AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Var en eldre dame på butikken som gikk rundt å hostet uten å holde seg for munnen. Man kan jo ikke for at at man hoster, men hva med å holde seg for munnen. Mannen hennes sa fra til henne men hun svarte ikke, bare sukket høyt. Prøver å holde meg frisk i Desember men det blir nok en utfordring ja. Jeg er klar over at hosting er noe man ikke kan noe for, men å holde seg for munnen trodde jeg ikke var så vanskelig. Hvordan reagerer du på sånt? Anonymkode: bdde8...555 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg ville gjort meg ferdig i butikken, reist hjem og ikke tenkte noe på det. 4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Var en eldre dame på butikken som gikk rundt å hostet uten å holde seg for munnen. Man kan jo ikke for at at man hoster, men hva med å holde seg for munnen. Mannen hennes sa fra til henne men hun svarte ikke, bare sukket høyt. Prøver å holde meg frisk i Desember men det blir nok en utfordring ja. Jeg er klar over at hosting er noe man ikke kan noe for, men å holde seg for munnen trodde jeg ikke var så vanskelig. Hvordan reagerer du på sånt? Anonymkode: bdde8...555 Folk som hoster uten å holde seg for munnen, og heller ikke hoster i armkroken, ser jeg jeg på som egoistiske kronidioter. Prøver å holde meg så langt unna dem som mulig. Jeg har f.eks. byttet sete på bussen da jeg satt ved siden av en sånn gris. Anonymkode: 7f566...b23 4
Honey Dew Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden En holder seg ikke for munnen når en hoster. En snur seg bort og hoster i albuen. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Honey Dew skrev (21 minutter siden): En holder seg ikke for munnen når en hoster. En snur seg bort og hoster i albuen. Ok. Formulerte meg litt feil bare. Anonymkode: bdde8...555
Lur Venn Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Å hoste i hånden er nesten like ille som å hoste ut i luften 2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Lur Venn skrev (42 minutter siden): Å hoste i hånden er nesten like ille som å hoste ut i luften Mente albuen. Anonymkode: bdde8...555 1
Magnifique Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Jeg er enig med deg, ts. Synes det er egoistisk, frekt og mangel på folkeskikk å hoste/nyse uten å holde seg for munnen når man er ute blant mennesker. Jeg forstår godt at man ikke kan noe for om man er forkjøla, men synes det skal ganske lite til for å vise litt hensyn til andre. I dag var det en mann som omtrent hostet på meg på butikken, han snudde seg ikke en gang vekk. "Gris" tenker jeg da, rett og slett. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå