Ullinini Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg er på jakt etter en liten langpanne eller ildfast form som kan brukes på induksjonstopp (kokeplate), som koster under 1000kr. Vet noen om noe? 🤔
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Gladkokken har en fin en. Men den koster 1399,- kan jo være veldig å få den på tilbud da. Anonymkode: 69385...d14
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Ullinini skrev (2 timer siden): Jeg er på jakt etter en liten langpanne eller ildfast form som kan brukes på induksjonstopp (kokeplate), som koster under 1000kr. Vet noen om noe? 🤔 Ikke helt det du spør om, men det finnes stekepanner med høye kanter hvor man kan ta av håndtaket og bruke de i stekeovn. Den bruker jeg om jeg skal varme noe på plate for så å ha i ovn. Veldig grei til hurtig oppvarming av ting som fløtepoteter, pasta/lasagne osv, før det går i stekeovnen. Denne er på tilbud til 999 i skrivende stund, om det kan være en løsning: https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/stekepanner/sautepanne/woll-traktørpanne-med-lokk-28cm/p/00490206 Anonymkode: 2a829...8d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå