt om bollemus, bare at du har litt. Noe som er helt normalt og langt fra noe negativt. Nå må du se til å jobbe med tankene dine, gitt, dette er totalt skrullete. Anonymkode: 0d0b3...3b6 13 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #4 Skrevet 14. desember 2025 Men er det så negativt å ha bollemus? Det er da menn som liker det også! Anonymkode: cf7e5...3af 6 1 2
Kryneren Skrevet 14. desember 2025 #5 Skrevet 14. desember 2025 Bollemus er bare fint. Er du sikker på at han syntes noe annet? 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #6 Skrevet 14. desember 2025 Bollemus er kjempe fint og skulle ønske jeg hadde det! Mange menn liker det:) Anonymkode: c971f...377 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #7 Skrevet 14. desember 2025 De fleste menn elsker (veldig mange foretrekker) bollemus, så ser ikke problemet. Sorry, men å bli helt knust av å høre sannheten... det tyder på at du har lullet deg inn i usannheter og lurer deg selv. Du vet at du har litt bollemus derfor spør du han. Han svarer ærlig og du blir knust... Du må jobbe med deg selv bare, det er det eneste du kan gjøre. Bollemus er ikke negativt og sannheten bør du tåle å høre. Anonymkode: 951b3...64c 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #8 Skrevet 14. desember 2025 Jeg er mann, og det har ikke engang slått meg at såkalt bollemus skulle vært negativt. Nå hadde jeg ikke ut av det blå sagt «lol du har bollemus» til kona, hadde aldri uoppfordret sagt noe som helst om utseendet på kjønnsoganet hennes, men hadde hun spurt og selv brukt begrepet selv hadde jeg sikkert svart ut fra det begrepet. Anonymkode: 173c5...dec 4 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #9 Skrevet 14. desember 2025 Hæ, skjønner ikke hvorfor du ble lei deg? Er det negativt å ha bollemus? Er ikke det bare at man har et rundt/framtredende venusberg? Jeg ante ikke at det anses som negativt? K48 Anonymkode: b1e5d...26c 8 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #10 Skrevet 14. desember 2025 Det at du har bollemus er det minste problemet i denne historien. Anonymkode: 7f6c1...007 11 12
MiaW. Skrevet 14. desember 2025 #11 Skrevet 14. desember 2025 Skjønner ikke problemet. Er det negativt å ha bollemus nå? 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #12 Skrevet 14. desember 2025 TS, hva er galt med bollemus? Lurer veldig på hva du svarer her, for jeg kan faktisk ikke fatte hvorfor det er negativt. Anonymkode: 4e61a...eaa 3
BobbySocks Skrevet 14. desember 2025 #13 Skrevet 14. desember 2025 Stakkars mann. Pleier du sette han i sånne situasjoner til vanlig? Det burde du absolutt ta opp med psykologen. 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #14 Skrevet 14. desember 2025 Stakkars mann. Hva pokker skal han si? Du bør ta opp dette med psykologen din, det er ikke musa di som er problemet her. Anonymkode: b3e1e...81f 2 1 2
Purple_Pixiedust Skrevet 14. desember 2025 #15 Skrevet 14. desember 2025 Ja du gjør dette lille til noe stort. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #16 Skrevet 14. desember 2025 Hannes er nok feil forhold. Anonymkode: d63dc...37d 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #17 Skrevet 14. desember 2025 Det egentlige problemet ditt, Ts, det er at du er så usikker på deg selv. Det er ikke noe galt med kroppen din! Det er heller ikke mannen som gjør deg usikker på deg selv. Du må ta ansvar for din egen psykiske helse, og du må skaffe deg psykolog! Hvis du fortsetter som nå så risikerer du å ødelegge ikke bare dette forholdet, men ev. kommende forhold også pga. din egen, dårlige psykiske helse. Det positive - dette kan du bearbeide og jobbe for å endre, og da vil du få det mye bedre. Spørsmålet er om du er villig til å ta ansvar for egen psykiske helse og søke profesjonell hjelp og følge opp dette? Anonymkode: e2692...600 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #18 Skrevet 14. desember 2025 Du synes åpenbart at det er negativt å ha bollemus. Hvorfor det? Du bør snakke med psykologen om dette, at du stiller spørsmål som du egentlig ikke ønsker svar på. Anonymkode: b4786...0c1 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #19 Skrevet 14. desember 2025 Ikke rart mannen ikke vet hva han skal si, når du blir knust av noe sånt, da er det jo rene minefeltet Anonymkode: 6cfc9...d2f 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #20 Skrevet 14. desember 2025 Hva er galt med bollemus? Jeg har det, men har aldri tenkt at jeg ikke skulle hatt det. Anonymkode: 7a0c5...3f4 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå