Gjest gjesta Skrevet 4. april 2006 #21 Skrevet 4. april 2006 kanskje meg selv ,... dvs. bilder i undertøy
Prinsesse på erten Skrevet 4. april 2006 #22 Skrevet 4. april 2006 Han skal få en kaffemaskin. Det har han ønsket seg så lenge.... Han er kaffegal!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #23 Skrevet 4. april 2006 Jeg har vært hos fotograf og tatt stilige bilder av meg selv i undertøy (hvitt undertøy, stay-ups, hvite sko og slør). Fotografen var kjempeflink og fikk meg til å slappe av. Har ikke sett bildene ennå, men tror at de blir bra. Bildene blir ikke vulgære, men stilfulle svart-hvitt fotografier. Jeg skal samle de i et album og gi til ham i morgengave. Jeg fikk tips om dette her i dette forumet, og jeg er kjempeglad for at jeg våget å gjøre det. Det som er morsomt med å gjøre dette er at han kommer til å bli kjempeoverrasket, han har ingen anelse at jeg gjør det, og jeg er egentlig ikke typen til å ta slike bilder heller Gleder meg til å se ansiktsuttrykket hans!
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 4. april 2006 #24 Skrevet 4. april 2006 Jeg har vært hos fotograf og tatt stilige bilder av meg selv i undertøy (hvitt undertøy, stay-ups, hvite sko og slør). Fotografen var kjempeflink og fikk meg til å slappe av. Har ikke sett bildene ennå, men tror at de blir bra. Bildene blir ikke vulgære, men stilfulle svart-hvitt fotografier. Jeg skal samle de i et album og gi til ham i morgengave. Jeg fikk tips om dette her i dette forumet, og jeg er kjempeglad for at jeg våget å gjøre det. Det som er morsomt med å gjøre dette er at han kommer til å bli kjempeoverrasket, han har ingen anelse at jeg gjør det, og jeg er egentlig ikke typen til å ta slike bilder heller Gleder meg til å se ansiktsuttrykket hans! ← Så tøff du er! Kan jeg spørre hvor du gjorde det? Og hva det kostet?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #25 Skrevet 4. april 2006 Dro til fotografen i tettstedet der jeg bor og spurte rett ut om han ville ta bilder av meg i undertøy han tok oppdraget på strak arm, han hadde ikke fotografert bruder i undertøy før, men en del gravide og nakne kjærestepar. Selve fotograferingen tok ca 2 timer og kostet 1000kr, så kommer bilder og album i tillegg. Regner med å bruke ca 2500 på hele gaven. Anbefales!
*Emma* Skrevet 4. april 2006 #26 Skrevet 4. april 2006 Det står om noen som tar sånne bilder og endel "forslag" i siste Bryllups magasinet. Jeg kjøpte det igår. Finner det ikke akkurat nå men jeg kan se om jeg fpr tak i det etterpå....
lil Skrevet 4. april 2006 #27 Skrevet 4. april 2006 Noe sånt tenkte jeg også på, men da jeg luftet det sånn i forbifarten fikk jeg et veldig bestemt inntrykk av at han syntes det var tåpelig og ikke noe gave for ham
*Emma* Skrevet 4. april 2006 #28 Skrevet 4. april 2006 Jeg synes sånne bilder kan være fine men hva gjør man med dem liksom? Henger dem jo ikke akkurat på stueveggen da.....
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 4. april 2006 #29 Skrevet 4. april 2006 Jeg synes sånne bilder kan være fine men hva gjør man med dem liksom? Henger dem jo ikke akkurat på stueveggen da..... ← Har tenkt på det der jeg også... Man kan jo henge dem på soverommet kanskje, men nei, det er jo andre innom der fra tid til annen også... barn og sånn... Kanskje teit... Det havner vel i et album, som ligger i en skuff. Men jeg har så lyst til å gjøre det!!! Vet at min mann hadde blitt strålende fornøyd, selv om han kanskje ikke hadde sett på dem så ofte. Han har noen undertøysbilder som han har tatt av meg, på dataen. Vet at han ser på dem fra tid til annen Morsomt minne å ha når vi blir eldre da. Den unge bruden i undertøyet og slør...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #30 Skrevet 4. april 2006 Fotografiene skal jeg samle inn i et stilig album som er kun ment for ham, jeg tror ham vil sette stor pris på de Albumet blir en hemmelighet mellom oss to, en romantisk gave synes jeg. En del av gaven er også at jeg har mannet meg opp og har gjort dette for ham, som sagt så er jeg av den sjenerte typen, og jeg har vel fått en klage eller to fra ham på at jeg kan være litt for rask til å komme meg under dyna noen ganger Vi tok også en del nærbilder som kan brukes framme hvis man ønsker det.
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #31 Skrevet 5. april 2006 Synes det er kjemperomantisk jeg!! Det er jo ikke alle gaver som trenger å stå fremme heller. Jeg MÅ tørre å gjøre det, men ser for meg at jeg vil bli når jeg står foran fotografen med alle mine komplekser og at jeg ikke klare å gjennomføre det. Det blir i hvert fall en utfordring å stå der og se sexy ut. Det er liksom bare sambo som får se meg dresset opp i sexy undertøy, og til og med det er litt flaut... Kanskje jeg må spørre forloveren min om å gjøre det isteden, men hun er jo ikke proff fotograf da... Du er kjempetøff som har gjort det, gjest!!
lil Skrevet 5. april 2006 #32 Skrevet 5. april 2006 Synes det er kjemperomantisk jeg!! Det er jo ikke alle gaver som trenger å stå fremme heller. Jeg MÅ tørre å gjøre det, men ser for meg at jeg vil bli når jeg står foran fotografen med alle mine komplekser og at jeg ikke klare å gjennomføre det. Det blir i hvert fall en utfordring å stå der og se sexy ut. Det er liksom bare sambo som får se meg dresset opp i sexy undertøy, og til og med det er litt flaut... Kanskje jeg må spørre forloveren min om å gjøre det isteden, men hun er jo ikke proff fotograf da... Du er kjempetøff som har gjort det, gjest!! ← Sikkert best å få en proff fotograf til å gjøre det. Han vet hvordan han skal få deg til å posere, lyssetting osv alt som må til for å få et resultat du blir fornøyd med! (jeg fikk også lyst til å ta slike bilder nå... for å se om jeg tør )
Huldra:) Skrevet 5. april 2006 #33 Skrevet 5. april 2006 Jeg har også litt lyst.. Men vet ikke om jeg tør Også vet jeg ikke hvem som skulle tatt bildene..
Gjest gjest 0 Skrevet 5. april 2006 #34 Skrevet 5. april 2006 Jeg skal ta slike bilder når jeg en gang gifter meg. Og da skal jeg nok få en venninne til å gjøre det!
Annie78 Skrevet 10. april 2006 #35 Skrevet 10. april 2006 Jeg kjøpte jakke og bukse fra Bergans. Noe han hadde ønsket seg og trengt lenge. Selv fikk jeg ny klokke. :-)
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #36 Skrevet 12. april 2006 Vi ga ikke noe til hverandre, for vi fant ut at bryllupet og bryllupsreisen var mer enn nok gave. ← Vi gav heller ingen gave. Vi reiste på ferie like etter bryllupet. På ferien hadde vi en litt spesiell middag som vi ble enig i at vi erstattet morgengaven med.
Lassie Skrevet 12. april 2006 #37 Skrevet 12. april 2006 Det er ikke sikkert vi har råd til morgengaver til hverandre, det vet vi ikke før rett før. Men om vi ser at vi har råd, så skal jeg kjøpe en Creative Zen Vision til min kjære, for det vet jeg at han ønsker seg.
Gjest giftes 26-08-06 Skrevet 24. august 2006 #38 Skrevet 24. august 2006 har lest det som har blitt skrevet her om disse bilder.og hadde jeg fått slikt av min blivende frue så hadde jeg nok reagert negativt i mitt stille sinn. slike bilder er sikkert kjempe kos og fint men blir på en måte litt vulgært. vi er alle forskjellige ja og nei jeg er ikke en slik tørr pinne som tar avstand fra slikt men mener det er feil tidspungt for slike bilder,kansje noe som kunne heller brukes til en oppmerksomhet til han den dagen han fridde:-) ha ett herlig liv alle sammen hilsen nervøs mann som skal i krika på lørdag
Smiley Skrevet 24. august 2006 #39 Skrevet 24. august 2006 (endret) Jeg har tatt slike bilder! Fikk min søster til å låne ett proff kamera av en felles venn av oss som er fotograf. Min søster tok bildene, hun har bakgrunn som modell, og har gått på skole relatert til foto... Jeg tok en del bilder sexy påkledd, og i undertøy. Tok og noen litt vulgære bilder, og mange som bare var en smule sexy.... Slik jeg kjenner min mann, kommer han til å bli veeeeeeeldig glad. Skal forstørre 3 av bildene til å ha på veggen på soverommet, resten skal han få i ett lite album... Fotografen skal jobbe litt med de som skal forstørres på pcen, og så skal han printe de ut i prof studio. Resten av bildene fremkaller jeg på fotobutikk. Det var så gøy å høre at fotografen var helt sjokkert over hvor proffe bildene vi har tatt var- da ble jeg glad. Nå gleder jeg meg bare til å se resultatet. :) Alt i alt kommer det ikke til å koste mer enn maks 600 kr- men jeg har jo brukt masse tid på dette, og ikke minst kjærlighet Lykke til all vordende bruder- jeg gifter meg om 9 dager Endret 24. august 2006 av Smiley
Pinki Skrevet 24. august 2006 #40 Skrevet 24. august 2006 Jeg har også lyst til å ta slike bilder - hvis jeg tør... Har en venninne som har litt foto- og kreativ utdannelse, og i tillegg profft kamera. Lurer på om jeg skal spørre henne... Men i hvilke omgivelser tar dere disse bildene? Bare med en hvit bakgrunn? Hadde vært gøy med litt ulike settinger - ved en seng, i en fancy bil, ved et flygel eller kanskje utendørs? Dere som har gjort dette - i hvilke omgivelser ble bildene tatt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå