IDK1001 Skrevet lørdag kl. 14:21 #1 Skrevet lørdag kl. 14:21 Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:23 #2 Skrevet lørdag kl. 14:23 IDK1001 skrev (Akkurat nå): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Jeg gjorde ikke det. Han møtte henne flere ganger bak ryggen min også da og så ikke noe galt i hva han dreiv med. Hvordan reagerte han da du fant det ut? Anonymkode: 55eaa...d63
IDK1001 Skrevet lørdag kl. 14:25 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl. 14:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjorde ikke det. Han møtte henne flere ganger bak ryggen min også da og så ikke noe galt i hva han dreiv med. Hvordan reagerte han da du fant det ut? Anonymkode: 55eaa...d63 Trist å lese at du opplevde det 😞 Dette skjedde for endel måneder siden, men fant det ut i går. Han ble kjempelei seg for at han hadde såret meg
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:29 #4 Skrevet lørdag kl. 14:29 IDK1001 skrev (2 minutter siden): Trist å lese at du opplevde det 😞 Dette skjedde for endel måneder siden, men fant det ut i går. Han ble kjempelei seg for at han hadde såret meg Eller lei seg for at du fant det ut? Han hadde ingen problemer med å holde det skjult for deg tydeligvis. Jeg ble helt ødelagt av mannens sidesprang. Denne dama han rota med og var «venninne» med er ei som lever av å rote med menn og spesielt de som er opptatte. Elsker å ødelegge forhold. Anonymkode: 55eaa...d63 9 2 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:30 #5 Skrevet lørdag kl. 14:30 Slutt, og dealbreakern her er at han ikke sa det selv. Anonymkode: 30aa4...2f8 8 3
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 14:31 #6 Skrevet lørdag kl. 14:31 IDK1001 skrev (8 minutter siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Hadde slitt med både at han hadde gjort det, at han ikke var den som fortalte meg det og jeg ville ha antatt at det ville komme til å skje igjen 2 3
Mardina Skrevet lørdag kl. 14:34 #7 Skrevet lørdag kl. 14:34 IDK1001 skrev (11 minutter siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Jeg hadde nok ikke tilgitt. Han har krysset en grense, som han burde ha visst ikke var lov å krysse 🤔 2 2
Anonym0791 Skrevet lørdag kl. 14:48 #8 Skrevet lørdag kl. 14:48 IDK1001 skrev (18 minutter siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Fra en manns perspektiv, den dagen en gjør noe slikt som utroskap så er det fordi noe mangler. En gnist, en følelse av noe, eller en følelse som han ikke har fått med deg. Den kvinnen klarte å skape noe i han som ikke sa ha deg vekk jeg har en kjæreste. Men heller dette vil jeg utforske. En mann som er kapabel til å gjøre det uten en gang å gå å si det til deg rett etter og heller holde det skjult er noe jeg selv ville vært redd for. Hver dag fremover og i lang stund, vil du gå rundt, kjenne på en usikkerhet i deg selv som kan skape veldig mange følelser for deg. Enten om han er ute eller andre steder. I hver av disse situasjonene burde du gjøre deg en tanke om du kan kjenne deg trygg eller ikke. Er den tanken ikke, så vet du at du kommer til å sitte der, med følelser du ikke burde kjenne på pga noe en har gjort mot deg. Av egen personlig erfaring kan jeg si deg det er utrolig vondt, stressende og tankene flyr helt til personen kommer hjem. Selv når personen kommer hjem vet du ikke om hen snakker sant eller ikke. Det er utrolig leit å høre at dette har hendt deg og utroskap er faktisk noe som er virkelig ødeleggende uansett hvilken side som gjør det. Det skaper et traume og en indre angst jeg ikke unner noen. 3 2 1
IDK1001 Skrevet lørdag kl. 15:59 Forfatter #9 Skrevet lørdag kl. 15:59 Anonym0791 skrev (1 time siden): Fra en manns perspektiv, den dagen en gjør noe slikt som utroskap så er det fordi noe mangler. En gnist, en følelse av noe, eller en følelse som han ikke har fått med deg. Den kvinnen klarte å skape noe i han som ikke sa ha deg vekk jeg har en kjæreste. Men heller dette vil jeg utforske. En mann som er kapabel til å gjøre det uten en gang å gå å si det til deg rett etter og heller holde det skjult er noe jeg selv ville vært redd for. Hver dag fremover og i lang stund, vil du gå rundt, kjenne på en usikkerhet i deg selv som kan skape veldig mange følelser for deg. Enten om han er ute eller andre steder. I hver av disse situasjonene burde du gjøre deg en tanke om du kan kjenne deg trygg eller ikke. Er den tanken ikke, så vet du at du kommer til å sitte der, med følelser du ikke burde kjenne på pga noe en har gjort mot deg. Av egen personlig erfaring kan jeg si deg det er utrolig vondt, stressende og tankene flyr helt til personen kommer hjem. Selv når personen kommer hjem vet du ikke om hen snakker sant eller ikke. Det er utrolig leit å høre at dette har hendt deg og utroskap er faktisk noe som er virkelig ødeleggende uansett hvilken side som gjør det. Det skaper et traume og en indre angst jeg ikke unner noen. Tusen takk for ditt svar. Trist å lese at du og har opplevd det. Og ja, det du skriver er nok akkurat på merket 😞 hater kjærlighetssorg 💔 Håper virkelig du har det bedre nå ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:06 #10 Skrevet lørdag kl. 16:06 Jeg hadde tilgitt om han ville bli tilgitt. Anonymkode: 2bb1e...70f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:08 #11 Skrevet lørdag kl. 16:08 Han er ikke lei seg for at han var utro. Han er lei seg for at det ble oppdaget. Anonymkode: cbb06...3cc 3 1 8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:09 #12 Skrevet lørdag kl. 16:09 Hadde tenkt at dette var begynnelsen på slutten, og gjort det slutt. Anonymkode: 0af28...e69 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:13 #13 Skrevet lørdag kl. 16:13 IDK1001 skrev (1 time siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Nei. Trist, men jeg vil jo ikke være i et forhold der jeg er uviktig for den som betyr mye for meg. Blir bare patetisk, og slik behandler jeg ikke meg selv. Anonymkode: 79801...57d 3 1
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl. 16:14 #14 Skrevet lørdag kl. 16:14 Hadde hatt enda større problemer med løgnen enn med utroskapen. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:15 #15 Skrevet lørdag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er ikke lei seg for at han var utro. Han er lei seg for at det ble oppdaget. Anonymkode: cbb06...3cc Dette Anonymkode: 1e570...804 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:18 #16 Skrevet lørdag kl. 16:18 IDK1001 skrev (1 time siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Kjæreste? Ingen felles barn eller økonomi? Hadde dumpa på sekundet! Anonymkode: 49103...10c 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:22 #17 Skrevet lørdag kl. 16:22 Nope. Hadde ikke tilgitt. Anonymkode: 89c17...ec8 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:08 #18 Skrevet lørdag kl. 18:08 IDK1001 skrev (3 timer siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? Nei. Anonymkode: 2b72c...3f3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:14 #19 Skrevet lørdag kl. 18:14 IDK1001 skrev (3 timer siden): Hei, kjæresten min, som jeg elsker veldig mye, har klint og kost med en annen dame. Sa det ikke selv, men fant det ut i går. Jeg er helt knust og han angrer veldig. Hadde dere tilgitt det og fortsatt forholdet? IDK1001 skrev (3 timer siden): Trist å lese at du opplevde det 😞 Dette skjedde for endel måneder siden, men fant det ut i går. Han ble kjempelei seg for at han hadde såret meg Hadde han angret, og ikke ville såre deg, så hadde han faktisk ikke holdt det skjult. Da hadde han lagt seg flat med en gang, og prøvd rydde opp. Hadde han angret, så hadde han selv fortalt dette til deg. Han VALGTE kline med henne, og han har VALGT hver dag i flere måneder å skjule det. Det er hans VALG. Jeg kunne tilgitt en idiotisk handling som å kline med noen, men jeg hadde aldri i livet tilgitt om han valgte skjule det. For da er det ikke lengre kun en feil, det er ett helt bevisst valg. Anonymkode: 97738...42a 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:23 #20 Skrevet lørdag kl. 18:23 Kommer litt an på forholdet. Bare kjærester, ikke samboere eller barn? Gjort det slutt. Gift i 25 år, med hus og felles lån og barn og hele pakka.... prøvd å jobbe oss igjennom det. Anonymkode: 1b3bf...2df 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå