AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hva gjør du for å holde rynkene unna? ( (Jeg trenger ikke råd om spise sundt , trene , holde seg unna solen osv) Anonymkode: ae4af...21e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Solkrem alle dager. Anonymkode: 324b0...597
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Solkrem alle dager. Anonymkode: 324b0...597 Idiotisk man må få nok vitamin d fra sola og ved å bruke solkrem konstant danner det ikke vitamin d. Vitamin d er viktigt mot aldring også. Ha en balanse overdrevent bruk er ikke bra for helsa. Synes det er helt på jordet.at folk bruker solkrem for å forhindre rynker på dager uten sol også. Anonymkode: 2d51a...e34 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Botox Profhilo Structura Sculptra Solkrem Større doser retinol enn hva man får handlet i butikker på resept (kvisemedisin) Ferner sminke godt hver kveld, mild peeling et par ganger i uka og forsøker å bruke serum og hudkrem tilpasset sesong og hvordan huden føler seg der og da Ellers har jeg troen på dermapeb hos kyndige folk og det samme med laser. Har selv tenkt å prøve Fotona 4D Små doser med fillers på de riktige stedene kan også hjelpe Anonymkode: f0fbd...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Solkrem alle dager. Anonymkode: 324b0...597 Jeg har knapt en rynke og er 45. Jeg har IKKE brukt solkrem, med mindre jeg er i syden eller i stekende sol og skal være lenge i solen. Men jeg er generelt lite i sola. Er litt i sola, uten solkrem, men oppsøker så skygge. Anonymkode: e975f...273 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Ingen. Orker ikke jage en ungdomstid, det er jo totalt bortkastet energi og tidsbruk. Vi blir alle eldre og rynker er tegn på et liv godt levd. Anonymkode: 0fd65...ed0 2
Bælfeit Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Ingen,rynker er ikke farlig heldigvis.Jeg kan snart skru på meg hatten.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Bruker ikke noe, heller ikke solkrem i stort omfang, men har lite rynker, og de som er der får bare være. Er litt forfengelig, men... Skulle gjerne hatt en øyelokkoperasjon på et ene øyet, dette pga. en kronisk sykdom som skadet meg skikkelig på ene siden, (kraftig fall). Men, jeg har ikke økonomi til det og tviler på at jeg får det dekket siden jeg pga. sykdommen ikke kan ha førerkort. Anonymkode: e8a7b...6be
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva gjør du for å holde rynkene unna? ( (Jeg trenger ikke råd om spise sundt , trene , holde seg unna solen osv) Anonymkode: ae4af...21e Spise sunt,trene hjelper ikke mot rynker. Gode gener må man ha!! Anonymkode: 63f49...d50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå