AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Elsker den mye omtalte «loaded veggie nachos» som er mye omtalt i blant annet Lørdagsrådet på P3. Det er så utrolig digg, og enda mer smakfullt enn ordinære nachos med kjøtt. Likevel blir jeg så utrolig røten i magan av det - får utrolig fæl promp dagen derpå, og må på do 2-3 ganger på formiddagen før det gir seg. Noen som opplever det samme og har tips? Uaktuelt å slutte å spise denne fantastiske retten!😍 Anonymkode: 706d9...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Hvis det er uaktuelt å slutte så må du bare leve med dårlig mage. Evt kan du lage den selv og så ta bort èn ingrediens om gangen i din versjon til du finner ut hvilken ingrediens som gjør deg dårlig. Da kan du evt bestille den uten den ingrediensen fremover. Anonymkode: b44ce...283 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis det er uaktuelt å slutte så må du bare leve med dårlig mage. Evt kan du lage den selv og så ta bort èn ingrediens om gangen i din versjon til du finner ut hvilken ingrediens som gjør deg dårlig. Da kan du evt bestille den uten den ingrediensen fremover. Anonymkode: b44ce...283 Bestille? Tror du har misforstått. Tar jeg bort ingredienser, blir smaken annerledes. Dette var ikke så nyttige tips gitt! Anonymkode: 706d9...7b3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bestille? Tror du har misforstått. Tar jeg bort ingredienser, blir smaken annerledes. Dette var ikke så nyttige tips gitt! Anonymkode: 706d9...7b3 Da får du bare fortsette å være dårlig i magen, da. Anonymkode: b44ce...283
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du bare fortsette å være dårlig i magen, da. Anonymkode: b44ce...283 Når man ber om tips, så forventer jeg at de som bidrar har en grunnleggende forståelse for mat 😍 Anonymkode: 706d9...7b3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man ber om tips, så forventer jeg at de som bidrar har en grunnleggende forståelse for mat 😍 Anonymkode: 706d9...7b3 Gå og legg deg og slutt å troll på KG. Dette er for dumt. Anonymkode: b44ce...283
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Hva betyr røten? Fant det ikke i ordboka. Anonymkode: 2d218...f18
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva betyr røten? Fant det ikke i ordboka. Anonymkode: 2d218...f18 Søk opp "Røta" med Hellbillies. Anonymkode: d9294...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå