AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Inspirert av "Hva gir du til mor og far-tråden lurer jeg på hva dere gir til bror og søster (og svigersøsken)? Jeg har ikke fått handlet alt ennå, men lik julepysj til bror og svigersøster er en av gavene. Vi pleier å gi hverandre fine og noen morsomme gaver. Litt motsatt av alle som bare gir til barna. Anonymkode: c9062...bf3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Ene søsteren min får kaffekapselmaskin, den andre får mørkebrune Uggs og den siste søsteren får festivalpass til Goroso Festivalen Anonymkode: f494b...9c3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Bror: kjøttkvern og en litt morsom fagbok Søster: foodprosessor og en del selfcare-produkter Anonymkode: d9fb3...668
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Bror får absolutt ingenting, ikke engang et «god jul», han vil ikke snakke med oss, så jeg gidder ikke å bruke en eneste kalori på å sende ham verken julegave eller julehilsen! Søster får melkesjokolade, hun har ikke råd til å kjøpe noe mer enn det til meg, så jeg legger meg på hennes nivå. Anonymkode: 999a7...358
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden det samme som hvert år - ingenting! Anonymkode: 62835...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Trist men blir ingen gave fra oss Anonymkode: 4c2dc...259
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Den ene søsteren min + mannen får noe til serviset de samler på. Den andre får et headset. Svigesøster1+mann får ei kokebok, mens svigersøster2+mann får et gavekort. Anonymkode: 92f96...3ff
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Bok til den ene og gavepose med kortreist mat til den andre. Anonymkode: 100cf...74c
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Har kjøpt en stor gavekurv fra Olivenlunden til hver av dem. Vi har mer enn nok ting, og gjør det enkelt da barna også får mye. Anonymkode: a70f4...96e
Pawn Hearts Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Vi bor langt fra hverandre og har sluttet å gi presanger for mange år siden. Vi er glad i hverandre likevel.
Thyra Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Min bror (og samboer) får litt konfekt. Prioriterer å bruke penger på å kjøpe til barna.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Jeg og yngste søskenet har spleiset på tepperenser. Eldste bror kjøper vi ikke tiø, da de ønsket å droppe gaver Anonymkode: 959da...c5b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Vi finner på noe sosialt som gave til hverandre. Konsert, show, weekendtur osv. Anonymkode: 4723d...1e9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Lillebroren min og jeg skal på en tur til sommeren sammen som jeg har kjøpt. Storesøsteren min får denne fingeren 🖕og ett håp om at hun får en bedriten jul. Anonymkode: 014c6...325
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Søster: pledd og tresleiv Bror: jaktvotter og kniv På mannens side gis det kun gaver til barna, så vi som ikke har barn må ut med 11 gaver og får kanskje en blomst eller ei flaske vin (som ingen av oss drikker...). Anonymkode: c9619...f19
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Gir bare til barna, brødrene mine har flere barn. Jeg har ingen, og syns det fort blir dyrt hvis jeg i tillegg skal kjøpe til de voksne. Anonymkode: b0b8d...6c1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Donerer penger til et veldedig formål. Anonymkode: 94544...291
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Bror: Kjeler Søster: Ullundertøy Anonymkode: 8405b...37a
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #19 Skrevet 41 minutter siden En har fått julepynt hun samler på og litt julegodterier tre sett har fått øl og spekemat. Resten må jeg tenke litt på. Anonymkode: e6280...4a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå