AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg er leder for en liten gruppe. Noen ganger møtes vi ute for lønningspils. Av og til blir noen full og da må jeg ordne opp.. Da blir det automatisk jeg som nå ordne det. Kanskje det er vanlig at leder tar ansvar utenfor jobb også? Anonymkode: 4a269...1bc
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Altså, hvor gammel er du og de dine ansatte ? Rundt 20 år ? Anonymkode: c6f67...412 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg som leder forlater slike arrangementer før noen får anledning til å bli fulle. Jeg ønsker ikke å være en del av akkurat det. Blir med ut av og til, tar en øl og drar. Anonymkode: ae039...d6b 2 7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som leder forlater slike arrangementer før noen får anledning til å bli fulle. Jeg ønsker ikke å være en del av akkurat det. Blir med ut av og til, tar en øl og drar. Anonymkode: ae039...d6b Sånn er det på min arbeidsplass. Leder er med og tar kanskje ett glass vin eller en drink, og så drar hun. Nå er vi voksne mennesker og ingen blir fulle. Men hun går alltid tidlig, både når vi er ute og når vi har festligheter på kontoret. Anonymkode: 23def...af0 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Hva er det du må ordne opp i? Anonymkode: 6ec9e...e47
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du må ordne opp i? Anonymkode: 6ec9e...e47 Sikkert : Betale, ordne taxi, tørke opp spy, holde håret når de spyr, sørge for at jakke, veske og mobil blir ved vedkommende hjem, tørke neseblod når de tryner i asfalten osv. Kan forestille meg mange ting man må ta ansvar for eller ordne opp i når man er med fulle folk Anonymkode: 23def...af0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sikkert : Betale, ordne taxi, tørke opp spy, holde håret når de spyr, sørge for at jakke, veske og mobil blir ved vedkommende hjem, tørke neseblod når de tryner i asfalten osv. Kan forestille meg mange ting man må ta ansvar for eller ordne opp i når man er med fulle folk Anonymkode: 23def...af0 Ok. Kan ikke huske og ha ordnet opp i noe av dette for ansatte. Har holdt hår og skaffet taxi for fulle venninner da. En ting jeg måtte ordne opp i etter er julebord var en ansatt som måtte bytte avdeling etter sykemelding etter at samboeren var utro på julebordet med flere kollegaer som tilskuere 🤦♀️ det var litt av en røre. Mistet en dyktig kollega på min avdeling og satt igjen med kokos eks samboer som hadde blitt ansatt mest fordi han tryglet om det. alt det du skriver der skjønner jeg ikke at leder må ordne opp i. Kollega som hjelper en annen kollega inn i taxi eller til legevakten etter fall ja, men blander folk lederen inn i sånn? På tide og roe ned personalfestene og leder er på jobb som barnevakt halve natta. Anonymkode: 6ec9e...e47 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden En leder skal aldri delta på slike ting. Jobb og fritid skal skilles 100%. Anonymkode: 9d017...373
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Av og til blir noen full og da må jeg ordne opp.. Da blir det automatisk jeg som nå ordne det. Kanskje det er vanlig at leder tar ansvar utenfor jobb også? Anonymkode: 4a269...1bc Du bør dra tidligere. Anonymkode: 7bd5b...38c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå