AnonymBruker Skrevet 1. januar #21 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ser veldig kjekt ut med pastatallerkener, men hvordan får dere plass til de i oppvaskmaskinen? I min er det plas for flate og dype, og utformingen på disse vil ikke passe de stedene tror jeg.🤔 Anonymkode: 9073b...dc7 Jeg har slike som er nevnt fra ikea, og har aldri hatt noe utfordringer. Har hatt slike pastatallerkner i 20 år, og bodd mange steder med ulike oppvaskmaskiner, og kjenner ikke til problemstillingen din. Jeg setter de inn i maskinen... De vipper mer fremover enn bakover når de står der man ellers setter flate middagstallerkner, og da treffer også sprut fra vaskearmen under veldig bra. Anonymkode: 9ae4c...ec6 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #22 Skrevet 1. januar Le creuset her. Har de i ti år, veldig fornøyd, de ser ikke slitt ut. Anonymkode: 224a9...6df
AnonymBruker Skrevet 1. januar #23 Skrevet 1. januar Har Rosendahl sine. Liker de godt. Og aldri problemer med å få dem inn i oppvaskmaskinen. Forstår ikke problemstillingen som fremstår på oppvaskmaskinen Anonymkode: f576c...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har slike som er nevnt fra ikea, og har aldri hatt noe utfordringer. Har hatt slike pastatallerkner i 20 år, og bodd mange steder med ulike oppvaskmaskiner, og kjenner ikke til problemstillingen din. Jeg setter de inn i maskinen... De vipper mer fremover enn bakover når de står der man ellers setter flate middagstallerkner, og da treffer også sprut fra vaskearmen under veldig bra. Anonymkode: 9ae4c...ec6 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har Rosendahl sine. Liker de godt. Og aldri problemer med å få dem inn i oppvaskmaskinen. Forstår ikke problemstillingen som fremstår på oppvaskmaskinen Anonymkode: f576c...3b9 Godt å høre! Da skal jeg kjøpe en og teste.👍 Anonymkode: 9073b...dc7
tånegla Skrevet 1. januar #25 Skrevet 1. januar Ullvott skrev (På 15.12.2025 den 10.53): Porsgrund Sense. Pasta-/woktallerkner er veldig anvendelige. Jeg har ikke suppetallerkner, men bruker disse til suppe, grytetretter, wok, pasta, fårikål +++ Disse har jeg også, bruker ikke suppetallerkene vurdere å selge dem. Wok tallerken er lettere å stable i oppvask maskinen enn suppetallerken.
AnonymBruker Skrevet 2. januar #26 Skrevet 2. januar Jeg har blant annet Lave Gris fra Villeroy & Boch. Anonymkode: 0d370...bbb
Sandie Skrevet 4. januar #28 Skrevet 4. januar (endret) Har pastatallerkenene fra Royal Copenhagen sin Blå Mega Riflet serie. De er alt for store til oppvaskmaskinen, men synes ikke det er noe problem å vaske de for hånd. Endret 4. januar av Sandie
-venter- Skrevet 4. januar #29 Skrevet 4. januar pillivuyt plisse her. Godt fornøyd, og de går i oppvaskmaskinen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå