Gjest Bride to be Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Er helt blank på hva jeg skal gi mannen i morgengave. Han bruker ikke smykker, så det er utelukket. Han digger Formel 1-løp, kanskje en tur til et løp hadde vært noe? Hva gir dere deres kjære i morgengave??
MarianneHR Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Jeg ga min mann et lommeur i sølv i morgengave. Han hadde lenge snakket om at han synes det er kjempefint til bunad, så da slo jeg til.
lil Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Er helt blank på hva jeg skal gi mannen i morgengave. Han bruker ikke smykker, så det er utelukket. Han digger Formel 1-løp, kanskje en tur til et løp hadde vært noe? Hva gir dere deres kjære i morgengave?? ← Kjøre formel1 bil en dag på en bane i Frankrike Gleder meg sånn til å gi ham det, fine mannen min
lil Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvor får man kjøpt det da lil??? ← Du kan kikke her Men det er smådyrt da... rimeligste løsningen 10 000 kr Min mann er ganske lik din, ikke noe smykkemann, men han elsker f1. Dette er virkelig midt i blinken, en opplevelse for livet, garantert!! Jeg skal jobbe fulltid hele august og september i tillegg til skolen for å betale for herligheten. Vi skal også reise til Nice, hele familien når han skal kjøre. Banen er kun 4 mil unna Nice, og jeg fant skikkelig billige charterbiletter. Det blir fantastisk!! Endret 3. april 2006 av lil
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Min mann er heller ingen "smykkemann". Han fikk et digitalkamera han hadde ønsket seg i lengre tid.
*Emma* Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 HVor mye bruker dere på morgengave da.... Har liksom ikke tenkt på det engang jeg. Nå er det jo nesten 1 år til vi skal gifte oss da og det blir jo ikke noe tradisjonelt bryllup så egentlig dropper vi sikkert hele greien.... Jeg syns jo det hadde vært koselig men jeg vet ikke om han syns det er noe vits liksom.....
Gjest Piper Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Vi ga ikke noe til hverandre, for vi fant ut at bryllupet og bryllupsreisen var mer enn nok gave.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 Vi ga heller ikke noe til hverandre. Syntes det er litt ekstravagant når man bruker så mye penger på bryllupet. Det er bedre å spare det til en rund bursdag - eller rett og slett en overraskelse i hverdagen.. Kunne kanskje være aktuelt med en dag på Rudskogen for mannen din eller? Det er litt rimeligere enn en dag i Frankrike, men det er ikke Formel1 heller da.. Tror en dag på Rudskogen koster 4000,-?
Elise_ Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Vurderer å gi han en Liverpool-fotballkamp, og da ta turen som bryllupsreise liksom, bare en helg til England. Men tid og penger vil vise seg. Ellers kunne jeg egentlig tenkt meg å gi han et par SKO.
*Emma* Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 Jeg kunne egentlig tenke meg at vi ga hverandre noe. Men jeg vil heller at det skal være noe spesielt og "noe som har følelse" eller en spesiell betydning enn at det skal koste masse.... Bare noen hundrelapper liksom.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #14 Skrevet 3. april 2006 Nakenbilder, album eller dørskilt med dykkar nye felles navn på!??! Hos oss er morgon-gåve ein ikkje-ting, forresten..
lil Skrevet 4. april 2006 #15 Skrevet 4. april 2006 Jeg kunne egentlig tenke meg at vi ga hverandre noe. Men jeg vil heller at det skal være noe spesielt og "noe som har følelse" eller en spesiell betydning enn at det skal koste masse.... ← Jeg er heelt enig! Ikke prisen som betyr noe fra eller til, men tanken bak.
Tyren Skrevet 4. april 2006 #16 Skrevet 4. april 2006 Hvis han er glad i å lage mat, hva med ett kokekurs ?? Jeg ga selv mannen min det, tror det kostet 1100,- og han var kjempefornøyd
Gjest Bride to be Skrevet 4. april 2006 #17 Skrevet 4. april 2006 Takk for alle tips, jenter!! Formel1-kjøring hadde nok vært midt i blinken, men er jo ganske dyrt, da. Kjøring på Rudskogen har han fått i bursdagsgave av meg men har ikke vært der ennå, tror det blir bra! Noen som har erfaring med kjøring derfra, forresten? (Litt off-tema, men... )
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #18 Skrevet 4. april 2006 Jeg henger meg på dem som mener at det ikke skal være så dyrt, og heller bare en liten romantisk eller humoristisk oppmerksomhet. Håper jeg finner på noe slikt. Hvis jeg skulle gitt en dyrer gave hadde det nok blitt noe han kan bruke enten på jakt eller til dykking. Gode jaktsko med en overraskelse av et eller annet slag oppi eller et vanntett etui til digitalkameraet, f.eks. Ellers så er jeg sikker på at bilder av meg i sexy undertøy hadde vært verdens mest fantastiske gave i hans øyne, men jeg er usikker på om jeg tør det...
Gjest Anerikke Skrevet 4. april 2006 #19 Skrevet 4. april 2006 Jeg gav mannen to DVD-pakker med yndlingskomiseriene hans. Mange timer latter, for oss begge to! Ble ca 1200 kr.
Augustbrud02 Skrevet 4. april 2006 #20 Skrevet 4. april 2006 Min mann fikk et portrettmaleri av oss to sammen. En veldig spesiell og unik gave iallfall, og den falt heldigvis i smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå