Gå til innhold

Date noen man ikke føler det stemmer med

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt med en noe tid men fins ikke tiltrukket av han. De sjeldne gangene han sender selfies så får jeg «ick». Han er grei og hyggelig. Vi har ikke kysset eller ligget sammen. Og møtes ikke ofte. 
Jeg vet ikke hva som feiler meg,men har vært « ufrivillig» alene lenge,og finner nesten ingen veldig attraktive lengre. Tenker at er det ikke attraktivitet fra starten er det ikke liv laga. 
Har ikke hatt mye hell på datingappene(er ikke veldig aktiv på de og er kun på én og får mye likes fra menn i alle aldre men det er få som som er interessante, og ofte bor langt borte så det renner ut i sanden før det starter,så orker ikke det lengre.). Han her er lokal som ikke er ofte. Så har vel holdt fast i det pga det sjelden er noen og man går mange år uten nærhet eller noe med det motsatte kjønn,som er svært frustrerende i seg selv. 

Jeg er lite ute på livet så møter ikke lett folk på den måten. Redd jeg aldri vil møte noen det klaffer med,for har prøvd i årevis og det har vært mye rart. Er ikke veldig ung lengre heller. Er langt fra perfekt selv. Er bare så sliten av å aldri møte noen det klaffer med på de fleste områder.  Og alltid være enslig i juletider men kan ikke velge noen bare for å ha noen,om man ikke føler det stemmer. 

Anonymkode: 616bd...9e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vil svare? 😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt kontakt med en noe tid men fins ikke tiltrukket av han. De sjeldne gangene han sender selfies så får jeg «ick». Han er grei og hyggelig. Vi har ikke kysset eller ligget sammen. Og møtes ikke ofte. 
Jeg vet ikke hva som feiler meg,men har vært « ufrivillig» alene lenge,og finner nesten ingen veldig attraktive lengre. Tenker at er det ikke attraktivitet fra starten er det ikke liv laga. 
Har ikke hatt mye hell på datingappene(er ikke veldig aktiv på de og er kun på én og får mye likes fra menn i alle aldre men det er få som som er interessante, og ofte bor langt borte så det renner ut i sanden før det starter,så orker ikke det lengre.). Han her er lokal som ikke er ofte. Så har vel holdt fast i det pga det sjelden er noen og man går mange år uten nærhet eller noe med det motsatte kjønn,som er svært frustrerende i seg selv. 

Jeg er lite ute på livet så møter ikke lett folk på den måten. Redd jeg aldri vil møte noen det klaffer med,for har prøvd i årevis og det har vært mye rart. Er ikke veldig ung lengre heller. Er langt fra perfekt selv. Er bare så sliten av å aldri møte noen det klaffer med på de fleste områder.  Og alltid være enslig i juletider men kan ikke velge noen bare for å ha noen,om man ikke føler det stemmer. 

Kjøp katt 

Anonymkode: 0a8ef...cc7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

men kan ikke velge noen bare for å ha noen,om man ikke føler det stemmer. 

Du har jo svaret selv...

Anonymkode: ee432...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du har jo svaret selv...

Men redd for å aldri finne noen. Har prøvd i årevis og feilet eller ikke kommet noen vei. Nekter å akseptere at jeg aldri skal ha en partner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ingen som vil svare? 😔

Seriøst ? 

Hva slags svar forventer du å få på et innlegg som dette?

Jo, du må få følelser for han og du må starte en kjærlighetsrelasjon med han. 

Kvinner altså.

Anonymkode: 3ba42...3f7

Skrevet

Jeg tror jeg har møtt noen fra Tinder som kan bli kjæresten min. Men det tok lang tid. Og mye arbeid! Jeg har lagt ned utrolig mye innsats i det. Snakket med over hundre menn. Vært meg selv, bydd på min personlighet, prøvd å være åpen, imøtekommende og morsom. Daglig var jeg på app’en. Og jeg ble ekstremt mye avvist, fadet ut, ghostet osv. fikk tykk hud og hoppet opp på hesten igjen. 

Dating/tinder-fatigue er ekte. Jeg tok pauser innimellom der jeg var helt av app’en. Men var jeg på app’en gikk jeg all inn.

Kanskje en pause fra dating er lurt for deg? Høres ikke sunt ut at du dater noen du egentlig ikke liker, men bare fordi han bor nære?

Anonymkode: 3a899...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men redd for å aldri finne noen. Har prøvd i årevis og feilet eller ikke kommet noen vei. Nekter å akseptere at jeg aldri skal ha en partner. 

Da må du enten skru ned forventninger om hva du ser for deg i et forhold, eller ta det med ro. Om du lar denne fyren fare er det ikke dermed sagt at du skal bli singel for alltid, bare at det blir ikke noe med ham her, hvilket er like greit når du egentlig ikke liker ham

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...