Gå til innhold

Pastatallerken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ser veldig kjekt ut med pastatallerkener, men hvordan får dere plass til de i oppvaskmaskinen?

I min er det plas for flate og dype, og utformingen på disse vil ikke passe de stedene tror jeg.🤔

Anonymkode: 9073b...dc7

Jeg har slike som er nevnt fra ikea, og har aldri hatt noe utfordringer. 

Har hatt slike pastatallerkner i 20 år, og bodd mange steder med ulike oppvaskmaskiner, og kjenner ikke til problemstillingen din. Jeg setter de inn i maskinen... De vipper mer fremover enn bakover når de står der man ellers setter flate middagstallerkner, og da treffer også sprut fra vaskearmen under veldig bra. 

Anonymkode: 9ae4c...ec6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Le creuset her. Har de i ti år, veldig fornøyd, de ser ikke slitt ut.

Anonymkode: 224a9...6df

AnonymBruker
Skrevet

Har Rosendahl sine. Liker de godt. Og aldri problemer med å få dem inn i oppvaskmaskinen. Forstår ikke problemstillingen som fremstår på oppvaskmaskinen 

Anonymkode: f576c...3b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har slike som er nevnt fra ikea, og har aldri hatt noe utfordringer. 

Har hatt slike pastatallerkner i 20 år, og bodd mange steder med ulike oppvaskmaskiner, og kjenner ikke til problemstillingen din. Jeg setter de inn i maskinen... De vipper mer fremover enn bakover når de står der man ellers setter flate middagstallerkner, og da treffer også sprut fra vaskearmen under veldig bra. 

Anonymkode: 9ae4c...ec6

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har Rosendahl sine. Liker de godt. Og aldri problemer med å få dem inn i oppvaskmaskinen. Forstår ikke problemstillingen som fremstår på oppvaskmaskinen 

Anonymkode: f576c...3b9

Godt å høre! Da skal jeg kjøpe en og teste.👍

Anonymkode: 9073b...dc7

Skrevet
Ullvott skrev (På 15.12.2025 den 10.53):

Porsgrund Sense. 

Pasta-/woktallerkner er veldig anvendelige. Jeg har ikke suppetallerkner, men bruker disse til suppe, grytetretter, wok, pasta, fårikål +++

Disse har jeg også, bruker ikke suppetallerkene vurdere å selge dem. Wok tallerken er lettere å stable i oppvask maskinen enn suppetallerken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blant annet Lave Gris fra Villeroy & Boch.

Anonymkode: 0d370...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Le Creuset 

Anonymkode: d3540...b16

Skrevet (endret)

Har pastatallerkenene fra Royal Copenhagen sin Blå Mega Riflet serie. De er alt for store til oppvaskmaskinen, men synes ikke det er noe problem å vaske de for hånd. 

Endret av Sandie
Skrevet

pillivuyt plisse her. Godt fornøyd, og de går i oppvaskmaskinen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...